مشکل ترخیص تجهیزات کارخانه تولید ونتیلاتور در مشهد حل شد

  • کد خبر: ۲۲۰۵۴
  • ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
مشکل ترخیص تجهیزات کارخانه تولید ونتیلاتور در مشهد حل شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با مساعدت معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و پیگیری مسوولان استانی مشکل ترخیص تجهیزات مورد نیاز کارخانه تولید ونتیلاتور در مشهد حل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رسولیان افزود: ترخیص برخی قطعات مورد نیاز کارخانه مربوط به شرکت "احیا درمان پیشرفته" در گمرک تهران با وقفه مواجه شده بود.

وی ادامه داد: این موضوع از طریق استانداری و ناظر گمرکات خراسان رضوی از سه روز قبل طی چند بار گفت و گو با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پیگیری شد و بر اساس اعلام امروز مدیرعامل این شرکت مشکل ترخیص قطعات از گمرک تهران حل شده است.

وی گفت: از آنجا که به همت استان تولید ونتیلاتور توسعه یافته است از شرکت "احیا درمان پیشرفته" انتظار می رود نیاز این استان به دستگاه ونتیلاتور را برای مقابله و درمان بیماری کرونا تامین کند.

شرکت "احیا درمان پیشرفته" که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است تنها مرکز تولیدکننده ونتیلاتور، ماشین بیهوشی و همچنین مونتاژ دستگاه سی.تی.اسکن در ایران است.

سالانه سه هزار و ۵۰۰ دستگاه ونتیلاتور و سه هزار ماشین بیهوشی در این شرکت تولید و ۶۵۰ دستگاه سی.تی.اسکن نیز در این مرکز مونتاژ می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->