خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزییات کد تخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودرو‌ها از زبان پلیس راهور

  • کد خبر: ۲۲۲۴۶
  • ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
جزییات کد تخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودرو‌ها از زبان پلیس راهور
سرهنگ جهانی درباره جزییات کد تخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی وسائل نقلیه توضیحاتی داد.

 به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا  اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، مقررشد یک‌سری اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده به مرحله اجرا در آورده شود.

 

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا افزود: از جمله مصوبه‌ای که به پلیس برای اجرا ابلاغ شد این بود که، خودرو‌هایی که از یک شهری میخواهند به شهر خود حرکت کنند، اجازه ندارند در طول مسیر جاده وارد شهر‌های طول مسیر شوند و مکلفند که بدون ورود به شهر از کمربندی‌ها و یا کنار گذر‌ها عبور کنند.

 

او بیان کرد: تنها خودرو‌هایی میتوانند وارد شهر‌ها شوند که ساکن آن شهر و یا پلاک مربوط به شهر را داشته باشند.

 

سرهنگ جهانی گفت: برای این موضوع در ستاد مبارزه با کرونا مصوب شد اگر راننده‌ای تخلف کند و به آن چیزی که مقرر شده عمل نکند، پلیس وسیله نقلیه را ۵۰۰ هزار تومان جریمه و یک ماه آن وسیله را توبیخ کند.

 

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با بیان اینکه این کد تخلف جریمه جدید است، گفت: این مصوبه جدید است و از طریق وزارت کشور و ستاد مقابله با کرونا به پلیس برای اجرا ابلاغ شده است.

 

او افزود: در حال حاضر نیز این موضوع در دست اقدام و اجرا است.

 

سرهنگ جهانی در پاسخ به این سوال که آیا این کد تخلف نیاز به مصوبه مجلس ندارد، گفت: مصوبه‌ای که از طریق وزارت کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ می‌شود، در حکم ضوابط رسمی و قانونی است.

 

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا ادامه داد: چیزی که از آن طریق ابلاغ می‌شود، قانونی و قابل اجراست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->