تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر
سرخط خبرها

جنجالِ جدید مهدی کوشکی و همسرش/ریحانه پارساحق طلاق می خواهد؟

  • کد خبر: ۲۷۴۱۱
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
  • ۱
جنجالِ جدید مهدی کوشکی و همسرش/ریحانه پارساحق طلاق می خواهد؟
مهدی کوشکی و ریحانه پارسا در ادامه طیفی از سلبریتی‌های فضای شبکه‌های اجتماعی هستند که در ماه‌های اخیر و پس از شیوع بیماری کرونا جنجال‌ها فراوانی ایجاد کرده‌اند.
 به گزارش شهرآرانیوز،پس از امیر تتلو، آرات، محسن چاووشی و ابی ... و دیگر جنجالی‌های این روز‌های شبکه‌های اجتماعی، چند روز پیش نوبت به مهدی کوشکی و ریحانه پارسا رسید تا از گردونه رقابت حاشیه‌سازی فاصله نگیرند و فضای شبکه‌های اجتماعی را داغ کنند. ماجرا این بار "حق طلاق" بود.

 قضیه از توئیت ریحانه پارسا آغاز شد. این بازیگر تلویزیون و سینما که به تازگی با مهدی کوشکی نمایش نامه نویس و بازیگر سینما ازدواج کرده نوشت: «یا بنویس حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون را هم گذاشتید، مرد؟ ایموجی هم نزار..»

این توئیت ابهام داشت، نیازمند به ویرایش بود و سوالات زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورد. پس از آن مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا در ویدئویی کوتاه در استوری اینستاگرام اعلام کرد: «این روز‌ها به خاطر توئیت ریحانه خیلی از من سوال می‌شه که حق طلاق چطوریه؟ من خیلی اعتقاد دارم که حق طلاق با مردِ صددرصد و چه لزومی داره حق طلاق با زن باشه؟ به نظر من این ایده خیلی درستی است که حق طلاق با مرد باشه، به قول قدیمی‌ها زن باید با لباس سفید بیاد خونه بخت و با کفن سفید هم بره!»

او در واقع از توئیت همسر خود دفاع کرده بود.

اظهار نظر تازه کوشکی موجی تازه علیه او به راه انداخت و فعالان مدنی در شبکه‌های اجتماعی با ریپورت استوری او، زمینه حذف ویدئو جنجالی‌اش از اینستاگرام را فراهم کردند. پس از این اتفاق کوشکی در پستی نوشت که استوری اش "بدون حق انتخاب" و یا "سوال" از او حذف شده است. او نوشت: "عدم آزادی بیان در اینستاگرام هم وجود دارد."

مهدی کوشکی و ریحانه پارسا چندی پیش اعلام کردند که ازدواج کرده‌اند. ازدواج این دو نیز در شبکه‌های اجتماعی به اندازه کافی خبرساز شد. اختلاف سنی این دو بازیگر سوژه شده بود.

این زوج پس از ازدواج مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند. آن‌ها نیز با انتشار تصاویر بحث برانگیز حساسیت‌ها را نسبت به رفتار‌های خود افزایش دادند.
منبع :فرارو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
ماجرایی دعوای آرات و لولو؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->