معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

دولتمردان! کارگران را دریابید/ کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی هنوز چشم‌به‌راه افزایش حقوق

  • کد خبر: ۲۷۱۴۹
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
  • ۱۴۶
دولتمردان! کارگران را دریابید/ کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی هنوز چشم‌به‌راه افزایش حقوق
افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی در اولین و حتی دومین واریزی آن‌ها در سال ۹۹ هنوز اعمال نشده است.

نجمه سرباز/شهرآرانیوز، حقوق اردیبهشت بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۹۹ به تدریج در حال واریز است و خبری از افزایش حقوق‌ها نیست. به‌ظاهر اعمال افزایش حقوق فعلا به تعویق افتاده است.

 

افزایش حقوق بازنشستگان مشروط به تعیین حداقل دستمزد کارگران در شورای عالی کار است و تعیین دستمزد کارگران با گذشت ۲ ماه از ابتدای سال نتیجه‌ای نداشته است.

با این حال فرامرز توفیقی، رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار، با اشاره به اینکه در بند ۷ و ۸ بخش‌نامه مزد ۹۹ به افزایش حق مسکن و بازنگری مؤلفه‌های مزدی اشاره شده، برگزارنشدن جلسه شورای عالی کار را وقت‌کشی دولت دانسته و معتقد است: جلسه شورای عالی کار برای بررسی مؤلفه‌های مزدی و افزایش حق مسکن کارگران باید زودتر برگزار شود. لغو جلسات به نفع کارگر نیست و افزایش دستمزد بازنشستگان تأمین اجتماعی به دستمزد کارگران گره خورده است. وارد سومین ماه سال ۹۹ شده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود که افزایش نیافتن دستمزد بازنشستگان تأمین اجتماعی باعث ایجاد التهابی جدید در جامعه شود.


رئیس کمیته دستمزد شورای عالی کار با اشاره به وقت‌کشی وزارت کار در برگزاری جلسات شورای عالی کار برای بازنگری دستمزد ۹۹ کارگران، تأکید دارد: اگر قرار است در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای شنیده‌شدن نظر کارگران و رعایت عدالت مزدی قدمی برداشته شود، ضرورت دارد که این کار زودتر انجام شود. طولانی‌شدن جلسات دستمزد باعث بدبینی کارگران می‌شود؛ زیرا دستمزد فعلی کفاف زندگی را نمی‌دهد. در بند ۷ و ۸ این آیین‌نامه شرایط برای بازنگری در دستمزد ۹۹ فراهم شده است. شرکای اجتماعی در بستر قانون همواره آمادگی مذاکره برای رسیدن به یک وفاق و همدلی مناسب را دارند.


در بند ۷ و ۸ بخش‌نامه مزد ۹۹ آمده است: شورای‌عالی کار جابه‌جایی بخشی از مبلغ ریالی مزایای مستمر موضوع تبصره۳ ماده۳۶ قانون کار با مزد مصوب را در سال ۱۳۹۹ در صورت فراهم‌بودن شرایط اقتصادی کشور در دستورکار قرار خواهد داد. پیشنهاد افزایش کمک‌هزینه مسکن سال ۱۳۹۹ با توافق طرفین و تصویب شورای‌عالی کار به هیئت وزیران فرستاده می‌شود.


طبق ماده ۱۱۱ قانون تأمین اجتماعی، حداقل مزدی که برای کارگران در شورای عالی کار مشخص می‌شود، به عنوان حداقل حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران است؛ یعنی حداقل حقوق یک بازنشسته نباید از حداقل دستمزد یک کارگر کمتر باشد و از آنجایی که دستمزد کارگران در سال جدید نتیجه قطعی نداشته، هنوز حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی برای سال جدید نیز افزایش پیدا نکرده است.


بیشتر بخوانید:

 

مادری، زیر شلاق پدری/سایه سنگین فقر بر سر مادری بی‌شناسنامه

 

ثبت درخواست بازنشستگی به‌صورت غیرحضوری شد

 

گره زدن افزایش دستمزد بازنشستگان تأمین اجتماعی به دستمزد کارگران/وزارت کار وقت کشی می‌کند


تعویق افزایش حقوق و دستمزد کارگران به نفع هیچ‌کس نیست


محسن شرکا، رئیس کمیسیون اقتصاد مجمع مشورتی توسعه اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با بیان اینکه تعویق افزایش حقوق به نفع کارگر نیست، اما چیزی که مسلم است دولت سهم خودش را نسبت به کارگران ایفا نمی‌کند، گفت: دولت باید تسهیلات و مشوق‌های لازم را برای کارگران درنظر بگیرد. دولت باید برای کارگران وام مسکن کم‌بهره و طولانی‌مدت پیش‌بینی کند تا کارگرانی که بیش از ۷۲۰ روز در یک محل سابقه بیمه دارند، بتوانند از تسهیلات ارزان‌قیمت برای تهیه مسکن و سرپناه استفاده کنند. این دولت است که باید به کارگرانی که نیروی ثابت یک مجموعه هستند، توجه کند؛ زیرا کارگری که بیش از ۲ سال در یک محل سابقه کار داشته باشد، مشخص است که کارگر اهل فن است، کارگری است که مفهوم کار را حس کرده و متعهد به کار و کارفرمایش است.


به گفته وی، کارفرما به فکر کارگر است، اما دولت در اینجا نقش خود را درست ایفا نمی‌کند، تورم و گرانی معلوم نیست چقدر هزینه اضافی به حقوق این کارگران تحمیل کرده است.


سفره کارگران هر روز کوچکتر می‌شود

این فعال اقتصادی ادامه داد: ضروری است که افزایش حقوق کارگران زودتر به نتیجه برسد، چرا که بازار، چندین برابر افزایش قیمت در خودش ایجاد کرده است، غیر از اینکه هر روز سفره این عزیزان کوچک و کوچک‌تر می‌شود، تا کنون و با گذشت بیش از ۲ ماه از سال جدید، متأسفانه هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

 

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از درآمد یک کارگر صرف سرپناه می‌شود، ادامه داد: دولت باید برای تأمین مسکن کارگران آستین بالا بزند و تسهیلات ارزان‌قیمت و طولانی‌مدت برای کارگران تدارک ببییند تا این افراد بتوانند حداقل سرپناه را داشته باشند. دولت باید پایش را جلو بگذارد و سهم خودش را ایفا کند. متأسفانه دولت کارگر و کارفرما را در مقابل هم قرار می‌دهد و در این بین اصلا و ابدا سهم خودش را به این جامعه گسترده و متعهد کشور ادا نکرده است.

کارگر و کارفرما را در مقابل هم قرار می‌دهند

شرکا در ادامه با تأکید بر اینکه کارگر نباید هیچ‌گونه نگرانی از فردای خود داشته باشد و چرا کارفرما و کارگر را مجبور می‌کنند که در مقابل هم قرار بگیرند، افزود: به هر حال اقتصاد و تولید فرازونشیب دارد، شاید امروز بتوانم نزدیک به ۱۰۰۰ نیروی کارگر داشته باشم، اما فردا نمی‌توانم داشته باشم. شرایط اقتصادی به‌گونه‌ای است که کارگر تقصیری ندارد و باید از همه لحاظ تأمین باشد. این تأمین را چه کسی برعهده می‌گیرد؟ دولت؟ دولت باید به فکر نیروی کار باشد و برای چنین روز‌هایی که شرایط اقتصادی کمی برای کارگران نگران‌کننده است، تدبیری بیندیشد.


وی با توصیف این روز‌های اوضاع اقتصادی، گفت: متأسفانه شرایط اقتصادی این روز‌ها باعث شد تا صادرات ما دچار مشکل شود، حتی خیلی از صنایع و تولیدات ما فروش داخلی هم ندارند و این دولت است که باید فکر اساسی برای این موضوع بکند. واحد‌های تولیدی که نیروی کارگر زیادی دارند، در این اوضاع اقتصادی که هیچ فروشی ندارند، چطور می‌توانند حقوق کارگر خود را تأمین کنند؟ نهایت تا یکی دو ماه می‌توانند نیروی کارگر خود را راضی کنند، اما بیشتر از این در توان کارفرما نیست و مجبور می‌شود دیگر کارگر خود را بیشتر از این در کارگاه خود نگه ندارد. چرا کارگر ما نباید تأمین باشد؟ چرا باید از فردای خود نگران باشد؟ مسئولیتش به عهده دولت است، اما متأسفانه همواره دولت در این بخش سهم خودش را ادا نکرده است و در نهایت این ۲ قشر را می‌خواهد در مقابل هم قرار بدهد.


رئیس کمیسیون اقتصاد مجمع مشورتی توسعه اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در سالی که به نام جهش تولید نام‌گذاری شده و اهتمام ویژه مقام معظم رهبری به نیروی کارگر و تسهیل معیشت خانواده‌های کارگری است، امیدواریم نگرانی این قشر آسیب‌پذیر جامعه دست‌کم با تعیین حداقل دستمزد و افزایش حقوق به پایان برسد و چرخ اقتصاد و تولید کشور بر روال طبیعی باشد و هم برای کارگر و هم برای کارفرما به درستی بچرخد تا تأمین معیشت کارگران دچار مشکل نشود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
2
20
سلام،
از حداقل دو ماه قبل تا کنون هر روز و هر روز انواع رسانه ها اقدام به انتشار انوای نظرات از مسئولین و غیر مسئولین دارند و میلیونها نفر ساعت وقت کارگران صرف پیگیری این مطالباتی است که نسبت به تورم واقعی سال قبل که حدود 200 درصد بوده 41 درصد اعلام و 20 درصد برای حداقلیها و 15 درصد برای بقیه تصویب و آنهم اندر خم یک کوچه...
علی اصعر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
آقای روحانی خوب به وصعیت نامه امام عمل کردی
جواد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
حمایت از کارگر و حمایت از تولید فقط شعار هست
حسن نیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
28
دولت دروغ میگوید
وزیرکار اصلا فکر کارگر نیست
نوبخت هم دروغ میگوید
مگرنه ابنکه گفت مبلغی از بدهی تامین اجتماعی جهت همسان سازی پرداخت میکنبم
کو؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
بفرمایید وزیر کارفرما این بیشتر بهش میاد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اینجا جمهوری اسلامی نیست جیب بری اسلامی هست پس چطور سر مردم رو کلاه بزارن ها
حمید رضا غلامرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
27
با سلام ظاهرا این وزیر بی لیاقت قادر به همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نمی باشد با ید خودمان دست بکار بشیم مقابل مجلس جمع بشویم تا بلکه نمایندگان جدید مجلس کاری کنند برای ما دولت هم گوش به فرمایشات مقام معظم رهبری هم نداد فقط خدا بعد باید خودمان کاری کنیم
هیچ کس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
این وزیراگرکاری ازش بربیایدبرای دامادرانت خواهرش کاری می کند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
29
والا ما مرد ندیدیم تو دولت بعدشم اصلا بازنشسته ها چه ربطی به کارگران دارن که همه چیو باهم قاطی میکنن بگو بی انصافها حق یه بازنشسته که یه عمر ازش کار کشیدین و حقش و ناحق کردین این نیست کارگرها ام که جای خود فقط خدا از سر خودتون و خانواده هاتون نگذره به چه کنم چه کنم دچارتون کنه
جواد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سازمان تامین اجتماعی سی سال از من حق بیمه برای ارائه خدمات و بازنشستگی گرفته تابحال که خدمات ندیدیم حداقل به تعهد و وظیفه اش عمل کند
علیرصا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
31
بدترین دولت پس از انقلاب دولت حسن کلیدی هست همه اطرافیانش از دزد سر گردنه بدتر خدارحمتکند شهید رجایی وخدا لعنت کند مذدور را
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
24
سلام ودرود بر محمد مصطفی و خاندان نبوت
عزیزان کارگر لطفا توجه کنید این حکومت نه الهی است ونه شباهتی به حکومت های دیگر دارد این حکومت تروریستی وفاشیستی است این یک مکانیزم فقیر کشی نو ظهور درجهان است اینها همان کسانی هستند که علی بن ابی طالب رابه نام اسلام کشتند شریعتمداری مگر انسان است سبحان الله بنده وی را در هر شکلی می توانم تصور کنم بجز انسان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
سلام برادرها اینهاهمان بی دینها هستند که به ساواک لقب داده بودند آلان این دولت روحانی کاری کردند ساواک شاهنشاهی پییش اینها روسفیدشد شریعتمداری ضدکارکر گورتو گم کن بجز انسان به هر چیزی شباهت داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
احسنت
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
22
سلام ودرود بر محمد مصطفی و خاندان نبوت
عزیزان کارگر لطفا توجه کنید این حکومت نه الهی است ونه شباهتی به حکومت های دیگر دارد این حکومت تروریستی وفاشیستی است این یک مکانیزم فقیر کشی نو ظهور درجهان است اینها همان کسانی هستند که علی بن ابی طالب رابه نام اسلام کشتند شریعتمداری مگر انسان است سبحان الله بنده وی را در هر شکلی می توانم تصور کنم بجز انسان
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
20
خدا.لعنت.کنه.این.دولت.دروغ.گورا.ازصهنیستها.بدتره.بابا.تو.این.سن.وسال.اعصابمون.را.خورد.کردی.تمام.بازنشتگان.تامین.اجتماعی.را.جمع.کنید.توسرشون.یک.گلوله.خالی.کنید.ولی.اینقدر.عذاب.ندید.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
2
23
کارگر از دیدگاه جمهوری اسلامی:
کارگر کیست ؟ کارگر موجودی که باید کار کند فقط به اندازه که زنده بماند تاوعده بعد غذا بخورد لباس طوری بپوشد که عورتش پیدا نباشد وتا می تواند برای حکومت تلاش بکند در زمان هجوم دشمنان به کشور برود وبمیرد تا مبادا به انسان های این مرزو بوم آسیبی برسد واگر درآمدش کفاف سه وعده غذا را نداد روزه بگیرد که هم ثواب دارد وهم هزینه های زندگی پایین می اید .علی برکت الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
2
21
یه مختار باید بیاد خدمت شما مال مردم خورها برسه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
الهم عجل لولیک الفرج
رضا اقبالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
همون مختار روهم تحریف کردن وگرنه عرب یا برای زن جنگیده یا زر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
12
سلام وعرض ادب کفتن ما بی فایده است بازنشتکان وکارکران. دیوار کوتاه است داد ما بجای نمیرسی یه بازنشته ماهیانه یه میلیون ششصد هزا رتومان با اجاره منزل ایا میشی زندکی کرد مسولان چقدار بی رحم هستندن زن بچه ندارن یه زره درم جود انسان ابنصاف داشته باشد دوماه ازسال جدیدکذشته هنوز چشم به راهبم این یه خبر خوش ان هفته هنوز خبر های دورغ. مااکر دست اینها عاجز هستیم خداانهارا پبش بچه هاشان سرمنده وخجالت زاده باشن انشااله ما که همیشه شرمنده هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
14
جان مولا ترا به قرآن به خاطر هرکسی که دوستش دارید موضوع عدم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو آنقدر بلند بگید تا این مسولین بی فکر و خودخواه بی‌درد از خواب غفلت بیدارشدم به فکر ما هم باشن طوری رفتارمیکنن انگار ما از کشور دیگه ای اومدیم انگار تورم رو ماتاثیر نداره چرا اینقدر بین بازنشسته ها تفاوت قائل میشم ترا به خدا هر روز م، لب عدم افزایش حقوق بازنشسته ها رو مطرح کنین ممنون
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
10
سلام،
کاملاً بیاد دارم که زمانی اربابانی نوکرانی داشتند که این نوکران در همان بنا محل سکونتی بزرگتر از آپارتمانهای امروزی و بدون اجاره در اختیار داشتند و از همان غذا و میوه و لباس و ... سهم داشتند و مزد ماهانه ای هم میگرفتند.
بسی تاسف است که کارگر امروز جه شاغل و چه بازنشسته و چه حداقلی و چه سطوح بالاتر در حد آن نوکران هم رفاه و قدرت گذران زندگی ندارند.
کارگربازنشسته‌ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
11
سلام
سرکار‌خانم‌سرباز‌حقوق‌
اردیبهشت‌حداکثر‌تا‌۲/۲۷
پرداخت‌شد
متاسفانه‌باز‌نشستگانِ
کارگری‌جزو‌فراموش‌شده‌ها
هستند‌‌تو‌گوئی‌که‌از‌سیاره
دیگری‌آمده‌اند
زمانی‌در‌حدودِ‌۲سالِ‌مانده
به‌بازنشسگی‌ام‌یک‌مدیرِ
دولتی‌آمد‌ومدیریتِ‌
کارخانه‌را‌عهده‌دار‌شد
یک‌نفر‌از‌همکارانِ‌با‌سابقه
مان‌رفته‌بود‌نزدِ‌ایشان‌
بابتِ‌وام‌آن‌مدیرِ‌جوان‌که
دکترا‌هم‌داشت‌گفته‌بود
شما‌قدیمی‌ها‌فسیل‌
شده‌اید‌
حال‌میخواهید‌‌اعضای‌
دولت‌جناب‌روحانی
مثلِ‌آقایانِ
واعظی،نهاوندیان‌،نوبخت
جهانگیری‌‌،شریعتمداری
اشعری‌وزیرِکارمندانِ‌دولت
مدیرانِ‌ارشد‌در‌وزارتِ‌صمت
ووزارتِ‌کار‌وتامین‌اجتماعی
به‌فکرِ‌ما‌باشند
اتفاقاً‌چه‌جالب‌است‌که‌
مصادف‌شده‌با‌ماه‌رمضان
وایامِ‌لیالی‌قدر‌و‌بعد‌هم‌
عیدِ‌فطر‌آقایان‌را‌بگوئید
عباداتِشان‌قبول‌باشد
چون‌خدمتِ‌به‌خلق‌جزوِ
برترین‌عبادات‌است
مُردیم‌از‌بس‌مسلمان‌و
شیعه‌ومحبِ‌اهلِ‌بیت‌در
رده‌های‌اجرائی‌دیدیم
با‌وجودِ‌این‌دوستان
دیگر‌نیازی‌به‌دشمن‌نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
2
7
با سلام در دوران خدمت کسانی که رابطه داشتند روابطی با حقوق بالا بازنشست شدند حالا هم نضامیان و ادارات دیگر از ما پایین تر حقوق می گرفتند العان دوبرابر مامیگرند زمان می گذرد وما آنقدر با بار روانی زندگی می کنیم که روح و جسم ما هم عذاب میکشد چقدر تبعیض
شه‍ین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
4
آقای نوبخت همیشه تاساال نو نشده دل حقوقبگیران را خوش میکند که اینقدر زیاد میشود بعد از عیدهمه چی گران میشود میزنند زیرش
یک کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
12
هنگامی که بعضی میگویند دولتمردان بی تفاوت و فاسد و تبهکار هستن برا همین میگن
یک کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
6
خب دولتمردان دوست ندارن دریابن چی میگید حالا شما
ناشناس
France
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
2
12
سلام.
دوستان و بازنشستگان محترم تقصیر خود ماست که این دولتمردان دروغگو وبی کفایت رو انتخاب می کنیم آنها باخودشان فکر می کنند که دارن صدقه می دهند در طول ۳۰ سال خدمت که حق بیمه ها رو میگیرند یادشان نیست واگر ببینند دولت فلان کشور که متهدشان هست نیاز به کمک مالی واقتصادی دارد سریعا کمکش می کنند ولی کارگران وملت مملکت خودشان بروند از گشنکی بمیرند وشرمنده همسر وفرزندانشان باشند.
غریبه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
چیکارکنیم اینامگرغیرازکشتن کاردیگه ای هم بلدن
علی اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
8
آقای روحا نی خوب به وصعت نامه امام عمل کردی یک لاخ مو کوخ نشین به کخ نشین نمدهیم
بههروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
6
چرا تامین اجتماعی رعارعت نمیکنه
aaaa
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
9
فکر جیب خودشون... کی تا حالا دولت فکر کارگر جماعت بوده.. فقط وعده وحرف.. نزدیک سه ماهه بیکاریم بدون هزار تومن درامد وعده بیمه بیکاری.. کو یه دونه هم واریز نشده.. اینم از افزایش حقوق کارگر... خودشون نجومی بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
3
5
بادرود به امام خامنه‌ای ومردان با قدرت تاریخ ایران زمین که ایران نوین را از2500سال پا یهگذاری و لا اقل دلشتای غرور آمیز ی را بیادگار داریم ولی زمان انسان را پر بار تر کرده ولا اقل بهدف نزدیکتر خواهیم شد که انشاالله قمه زدن و زنجیر دن و امثال آنها را کنار بگذاریم و واقعٱ خدا پرست باشیم نه وسیله ای شویم برای مقصود ومقصد انسانهای بظاهر خوب درود به حقیقت و راستی وسپاس به راستگویان وفرشتگان دوست دار بشریت خدارا برآن بنده بخشایش است که خلق از وجودش دزآسایش است. کسی نیک بیند بهر دو سرا که نیکی رساند بخلق خدا
کارافتاده تامین اجتماعی
United States of America
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
3
5
سلام به رهبرعزیزمان جناب آقای خامنه آیی شما به داد ما برسید الان حدود ما میشه هنوز خبری در مورد افزایش حقوق و همسان برای ما تامین اجتماعی انجام نشده و متاسفانه دولت محترم تبیعیض گداشته و شما را بخدا قسم میدهیم که دستور فرمایید که تکلیف ما معلوم شود و ل ماهم شاد شود و گره کار ما بدست شما بزرگوار باز میشه با تشکر
احمد لطیفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
9
کارگران عزیز و بازنشستگان محترم مطمئنا دولتی ها و کارفرماها و هر کسی در این کشور میدونه اوضاع چطوره و ما چطور داریم زندگی میکنیم . اگه جنگ بشه اول ما باید بریم بمیریم تحریم بشه ماییم که بار تحریم رو به دوش میکشیم و هر اتفاق بدی بیفته واسه ما کارگران و بازنشسته های تامین اجتماعیه . میخوام اینو بگم که درسته که ما واسه کشورمون هر کاری میکنیم حتی از جان میکذریم اما این جان و زندگی واسه دولت هیچ ارزشی نداره و فقط حرف میزنه تا از ما سواستفاده بیشتر کنه . متاسفم که همچین دولتی داریم .
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
12
در تمام عالم دروغگو تر از این دولت پیدا کنم کنید
آقا ارث پدرتان که نیست مگه جیب ها تون تو چهل سال پر نکرده اید با ششصد هزار تومان بعد سی سال حمالی تو این مملکت چکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
10
جناب شریعتمداری،چرا به فکر بازنشستگان نیستی؟یکماه بجای انها زندگی کن ببین از پس کرایه خانه،هزینه های دارو ودرمان،مواد غذایی،پوشاک،ایاب وذهاب برمیایی؟البته که خودت را بجای آنان نخواهی زد،شما با ان وزن بالای صد کیلویت باید روزانه کلی پروتیین و کالری به اندامت برسد،شما را چه به بدبختی و عیالواری بازنشستگان،شما را چه به فقر غذایی و بیماری آنان،شما راچه به بچه های بدبخت و دربدر آنها
مهدی نصوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
11
سلام میگن حق مسکن و اضافه کار هنوز دولت تصمیم خودش رو نگرفته بود به ما گفتن دیگه اضافه کار نداریم پس ما کارگران کجا باید بریم؟ چرا مثل افغانی با ما برخورد میکنن ما هم ایرانی هستیم
زینب
Germany
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
13
40میلیون نفر منتظر اگر رهبری و قوه قضاییه نتونه از حق کارگر دفاع کنه فاتحه اون مملکت رو برای همیشه باید خوند
ج-ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
2
6
سلام. افزایش ندادن حقوق کارگرها و بازنشسته های تامین اجتماعی یعنی حرفهای حضرت اقا در مورد سال جهش تولید را حساب نکردن و چوب لای چرخ جهش تولید گذاشتن..اقای رییس جمهور..مسئولین برنامه‌ و بودجه و مسئولین سازمان تامین اجتماعی بترسید از غضب پروردگار و حضرت اقا در سال جهش..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چ جهشی
من یک کارگر هستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
9
انشاا که هیچ وقت هیچ گرفتاری برا انقلابمون پیش نیاد که اگرررررررر پیش بیاد من به شخصه برا دولتی که هوای مردمش نداره قدم از قدم بر نمیدارم همینطور که دولت برا کارگر قدم از قدم بر نمیداره.
از رهبر عظیم الشانمون هم تشکر میکنم که به فکر ما هست.
هرچند که دولت روحانی به همه چی پشت کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
هر کسی باسه این دولت بجنگه دیگه خاک بکنن تو سرش
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
5
اگر وزیر بکاررفته ویتامین اجتماعی وزیر کارآمدی بود در دوره هایی که وزیر بود لیاقت خود را نشان میداد تا مجلس او را برکنار نمی کرد.الان هم قرعه به قشر کارگر وبازنشسته افتاده که این وزیر بی لیاقت بشود تصمیم گیرنده آنها.همین روزها است که ازاین وزارت هم‌ کنار گذاشته می شود.انشاالله فقط خواهش اگر وزیر ی می خواهید به کار بگمارید سابقه و تلاش آنرا در گذشته‌ در نظر بگیرید وبه صرف پارتی نباشد.
رضا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
9
ای خاک برسر این ملت که همچین دولت و
دولت مردان بی کفایتی داره که هیچ اهمیتی به
قشر ضعیف نمیدد فقط به فکر خودشان هستند
ج-ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
2
11
کارگر یعنی اقتصاد یعنی تولید..سیاست شوروی کمونیست یعنی تو سر کارگر زدن و حقوق بخور و نمیر دادن در حد زنده ماندن...اقایون. مسئولین. وزرا یکبار تاریخ را بخونید و درس بگیرید..وای به روزی که خون کارگرها و بازنشسته ها بجوش اید دودمانتونو بر باد میدهند..
رحمت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
مشکل بازنشستگان اقایان نوبخت شریعتمداری وزیرکاراست آی دروغگویان
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
7
سلام به داد کارگرانی که بیکار شدن هم برسید بیمه برای اینطور موقع ها هست چرا پرداخت نمی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
6
سلام واقعا خجالت آوره اینهمه دم ازاسلام میزنید ایناهمش حق الناسه خداازتون نمیگذره مال مردم خورای ظالم.کارگری که بااین حقوق میخوادزندگی کنه یااون بازنشسته بیچاره بعداینهمه سال...فقط بشینیدبگید آمریکا ال آمریکا بل مردم ایران خوبن خوشبختن درد ندارن.لعنت به هرچی آدم بی کفایت و ظالمه
S
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
5
بادرود فراوان به مردان درستکار ایران زمین اقای روحانی حقوقی که چه حق کارگر باشد چه باز نشسته تامین اجتماعی راسروقت نمیدهی اگر فرزند شما هم مثل مابودحاضربودی که حقوق او عقب بی افتد چون شماوفرزندانتان در رفاه کامل هستین دردماازکارافتاده هارانمیدانی چون زحمتی برای بدست آوردنش نکردی آقای روحانی سوالی ازشمادارم؟ اگر حقوق خودت دوماه عقب بی افتد چیکارمیکنی اگرسفرات خالی باشد چیکارمیکنی؟ اگرپاسخ منوبدی ممنون میشوم
S
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
3
بادرود فراوان به مردان درستکار ایران زمین اقای روحانی حقوقی که چه حق کارگر باشد چه باز نشسته تامین اجتماعی راسروقت نمیدهی اگر فرزند شما هم مثل مابودحاضربودی که حقوق او عقب بی افتد چون شماوفرزندانتان در رفاه کامل هستین دردماازکارافتاده هارانمیدانی چون زحمتی برای بدست آوردنش نکردی آقای روحانی سوالی ازشمادارم؟ اگر حقوق خودت دوماه عقب بی افتد چیکارمیکنی اگرسفرات خالی باشد چیکارمیکنی؟ اگرپاسخ منوبدی ممنون میشوم
صاحبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
3
صاحبی هستم از اسلامشهر لطفاً بااین حقوق سی درصد چکنم چه جو ری امین کنم برای واریز به بیمه اول سال تشکیل قا‌نون میشد و حال بر ای پرداخت آند ک ازت وفه گردنه حقوق چبا‌ید است
صاحبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
صاحبی هستم از اسلامشهر لطفاً بااین حقوق سی درصد چکنم چه جو ری امین کنم برای واریز به بیمه اول سال تشکیل قا‌نون میشد و حال بر ای پرداخت آند ک ازت وفه گردنه حقوق چبا‌ید است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اقای وزیر.اقای مدیرتامین اجتماعی مگه میخواهید ازجیب خودتون بدی والا این حق بیمه خودماهست که سی سال پرداخت کرده ایم پول خودمارومیخواهیدبه خودما بازگردانید باید مشکلی باشد اقای ریس جمهور باحق کارگروبازنشسته نمیشه مملکت روچرخون حق کارگروبازنشسته خوردن نداره
لبیک یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
خودشون میگن خط فقر۹میلیون تومنه، خودشونم حقوق کارگر رو یک و هشتصد و خرده ای در نظر میگیرن، اینا دیگه آدم های عجیبی هستن
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
وقتی زور مجلس به دولت نرسه این اتفاقات میافته.....پارسال یادتون رفت مجلس چه میزان حقوق تعیین کرده بود ولی دولت توجه ای نکرد وکارخودش کرد
فاطمه امیری
United States of America
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
شما را بخدا فکری بحال بازنشستها بکنید آقایون مسئول کدوم یکی از شما با ماهی ۱۶۰۰ می تونید زندگی کنید اونم تو این سن با وجود بیماری بچه داری و هزاران مشگل دیگه بخدا کم آوردیم
چرا خدا رو در نظر نمیگیرید
فاطمه امیری
United States of America
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
شما را بخدا فکری بحال بازنشستها بکنید آقایون مسئول کدوم یکی از شما با ماهی ۱۶۰۰ می تونید زندگی کنید اونم تو این سن با وجود بیماری بچه داری و هزاران مشگل دیگه بخدا کم آوردیم
چرا خدا رو در نظر نمیگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
وزیر کار عوض بشود مستمر بگیر
رضاپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
ای کاش برای بازنشستگان و مستمری بگیران ،مسکنی ارائه بدن مثلا مثل مسکن مهر ،یا شهرکهایی ک بقیه ادارات برای خودشون ساختن و خرد خرد از حقوقمون کم میکردن اینجوری حداقل ی خونه ای داریم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
رهبر انقلاب دستور بفرمایند اجرا میشود در نظر رهبر کارگر باارزش است البته تحریمهای امریکا فقط شامل کارگران شده ضربه ای به اقایان نزده خودشان اینطور میفرماین امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
1
خدایا ای خدای مهربان واقعا اگه وجود داری که داری شک ندارم من هرچه زودتر شر این بیماری منحوس وکثیف رو بکن خدایا. خدایا. خدایا یعنی وجدان درد نگرفتی از این همه بی عدالتی وبی تدبیری دولت خائن حسن فریدون (روحانی )خدایا از ته دل ازت میخام هرچه زودتر خدایا ازت میخام هرچه زودتر شر این دولت ضد کارگر ضد مستعضف رو شر شو کم کن امین خدایا خدایا هرچه زودتر زودتر شر این وریرخائن ضد کارگر وضد مستعضف شریعتمداری دزد را شر شو از سرماکارگران وبازنشستگان بکن بکن بکن امین امین امین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
کدام دولت ما توی این آشفته بازار دولتی نمی ببنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مرگ بر مسئول تامین اجتماعی وریيس جمهور که اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال نو نه را پرداخت نمیکند باز نشسته گان تامین اجتماعی پنج شنبه اول خرداد صبح ساعت ده جمع شویم جلو ریاست جمهوری برای اعتراض به همه بگین اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون هر چه قانون گفته بازنشستگان لشکری کشوری جمع شدن اعتراض کردن سریع براشون واریز کردن اگر پول نداره بگه پول نداریم ما هم منصرف میشیم
مجاهدایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
دولت روحانی فقط دراختلاس و دزدی برا خود وفرزندانشونه.خرابترین دولت برویکارآمده که بانیان و فریب مردم رای جمع کرد
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
همسرم.در.آسایشگاه.است.حاضرم.حقوق.اند..را.به.صدر.نشینان.مجلسها.وسیرخبر.از.گرسنه.ندارد.وسوار.خبر.از.پیاده.تقدیم.کنم.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
منتظر افذایش حقوق هستیم دولت مرد کجا بود جای خدشان قلاست هرروز ماد ونر هواله میکنند به چه درد ما میخره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
هرچه زحمت است برای کارگر هر چه ظلم هست در حق کارگر حقوق ۲۵۰۰۰۰۰میلون آیا میشود زندگی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دولت مردان ایا با حقوق ۲۵۰۰۰۰۰میلون میتواند زندگی کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دولت مردان ایا با حقوق ۲۵۰۰۰۰۰میلون میتواند زندگی کند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
کدام دولت مرد. دولتی ما نمی بینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
1
مزخرف ترین تیترممکن روزدیددولت دستشوازجیب تامین اجتماعی بیاره بیرون کمک توسرشون بخوره همون پول نفت بدن نکبتزادهاشون کوفت کنندبسه شون
خدایاپس کی عذاب خودرابرسراین بی وجدانهانازل میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
این بود عدالت علی؟؟ کاش لااقل ب فرمایشات آقا گوش میکردین واینقدر جامعه ی کارگری رو ب سخره نمیگرفتین تا کی این قشر باید منتظر باشن تا شاااید نظرتون عوض بشه وحقوقو زیاد کنین
محمدابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
باسلام،،پافشاری که دولتمردان درمقابل افزایش حقوق کارگران وبازنشستگان از خودش نشان میده،در مقابل افزایش قیمت کالا واجناس ویا حقوقهای نجومی مدیران انجام میداد،اینهمه بدبختی گریبانگیر مردم نبود،
دیواری کوتاهتر ازدیوار کارگران وبازنشستگان وحداقل بگیران نیست،
کارگر مشگین شهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
باسلام،ماکارگران مشگین شهر،تو این کشور زندگی میکنیم، این گرانی برا ماهم هست،ولی چرا درشهر ما،همه کارگاهها وشرکتها ورستورانها وهمه صاحبان کار،به کارگران یک میلیون ودیست هزار تومان بیشتر حقوق نمیدهند،وبازرسان اداره کار هم هیچ کاری به صاحب کارا ندارن،.جوونای این شهر،بخاطر سکوت وچشم پوشی اداره کارازشهر ودیارشان رفته،ودر تهران وشمال کارگری میکنند،بخاطرخدایک ارگانی،سازمانی،جایی،به این موضوع رسیدگی کنه،
بهمن شیخی
Korea (Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
این حکومت ضد طبقه فقرا میباشد عدالت علی که از او صحبت می کنید کجاست اقای شریعت مداری بی کفایت تو ضد کارگر وبازنشسته تامین اجتماعی هسی برو بمیر
بهمن شیخی
Korea (Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
این حکومت ضد طبقه فقرا میباشد عدالت علی که از او صحبت می کنید کجاست اقای شریعت مداری بی کفایت تو ضد کارگر وبازنشسته تامین اجتماعی هسی برو بمیر
جواد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
بهتره بجای دولتمردان بگیم گدا مردان تنگ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
سفره ای دیگرنمانده تا کوچک شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اخه چرا کسی ب فکر ما نیس منو بچه هام.من ی زن بیوه هستم با یه ملیون پنصد نمیشه زندگی کرد همه چی گرون شده چرا حقوقهارو افزایش نمیدین خوشبخالتون ک شکماتون پرن وسیرین.اما ما بدبختا
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
خدا خودش باید به فریاد ۴۱میلیون کارگر برسد که حقشان به ناحق پایمال می شود مرگ بر زد انقلاب مردم جمهوری اسلامی ایران.
خشایار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
با‌سلام‌‌واقعادولت‌چراعدالت‌رابرای‌کارکنان‌خودرارعایت‌نمیکندچراوام‌مسکن‌به‌کارمندان‌تعلق‌میگیرد‌ولی‌گارگران‌نه‌چراحقوق‌ومزایای‌کارکنان‌رسمی‌‌بیشترازقراردادی‌وپیمانی‌است‌این‌کدوم‌عدالتیه
خشایار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
با‌سلام‌‌واقعادولت‌چراعدالت‌رابرای‌کارکنان‌خودرارعایت‌نمیکندچراوام‌مسکن‌به‌کارمندان‌تعلق‌میگیرد‌ولی‌گارگران‌نه‌چراحقوق‌ومزایای‌کارکنان‌رسمی‌‌بیشترازقراردادی‌وپیمانی‌است‌این‌کدوم‌عدالتیه
خشایار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
با‌سلام‌‌واقعادولت‌چراعدالت‌رابرای‌کارکنان‌خودرارعایت‌نمیکندچراوام‌مسکن‌به‌کارمندان‌تعلق‌میگیرد‌ولی‌گارگران‌نه‌چراحقوق‌ومزایای‌کارکنان‌رسمی‌‌بیشترازقراردادی‌وپیمانی‌است‌این‌کدوم‌عدالتیه
خشایار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
با‌سلام‌‌واقعادولت‌چراعدالت‌رابرای‌کارکنان‌خودرارعایت‌نمیکندچراوام‌مسکن‌به‌کارمندان‌تعلق‌میگیرد‌ولی‌گارگران‌نه‌چراحقوق‌ومزایای‌کارکنان‌رسمی‌‌بیشترازقراردادی‌وپیمانی‌است‌این‌کدوم‌عدالتیه
خشایار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
با‌سلام‌‌واقعادولت‌چراعدالت‌رابرای‌کارکنان‌خودرارعایت‌نمیکندچراوام‌مسکن‌به‌کارمندان‌تعلق‌میگیرد‌ولی‌گارگران‌نه‌چراحقوق‌ومزایای‌کارکنان‌رسمی‌‌بیشترازقراردادی‌وپیمانی‌است‌این‌کدوم‌عدالتیه
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
سلام بازنشستگان تامین اجتماعی :بعداز انقلاب دولتی به دزدی و کثافت کاریهای دولت سر گردنه روحانی روی کار نیومده ما بازنشستها خودمون باید حق خودمون را بگیزیم باید همگی در همه شهرها هر روز جلو تامین اجتماعی اون شهر جمع بشیم و اعتراض کنیم یلکه کسی صدای مارا لشنود .این دولت حتی به سخنان رهبری معظم هم اهمیتی نمیده .خدا لعنت کند دزدان بیت المال و کسانی که حق مردم مظلوم ایران را میخورند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
آدمی که خواب باشه رو می‌توان بیدار کرد ولی اون که خودش رو به خواب زده رو هرگز،میتوان به جای آدم از واژه ی وجدان هم استفاده کرد هرکسی می‌تونه باشه از بالا تا پایین تریم مسوول کشور
هیچ کس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
ازقول کارگران چیزی ننویسید چون این قشرشریف ازخیراین دولت و نظام گذشته اندودعامی کنندخداازشراین ناکسان محفوظ بمانند چون به بالاترین مقام مملکت هم نامه نوشتندوکسی در خانه نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
از چشمها و نگاه آقای نوبخت توی عکس خوندم ک دلسوز نیست.فقط خدا رحم بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
باید به خیابان ریخت واین دزد های ظالم رسوا کرد هرچن ا ین ها خجالت رو نمیفهمند اردکی که هرچه قدر اب سرشون بریزی خیص نمیشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
براد جمع شدن جلوی مجلس دردی رو دوا نمیکنه کارگر های نساجی ی قائم شهر. واسه حقوق شان همین کارو کردن مامورا ریختن سرشون باباتون کتک شون زدن داغون نشون کردن ما اضافه خلقیم باید مثل سرخ پوست از بین بریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
آقا الکی خودتون خسته نکنید از اینا بخاری واستون بلند نمیشه.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
سلام دور از انسانیت وکارگر کف حقوق با کمترین حقوق زندگی کنه بعداظهرها روش نشه از در امد کف نتونه منزل بره تا که این مشکلات اقتصادی که این دولت گند زد باید تحمل کند ما گران کف حقوق فشار رویه وناراحتی اصحابم گرفتم افسر دگی گرفتم تا کی فشار تحمل کنم ویک نفر مثل آقای شریعتمداری چند جا حقوق داره مثل حرم عبدالعظیم جز هیت امنا استو هم وزیر وبعد کارگر با یک میلیون هشتصد زندگی کنه خیلی از کارخانه جات به افزایش حق مسکن وسنوات نگاه نمی کند وافزایش نمی دن فقط پایه حقوق ملاک قرار می دن با یک وهشتصد چطوری می شه اجاره خانه دادحتی پایین شهر پس شکم زن وبچه چی (کارمندان بانک از وام ها کلان مسکن وخودرو وتعمیرات به خودش میدن بعد کلی حقوق می گیرند یک نفر با کف حقوق یک ونیلیون هشتصد زندگی کنه به داد کارگر باشد تا دیر نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
دولت مردان برید بمیرید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
بخدا قسم کرایه خونها کمتر از ۲میلیون نیست .تورا ب هامون اسلامی ک مدام حرف ش میزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام وزیر نالایق رئیس جمهور ناکارآمد حرف رهبر را گوش نمی کنند پس یعنی کشک باید توکل بخدامثل قبل یاعلی. الله اکبر مرک بر ضد کار کر درخیابانها تا به گوش جهانیان برسانیم مرگ بر مسئولین ناکار آمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
خدا خوش میاد که این جور ی حق این قشره زحمت کشو بخورند حتی امام عل(ع) حق کارگروتا قبل عرقش خوشک بشه حقشو باید تمام کمال داد پس
عبدالحمید خالدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام یک کلام خطم کلام امیدوارم هر چه زودتر این کرونا بیاد و قالمون رو بکنه که هم دولت راحتشه هم ما بابا کشتین این بازنشسته های تامین اجنماعی رو اون حقوقمون اونم همسان سازی اونم مال سهام خدایا بحق همین روزهای عزیز زودتر مرگمون بده آبرومون با 35سال کار کردن و 30 سال پرداخت حق بیمه آبرومون جلوی سر و همسر رفت بس دیگه !نیست برای همه نباید باشه تافته جدا بافته ایم ما یه عمر تو اداره و پشت این قربیلک تاکسی حمالی کردیم اینم حقوق 2ماه اول سال99والا مستاجریم اجاره خونه رو هم 1/5میلیون پر نمیکنه کمرمون که عمل کردیم پامون هم که از 4جا شکسته آدم سابق نیستیم دزدی هم بلد نیستیم کلاه برداری هم تا حالا نکردیم خوب شما فکر میکنی آقای شریعتمداری دلش برای بازنشسته های تامین اجتماعی میسوزه
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
ما که خیلی وقت است سفریمان را برچیدیم امیدوارم خدا ظلمتان را به خودتان برگرداند
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام کسی به فکر کارگر نیست فقط شعار خوب بلدند بدین در صورتی که کارگر نباشه باید از گشنگی بمیرین وفقط دارن حقوق معلمان رو بالا ببرن در صورتی که کاری انجام نمیدن نه بیل نه کلنگی حقوق الکی میگیرن وتازه که با پرویی تمام اعتراض هم میکنن فبها تورو خدا فقط شمارش حقوق کارگر رو نکین معلمان بیشترین درامد وکمترین کارکرد رو دارن
کارگر گرسنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام فقط کارگر روی دولت سنگین حقوق مستمری یا بازنشته روی دولت سنگین است اما دزدی سبک است وقتی نمایند مردم دزدی کند وبا کمی زندانی معلومه دسته خلیلی ها درکاره بازنشته کیلو چند
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
دولتی که حق کارگر رو داره پایمال میکنه
برات گرمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
اینجانب یک کارگر بازنشسته هستم که حقوق اینجانب کفاف زندگی ما را نمیدهد مسکن ندارم اجاره نشین هستم چکار باید بکنیم که دولت به فکر ما باشد هرسال چشم به راه افزایش حقوق هستیم اونم بعد سه ماه هنوز هیچ معلوم نیست
ه-ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
باسلام
من موندم اینا چراازخدانمیترسن آخه مگه پول پدرتونه من کارگرنیستم ولی خدایی اگه این کارگرانباشن چی بسراین مملکت میاد ...راننده کامیونهایه هفته اعتصاب کردن ایران فلج شد کرایهاشون شدسه برابرلاستیک بهشون رایگان دادن کلی عزیزشدن... حالا کارگراهم یک هفته اعتصاب کنین بخوابیدخونه تابدونندچرخ مملکت روی دوش کارگراس این حسن کلیدی ونوبخت وشریعت مداری چاخان فقط کارشون دروغ گفتنه اصلأبفکرطبقه کارگرنیستن انشاالاکه تقاص این بی عدالتیهاروپس بدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
هیچ دولتمردی درکشور مابه فکر کاگرومستمری بگیر نبوده ونخواهد بود مانند شریعتمداری ونوبخت ایا حقوق خودشان هم مثل ما است چرا برای معلم وبازنشستگان کشوری ولشکری دولت بودجه دارد اما برای ما مستمری بگیران وکارگران بودجه نیست باید اعتراضمان را درخیابانها وهمه باهم نشان دهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
باسی سال خدمت در بهزیستی حقوق ۲۲۰۰
ناشناس
Germany
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
تاکی امروزوفردا کردن بااین تورم افسارگسیخته کمرکارگر وبازنشسته تامین اجتماعی خورد شد کف حقوق 2800ولی بازم ایندو گروه ازکف حقوق هم محرومند خدایا خودت رحم کن هر وزیری که میادانگار ازشکم گشنه کارگر خبرنداره وتورم وگرانی رو فقط برای قشر خاص میبینه وحقوق بالا تعیین ولی برای مادوماه گذشته هنوزم خبری نیست متاسفم برای خودمان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام....خدا از بانی این بدبختی ملت نگذره ...ما حقوق بگیران تامین اجتماعی چه گناهی کردیم که هنوز اضافه حقوقها اعمال نشده...ننگت باد اقای مسیول
ف ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سزاوار نیست ی زن بی سرپرست با ماهی ۴۵۰ آخه این عدالت حقوق اضافه نمی کنند ولی حق بیمه تکمیلی را دو برابر کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
پیمانکاران از حقوق کارگران می‌زنند کسی نیست پیگیر بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
علی (ع) و حسین بخاطر عدالت کشته شدند، پیامبر در مورد عرق کارگر گفت.
دولت ومجلسی که اسلامی وقرانی وخدایی(به اصطلاح) گزینش شده اند ودر راس کارند، اینعدالت را در مورد کارگران وبازنشستگان تامین اجتماعی. تمام وکمال رعایت کردند
اینست عدالت در ایران اسلامی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
علی (ع) و حسین بخاطر عدالت کشته شدند، پیامبر در مورد عرق کارگر گفت.
دولت ومجلسی که اسلامی وقرانی وخدایی(به اصطلاح) گزینش شده اند ودر راس کارند، اینعدالت را در مورد کارگران وبازنشستگان تامین اجتماعی. تمام وکمال رعایت کردند
اینست عدالت در ایران اسلامی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
علی (ع) و حسین بخاطر عدالت کشته شدند، پیامبر در مورد عرق کارگر گفت.
دولت ومجلسی که اسلامی وقرانی وخدایی(به اصطلاح) گزینش شده اند ودر راس کارند، اینعدالت را در مورد کارگران وبازنشستگان تامین اجتماعی. تمام وکمال رعایت کردند
اینست عدالت در ایران اسلامی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
برای مسئولان باید تاسف خورد که اینقدر بی ارده و بی تدبیرند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
باسلام اگر کمی دقت کرده باشید این کارمندان دولت تو اداره برای کاری بهشون مراجعه میکنید چکار میکنند اول وقت اداری نیمساعت صبحانه وظهر نماز وناهار واز بعداز ناهار یکی تو صف دستشویی.ودرآخر یکساعت مانده به پایان وقت دربها رامیبندن وکارهای عقب افتادشون انجام میدهند بخدا قسم در8ساعت کاری 3ساعت هم کارمفید ندارند.بعدش این وزارای بیکفایت ما همش ازاینها حمایت میکنند.بنظر من تمامی کارگران وبازنشستهای تامین اجتماعی بریزند جلو وزارت وخونها ودیگر ادارات دولتی.مجلس ما هم که همه دنبال کار خودشون مشغولند ودنبال اختلاسها
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
باسلام اگر کمی دقت کرده باشید این کارمندان دولت تو اداره برای کاری بهشون مراجعه میکنید چکار میکنند اول وقت اداری نیمساعت صبحانه وظهر نماز وناهار واز بعداز ناهار یکی تو صف دستشویی.ودرآخر یکساعت مانده به پایان وقت دربها رامیبندن وکارهای عقب افتادشون انجام میدهند بخدا قسم در8ساعت کاری 3ساعت هم کارمفید ندارند.بعدش این وزارای بیکفایت ما همش ازاینها حمایت میکنند.بنظر من تمامی کارگران وبازنشستهای تامین اجتماعی بریزند جلو وزارت وخونها ودیگر ادارات دولتی.مجلس ما هم که همه دنبال کار خودشون مشغولند ودنبال اختلاسها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
دولتتی ها چون از جنس کارگر نمی باشند و اغلب سرمایه دار و زندگی اشرافی دارند نمی توانند دلسوز کارگر و بازنشستگان باشند آه مردم دامنشان را در دنیا و آخرت خواهد گرفت نتیجه نظام مردم به قوه قضاییه معلوم نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
چراموقع عیدی دادن بازنشتگان تامین اجتماعی باید متل بقیه بازنشستگان بگیرن ولی موقع افزایش حقوق نه مثل کارگرها واقعا که عدالت رارعایت میکنی آقای نوبخت خدا حق مارو ازتون بگیره بااین عدالتتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
چراموقع عیدی دادن بازنشتگان تامین اجتماعی باید متل بقیه بازنشستگان بگیرن ولی موقع افزایش حقوق نه مثل کارگرها واقعا که عدالت رارعایت میکنی آقای نوبخت خدا حق مارو ازتون بگیره بااین عدالتتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
خدا لعنتشون كنه خدا به روز گدايي برسونتشون خدا ازشون نگذره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->