تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی تا ۱۰ فروردین به هزار و ۴۳۸ نفر رسید

  • کد خبر: ۲۲۲۳۹
  • ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
شمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی تا ۱۰ فروردین به هزار و ۴۳۸ نفر رسید
دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزوده شدن ۷۷ مبتلای جدید به کرونا تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در استان خراسان رضوی به هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

 به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی‌اصغر انجیدنی افزود: ۸۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی دیگر در این استان هستند.


وی ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی نیشابور با ۱۸۶ بیمار مبتلا به کرونا بعد از مشهد بیشترین شمار بیماران را در خراسان رضوی دارد و پس از آن دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام با ۱۲۲ نفر در رده بعدی قرار دارد.
وی گفت: تعداد مبتلایان مبتلا به ویروس کرونا در حوزه زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار و تربت‌حیدریه نیز به ترتیب ۱۰۷ و ۱۰۲ نفر است و دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم تاکنون ۵۰ مبتلا به کرونا داشته است.


دکتر انجیدنی افزود: از ۳۰ بهمن ماه پارسال تا دهم فروردین ماه امسال پنج هزار و ۹۶۴ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که چهار هزار و ۲۱۹ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.



بیشتر بخوانید: آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۰ فروردین/تعداد مبتلایان ۳۸۳۰۹ نفر/قربانیان ۲۶۴۰ نفر

 


وی ادامه داد: سه هزار و ۷۹۷ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون ۲ هزار و ۴۹۶ نفر آنان بهبود یافته و به منزل بازگشته‌اند.


وی تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی را که آزمایش آن‌ها به طور قطعی مثبت بوده است ۲۰۷ تن اعلام کرد و گفت: ۱۴۳ تن از این جانباختگان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۲۲ تن در حوزه دانشکده علوم پزشکی نیشابور و ۱۲ تن در حوزه دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام فوت کرده‌اند، همچنین حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی در سبزوار ۱۳ فوتی، گناباد ۹ فوتی و تربت‌حیدریه ۸ فوتی بر اثر کرونا ثبت کرده اند.


افزون بر ۷۵ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در قالب ۱۲ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۵ درصد دیگر جمعیت این استان زیرپوشش خدمات دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.


شمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی تا ۱۰ فروردین به هزار و ۴۳۸ نفر رسید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->