خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها
سخنگوی وزارت بهداشت:

۱۲۲ تن دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

  • کد خبر: ۲۱۹۰۸
  • ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
۱۲۲ تن دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند
از ظهر دیروز تا امروز، ۱۷۶۲ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۴۸۱۱ نفر رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر جهانپور گفت: خوشبختانه تا کنون ۸۹۳۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این روند روز به روز در حال افزایش است.


وی همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به ۱۹۳۴ نفر رسید.


جهانپور گفت: تا صبح امروز بیش از ۴۱ میلیون نفر در غربالگری کرونا و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا مشارکت کرده‌اند.


نحوه فعالیت ادارات در روز‌های آتی

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی وزارت بهداشت درباره روند فعالیت ادارات و ادامه کار در روز‌های پیش رو نیز اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مقرر شد که با نظر دستگاه‌های اجرایی و وزیر مربوطه و حسب مورد حداکثر تا یک سوم جمعیت کارکنان، فقط برای امور ضروری مردم به صورت شیفت بندی و کشیک در ادارات حضور یابند.


جهانپور تاکید کرد که از هموطنان‌مان می‌خواهیم صرفا جهت امور ضروری اداری مراجعه کنند و به هیچ وجه برای کار‌هایی که در آینده قابل انجام است، به ادارات و ارگان‌های مختلف مراجعه نکنند.


جهانپور همچنین از هموطنانی که تا کنون در سامانه https://salamat.gov.ir ثبت نام نکرده‌اند و خوداظهاری نداشته‌اند مخصوصا آن‌ها که چند علامت دارند، خواست که حتما اقدام کرده و به این سامانه متصل شده و ثبت نام کنند. حتما همکاران ما با آن‌ها تماس خواهند گرفت و موارد لازم را انجام و پیگیری می‌کنند و افراد را مورد پایش مستمر قرار می‌دهند.


وی درباره طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز گفت: این طرح در وزارت بهداشت تهیه و به ستاد ملی مدیریت کرونا ارجاع شد و نهایتا مصوبه بر این است که با تشکیل کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی کرونا به ریاست وزیر کشور حسب مورد با توجه به الگو‌های بومی و ساختار‌های فرهنگی و اجتماعی و با در نظر گرفتن امکانات موجود، اقدامات لازم برای فاصله گذاری اجتماعی در شهر‌ها و ورودی شهر‌ها و دیگر موارد انجام شود. بر حسب مورد تصمیم گیری در موارد دیگر در این کمیته انجام می‌شود.



منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->