امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید
سرخط خبرها

۲۰ گیگ اینترنت رایگان معلمان از امروز فعال می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۸۹۸
  • ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
  • ۱۵
۲۰ گیگ اینترنت رایگان معلمان از امروز فعال می‌شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته رایگان ۲۰ گیگی برای معلمان از امروز فعال می‌شود که تا خرداد ماه این بسته قابل استفاده است.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به تحقق بیشتر شعار درخانه بمانیم و تسهیلات بیشتر به مردم گفت: این بیماری پدیده فراگیر در حدود ۱۶۰ کشور جهان است و در اکثر کشور‌ها شبکه‌های ارتباطی دچار کندی شده است.

 

وی افزود: ما در این خصوص تلاش‌های گسترده‌ای کردیم و با تلاش به بخش خصوصی و اپراتور‌ها از دو هفته پیش مصرف پهنای باند به حدود چهار هزار گیگابیت در ثانیه رسید که این میزان در سال ۹۲ حدود ۷۳ گیگبایت بود و ما اکنون به چهارهزار گیگابیت رسیده ایم و قبل از شیوع بیماری کرونا این رقم دو هزار و ۶۰۰ گیگابیت بود که جهش قابل توجهی به حساب می‌آید.

 

آذری جهرمی تصریح کرد: در همین مدت ظرفیت سرویس‌های داخلی به حدود دو هزار و ۵۰۰ گیگابیت در ثانیه رسیده است یعنی مجموعه شبکه ما شش و نیم ترابیت در ثانیه را مدیریت می‌کند.

 

وی همچنین درباره خدمات در نظر گرفته شده برای معلمان که در این بازه تعطیلات به شیوه آموزش الکترونیک فعالیت داشتند، گفت: در این روز‌ها اپراتور‌های تلفن همراه گسترش شبکه‌های شان را با جدیت به پیش می‌برند و ما امروز بسته هدیه رایگان ۲۰ گیگی را برای معلمان فعال می‌کنیم که تا خرداد ماه قابل استفاده است.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: برای دانشگاه‌ها نیز خدمات آموزشی از راه دور را رایگان کردیم و ۹۰ سایت را هم که در حوزه خرید مردم فعالیت می‌کنند با معرفی وزارت صنعت رایگان کردیم.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Ghadimi
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
2
24
ثبت نام کردم، اس ام اس هم اومد برام که تایید شد و از پنجم فعال میشود.
ولی فعال نشده برام.
کسی میدونه باید چیکار کنیم؟
اصغریان
Germany
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
برای منم پیامک اومد ولی فعال نشده چیکار باید کرد
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
برای من هم پیام اومده از 5فروردین فعال میشه.....اما فعال نشده
شهرام منصوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
ثبت نام کردم، اس ام اس هم اومد برام که تایید شد و از پنجم فعال میشود.
ولی فعال نشده برام
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
1
15
سلام از هیچکس فعال نشده احتمالا سرکاریه
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
2
10
پس چرا فعال نشده واقعا که...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
3
فعال نشده متشکرم از وقتشان.
شهرام بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
1
4
بازم سرکاریم
مثل قضیه ۵۰ درصد حقوق
سر فرهنگیا کلاه نذارن پس سر کی بذارن
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
2
1
خدمت دوستان عزیز عرض کنم توی پیامک نوشته فرصت ثبت نام تا ۵ فروردین نه فعال سازی تا ۵ فروردین مهلت ثبت نام بود الان تموم شد بعدش اعلام میکنن که نوبت ب نوبت فعال میشه احتمالا تا اخر هفته ب مرور برای معلمان عزیز فعال میشه بخاطر شلوغی شبکه یکم ممکنه طول بکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
حاجی من زدم نوشته تا ۵ فروردین ۹۹ فعال می شود ننوشته که تا ۵ مهلت ثبت نام دارید چرا سر مارو کلاه می گذارید
صدیقه کاویانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
1
من و همسرم هر دو فرهنگی هستیم البته خودم مشاور هستم و چون ابتدا بسته برای مشاوران فعال نبود من با کد ملی همسرم وبا شماره خودم درخواست دادم اما هنوز فعال نشده است ممنون از پیگیری شما عزیزان.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
0
0
بنده در سایت هدیه اینترنت معلمان ثبت نام کردم ولی بعد از تایید متوجه شدم آخرین رقم شماره تلفنم اشتباه تایپ شده است.کسی میدونه چیکار باید انجام بدم.بعد از تایید در سایت نوشته بود از پنجم فروردین برای شما قابل دریافت می باشد.ممنون
جعفر شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
1
4
سلام و خسته نباشید. با اینکه بنده ثبت نام کردم و تاییده برام اومد ولی تا الان که هشتم فروردینه برام فعال نشده. ضمنا در قسمت پیگیری هم امکان پیگیری مهیا نیست و مرتب به صفحه پیگیری برمیگردد. با تشکر
Fahime
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
1
0
چرا دروغ میگید اینترنت هدیه معلم برا من که فعال نشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
0
0
حاجی چنده واسه من فعال نشده با اینکه پیام برام اومد که از ۵ فروردین فعال میشه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->