جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

اجرای کنسرت نوروزخانه به پرستاران تقدیم شد

  • کد خبر: ۲۳۲۸۶
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
اجرای کنسرت نوروزخانه به پرستاران تقدیم شد
سینا سرلک در شب دوازدهم از کنسرت‌های آنلاین ویژه‌برنامه (نوروزخانه) در برج میلاد و مقابل صندلی‌های خالی روی صحنه رفت و اجرای خود را تقدیم پرستاران ایران کرد که این‌روزها از جان خود گذشته‌اند تا پاسدار سلامتی هموطنانشان باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه برنامه های اندیشیده شده توسط مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری برای تشویق و ترغیب مردم به خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران در حال برگزاری است و شب گذشته (سه شنبه ۱۹ فروردین)، هنرمند موسیقی ایران سینا سرلک، در برج میلاد و در مقابل صندلی های خالی برنامه خود را که از طریق فضای مجازی پخش شد اجرا کرد.

 

ماه خجالتی؛ پیشکشی برای پرستاران ایران 

 این هنرمند در سخنانی قبل از اجرای خود خطاب به مخاطبانش گفت: اولین باری است که کنسرت بدون تماشاچی را اجرا می‌کنم و البته در شرایطی هستیم که سلامتی مردم عزیز برای ما در اولویت قرار دارد و من به عنوان هنرمند تلاش خواهم کرد به سهم خودم سختی این خانه‌نشینی طولانی را حداقل برای دقایقی در ذهن مردم عزیزم کم رنگ کنم. 

بسیاری از مردم در اقصی نقاط جهان عزیزان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند که برای این عزیزان صبر و برای درگذشتگان طلب مغفرت دارم. اگر هنرمند با تمام احساسش برای مخاطبانش بخواند قطعا صدای او به دل مخاطبان خواهد نشست، چون هر چه از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند.

کنسرت آنلاین این هنرمند که با اجرای قطعه ماه خجالتی همراه بود آغاز شد و پس از آن سرلک طی سخنان کوتاهی برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی کرد و اجرای خود در نوروزخانه را به پرستاران و کادر درمانی ایران که در این روزها از جان مایه گذاشته و به دل آتش زدند تا پاسدار سلامتی هموطنانشان باشند تقدیم کرد.

 

 

اجرایی دلنشین با قطعاتی دستچین شده

این هنرمند در اجرای خود با اجرای قطعاتی زیبا و کاملا مناسب با احوال این روز‌های مخاطبان که نشان از دقت و نکته سنجی او در انتخاب رپرتوار اجرایی داشت یکی از زیباترین و به یاد ماندنی‌ترین اجرا‌های نوروزخانه را به نام خود ثبت کرد. سرلک برای این اجرا قطعاتی نظیر جان منی، ماه خجالتی، از کجای ماجرا باید بگم (تیتراژ فیلم پیلوت)،  چه کنم، عشق، عشق یعنی، کجایی نگارم، زیبای خواب آلود، رویا، این چه حالیست و چشمای آبی را اجرا کرد که در میان قطعات اجرا شده قطعه ماه خجالتی بیش از بقیه قطعات به دل مخاطبانی که در فضای مجازی در باره این اجرا به تبادل نظر می‌پرداختند نشست.
 
نگاهی به نوروزخانه

 اجرای کنسرت‌های آنلاین با صندلی‌های خالی به منظور ایجاد لحظات شاد و مفرح برای مردم در ایام قرنطینه و تشویق آنان به ماندن در خانه و کمک به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا، به همت شهرداری تهران آغاز و به صورت آنلاین دنبال می‌شود.

مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از (جمعه ۸ فروردین)، با اجرای امید حاجیلی در مقابل صندلی‌های خالی، اما با حضور شهروندان در فضای مجازی و به صورت زنده در برج میلاد آغاز شده و با احتساب کنسرت شب گذشته سینا سرلک،  حمید حامی، گروه ژوانا، مهدی یغمایی، مهدی جهانی و روزبه بمانی و رضا یزدانی، رحیم شهریاری و گروه گیل و آمارد، امید حاجیلی و گروه وحید اسدالهی در شب‌های نوروزخانه بصورت آنلاین برای هموطنانی که خردمندانه با تحمل سختی‌های خانه نشینی طولانی مدت، در خانه ماندن را برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انتخاب کرده اند هنرنمایی کردند.

 

 

این اجراها تا ۲۱ فروردین در برج میلاد ادامه خواهد داشت و امشب (چهارشنبه ۲۰ فروردین)، گروه رستاک با برنامه خود از طریق فضای مجازی فضای مجازی میهمان خانه های ما خواهد بود.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->