خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

تجمع شهروندان در مکان‌های عمومی تربت‌حیدریه ممنوع شد

  • کد خبر: ۲۱۹۲۷
  • ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
تجمع شهروندان در مکان‌های عمومی تربت‌حیدریه ممنوع شد
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: تجمع و اطراق شهروندان در تفرجگاه‌های درون و برون شهری، بوستان‌ها و دیگر مکان‌های عمومی تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رستمی در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت نیز باید با همکاری اتحادیه‌های شهرستان با اعمال محدودیت‌های لازم نسبت به ادامه روند تعطیلی برخی صنوف غیر ضروری اقدامات لازم را انجام دهد.

 

وی ادامه داد: با هدف مقابله با بیماری کرونا، هسته مرکزی شهر تربت‌حیدریه بر روی خودرو‌های عبوری مسدود شده و فعالیت تاکسی‌ها نیز بر اساس کد، روز‌های زوج یا فرد خواهد بود.

 

وی گفت: جهاد کشاورزی، ارتش و تیپ ۶۱ محرم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های داوطلب، نسبت به ضدعفونی معابر و خیابان‌های اصلی شهر اقدام می‌کنند.

 

رستمی، از تشدید روند غربالگری و پایش مسافران در مبادی ورودی و خروجی شهرستان به ویژه در جاده تربت‌حیدریه به زاوه خبر داد و افزود: شهروندان باید اخبار مرتبط با آمار بیماران و روند درمان آن‌ها را از رسانه‌های موثق و دارای مجوز و مسوولان ذیربط دریافت کنند.


وی ادامه داد: مردم باید برای عملیاتی شدن هر چه بهتر مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا، نهایت تعامل و اعتماد را با مسوولان داشته باشند.

 

وی در ارتباط با انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر توقف قطار مسافربری در ایستگاه تربت‌حیدریه یا بررسی نشدن سلامت مسافران گفت: در این راستا تابع تصمیمات مسوولان کشوری هستیم و پیشنهادات لازم مبنی بر صادر نشدن بلیت به این ایستگاه داده شده است.

 

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۹ بیمار دیگر، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در جمعیت زیرپوشش این واحد دانشگاهی به ۵۷ نفر رسید که از این تعداد، سه نفر فوت کرده‌اند.

 

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->