حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد ۴ ساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت
سرخط خبرها

تدوین دستورالعمل پیش‌فروش مسکن ملی در شهر‌های جدید

  • کد خبر: ۲۲۹۷۰
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
تدوین دستورالعمل پیش‌فروش مسکن ملی در شهر‌های جدید
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به واحد‌های مسکن ملی که به شیوه مشارکتی احداث می‌شوند به صورت پیش فروش عرضه خواهند شد گفت: دستورالعمل پیش فروش مسکن ملی در حال تدوین نهایی است

به گزارش شهرآرانیوز، حبیب الله طاهرخانی  در مورد آخرین وضعیت مسکن ملی در شهر‌های جدید گفت: پالایش ثبت نام کنندگان مسکن ملی در شهر‌های جدید که در مرحله دوم انجام شده بود، آغاز شده و به محض نهایی شدن متقاضیان به بانک مسکن معرفی خواهند شد.

 

وی افزود: دو مدل در شهر‌های جدید برای مسکن ملی دنبال می‌شود که یک روش آن به شیوه ثبت نام از متقاضیان با دارا بودن چهار شرط از قبل اعلام شده می‌باشد و یک مدل هم به روش مشارکتی است که این روز‌ها در حال پالایش ثبت نام کنندگان هستیم.

 

مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید در پاسخ به این سوال که آیا در شهر‌های جدید برای طرح اقدام ملی مسکن پروژه‌ای آغاز به ساخت کرده است اظهار داشت: برای برخی از پروژه‌های مسکن ملی در شهر‌های جدید زمین‌ها مشخص و حتی برخی پیمانکاران نیز به کار گرفته شده اند بطوریکه در شهر جدید بهارستان در اصفهان با انجمن انبوه سازان به توافقاتی دست یافته‌ایم.

 

طاهرخانی ادامه داد: آغاز عملیات احداث نیز برای مسکن ملی مستلزم تایید شرایط پیمانکاران و افتتاح حساب توسط متقاضیان واجد شرایط خواهد بود.

 

دستورالعمل پیش فروش مسکن ملی در شهر‌های جدید

 

طاهرخانی در پاسخ به این سوال که ساخت مسکن ملی به شیوه مشارکتی آیا در شهر‌های جدید آغاز شده است، گفت: دستورالعمل پیش فروش مسکن ملی به شیوه مشارکتی با بخش خصوصی در حال تدوین است.

 

وی افزود:برای ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی به شیوه مشارکتی باید دستورالعملی تدوین شود که البته بعد از تدوین دستورالعمل یاد شده واحد‌هایی که به ۳۰ درصد پیشرفت برسند، این اقدام انجام خواهد شد.

 

 بر اساس طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار مسکن احداث شود که سهم شهر‌های جدید از این تعداد بالغ بر ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است. در شهر‌های جدید دو شیوه برای این طرح پیش بینی شده که یک مدل با ثبت نام متقاضیان و یک مدل نیز به صورت مشارکتی با بخش خصوصی احداث و تحویل خواهد شد.

برخی از کارشناسان به شیوه مشارکتی ایراداتی وارد کرده و اعلام می‌کنند که در این شیوه سازندگان به سود خود توجه کرده و تلاش خواهند کرد مدت اتمام پروژه را طولانی‌تر کنند تا سود بیشتری ببرند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->