شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

راه ارتباطی چهار روستای کلات در خراسان رضوی مسدود شد

  • کد خبر: ۲۱۹۲۸
  • ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
راه ارتباطی چهار روستای کلات در خراسان رضوی مسدود شد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: به دلیل بارش شدید باران و وقوع سیلاب راه ارتباطی چهار روستا در شهرستان کلات این استان تا اطلاع بعدی مسدود است.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم نصری افزود: در اثر سیلاب جاده روستا‌های آبگرم، باغگاه، مومن آباد، سیرزار شهرستان کلات تا اطلاع بعدی مسدود است.

 

مهدی ناصری فرماندار شهرستان کوهستانی کلات نیز پیش از این از سختی تردد در برخی راه‌های روستایی این شهرستان از جمله مومن آباد در بخش زاوین، در پی بارش‌های شدید ۲ روز گذشته خبر داده بود.

 

محمدرضا رجبی مقدم، فرماندار شهرستان سرخس نیز که در مجاورت کلات واقع شده است گفت: در پی بارش‌های اخیر راه ارتباطی روستای شوریجه در جاده مزداوند به سد دوستی به صورت مقطعی در اثر سیلاب مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

 

مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری کلات در ۱۵۵ کیلومتری شمال مشهد واقع است. کلات مرکب از دو بخش مرکزی و زاوین است و ۶۸ روستا دارد که ۲۷ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستا‌ها هستند. کلات از سمت شمال و شرق هم مرز با جمهوری ترکمنستان است.

 

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری سرخس نیز در ۱۸۵ کیلومتری شرق مشهد واقع است.

 

سال گذشته نیز بارش‌های بهاری و وقوع سیل در شهرستان‌های شمالی خراسان رضوی به ویژه کلات خسارت بسیار به بارآورد.

 

براساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی فعالیت سامانه بارشی که از اوایل هفته جاری در این استان آغاز شده تا ظهر چهارشنبه ادامه دارد.


این اداره کل نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در جاده‌ها و مسیل‌ها هشدار داده است.


خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.


این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در محور‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->