«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

بیماران مشکوک به کرونا در خراسان رضوی به ۴۳۵۴ نفر رسیدند

  • کد خبر: ۲۱۸۱۳
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
بیماران مشکوک به کرونا در خراسان رضوی به ۴۳۵۴ نفر رسیدند
مسوول کارگروه اطلاع‌ رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون چهار هزار و ۳۵۴ بیمار مبتلا به عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به ابتلای به ویروس کووید-۱۹ در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: این آمار مربوط به دوره زمانی ۳۰ بهمن سال ۱۳۹۸ تا سوم فروردین سال ۱۳۹۹ است که تاکنون دو هزار و ۸۵۸ نفر از این تعداد بهبود یافته و از بیمارستانهای این استان مرخص شده اند.
وی ادامه داد: از این تعداد بیمار، دو هزار و ۶۵۳ نفر در مشهد و ۱۲ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهر بستری شدند که تاکنون هزار و ۴۵۴ نفر از آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.
مسوول کارگروه اطلاع‌ رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی این مدت تعداد بیماران بستری شده به خاطر عفونت حاد تنفسی در بیمارستان‌های زیر نظر دانشکده علوم پزشکی نیشابور که شهرستان فیروزه را نیز زیرپوشش دارد ۷۷۲ نفر بوده است که ۶۳۷ نفر آنان با دریافت خدمات‌ درمانی، سلامتی خود را بازیافته‌اند. 
رحیمی افزود: ۳۷۷ نفر از بیماران حاد دستگاه تنفسی نیز در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه تحت معالجه قرار گرفتند که تاکنون ۳۱۳ نفر از آنان بهبود یافته و مرخص شده‌اند.
دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز که پنج شهرستان خوشاب، جوین، جغتای، داورزن و سبزوار را در غرب خراسان رضوی زیرپوشش دارد طی این مدت ۲۴۳ بیمار حاد تنفسی داشته که ۱۴۱ نفر از آنان تاکنون درمان شده و از بیمارستان مرخص شده‌اند.
مسوول کارگروه اطلاع‌ رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد افراد بستری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی گناباد را نیز ۱۸۱ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۳۶ نفر از این بیماران درمان شده‌اند.
شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.
رحیمی همچنین به وضعیت حوزه جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌جام شامل شهرستان‌های تایباد، باخرز، صالح‌آباد و تربت‌جام اشاره کرد و افزود: ۲۰۹ نفر در این شهرستان‌ها به خاطر ابتلا به عفونت حاد تنفسی در بیمارستان بستری شده اند که با تلاش پزشکان و پرستاران این دانشگاه ۱۷۷ نفر از آنان تاکنون سلامتی خود را بازیافته‌اند.
حدود پنج میلیون نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه ساکنان این استان زیرپوشش خدمات دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.
بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی ۸۵۸ نفر گزارش شده است.
تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده است نیز ۹۷ تن است

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->