اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان

  • کد خبر: ۲۳۳۷۱
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان
رییس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: این هیات‌ها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، در نیمه شعبان هیچ نوع مراسم و اجتماعی تشکیل نمی‌دهند و هزینه برگزاری جشن این روز را به کمک به محرومان و افراد کم برخوردار اختصاص داده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سید مهدی طباطبایی افزود: به همین منظور تاکنون هشت هزار و ۷۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال آماده شده که روز نیمه شعبان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۴ راس گوسفند و ۳۵۰ کیلو گوشت گوساله نیز بوسیله هیات‌های مذهبی استان تهیه شده است ادامه داد: این گوشت‌ها نیز بسته‌بندی و آماده توزیع در روز نیمه شعبان است.

وی تولید ماسک را از دیگر اقدامات هیات‌های مذهبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا ذکر و بیان کرد: ضد عفونی ۴۰۰ مکان مذهبی، حسینه، مسجد و هیات در مشهد، از دیگر اقدامات انجام شده است.

طباطبایی گفت: همچنین تعدادی از هیات‌های مذهبی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تولید لباس برای کادر پزشکی اقدام کرده‌اند.

وی افزود: توزیع یک تن پرتقال، ۱۰ هزار بطری آب معدنی و ۲ تن شیر بین کادر پزشکی و بیمارستان‌ها از دیگر اقدامات هیات‌های مذهبی استان است.

وی ادامه داد: ساعت ۲۱ امشب نیز همزمان با سراسر کشور ندای "یا مهدی ادرکنی" را سر خواهیم داد و از همشهریان تقاضا می‌کنیم خواندن مناجات شعبانیه و زیارت عاشورا را فراموش نکنند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->