سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

۵ مشکل اساسی امتا

  • کد خبر: ۲۷۴۵۲
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
  • ۱۱۶
۵ مشکل اساسی امتا
پاس‌کاری مشتریان خودروسازان، بین سامانه‌ها و سایت‌های مختلف، صدای مردم را درآورده است
به گزارش شهرآرانیوز، در آخرین روز از هفته گذشته سامانه «امتا» به منظور احراز هویت متقاضایان خرید خودرو معرفی شد؛ سامانه‌ای که مسئولان می‌خواهند با استفاده از آن دست دلال‌ها را از بازار خرید و فروش خودرو‌های صفر کیلومتر قطع کنند و محصول خودروسازان داخلی را بدون واسطه به دست مشتری اصلی برسانند.

با وجود گذشت ۴ روز از فعالیت رسمی سایت امتا (سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیک)، هنوز این سامانه کارآیی لازم را ندارد و پُر از ایراد‌های فنی است و این موضوع اعتراض مراجعان به این سایت را در پی داشته است.

برخی از کاربران سایت امتا درباره ناکارآمدی این سایت اعتراض کرده‌اند و در بخش اظهار نظر گزارشی که به همین مناسبت در شهرآرانیوز منتشر شده بود، گله‌های خود را نوشته‌اند. یکی از کاربران نوشته است: «سلام من هرچه سعی کردم نتوانستم ثبت‌نام کنم. هیچ کدی برایم ارسال نکرد.» یا کاربر دیگری نوشت: «من که هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌ام. راهنمایی کنید لطفا!»

عمده کاربران از اختلال سامانه امتا در ارسال کد احراز هویت گله داشتند. در‌این‌باره یکی از کاربران نوشت: «من هرچه وارد سایت امتا می‌شوم، کد احراز هویت برایم ارسال نمی‌شود. سیم‌کارت هم به نام خودم است، اما باز هم این مشکل وجود دارد.» ناکارآمدی این سایت آن‌قدر اعصاب مخاطبانش را به‌هم ریخته است که برخی آن را راهی برای اتلاف وقت مردم بیان کردند. در‌این‌باره یکی از کاربران نوشت: «سلام همه‌اش دروغ است، احراز هویتی اتفاق نمی‌افتد و سایت وصل نمی‌شود.» همچنین یکی از مخاطبان سایت امتا برای ما نوشت: «شما را به خدا اگر این سایت سرکاری است، به ما بگویید.» کاربر دیگری گفت: «من ۳ خط دارم (همراه اول و ایرانسل). با هر کدوم امتحان کردم کد احراز ارسال نمی‌شه. دلیلش چیه؟ لطفا راهنمایی کنید.»
 
پنج مشکل اساسی امتا

مشکل۱: سیم کارت‌های اعتباری شناسایی نمی‌شوند اولین مشکلی که در برخورد با سامانه امتا مواجه می‌شویم این است که اگر برای ورود به سامانه، شماره اعتباری خود را وارد نمائید، سامانه آن را قبول نخواهد کرد و صرفاً قادر به پذیرش شماره‌های موبایل با سیم کارت دائمی و ثابت به نام شخص است که همین مورد، باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای افرادی که سیم کارت دائمی ندارند شده است.
 
مشکل ۲: فرم عجیب برای ثبت نام پس از عبور از خوان اول سامانه امتا، به چیدمان عجیب و اصطلاحات پیچیده‌ای میرسیم که بسیاری از کاربران را با سردرگمی مواجه کرده است چرا که هنوز کسی نمی‌داند چه لزومی داشته که تنظیم کنندگان این فرم، ثبت نام با نام کاربری یا بدون نام کاربری را در آن قرار دهند که موجب سردرگمی کاربران برای انتخاب شود؛ پس از انتخاب هر یک از این موارد نیز به انتخاب رمز می‌رسیم که رمز ایستا، یکبار مصرف، پیامکی موجب ایجاد سوالات بسیاری برای کاربران شده است.
 
مشکل ۳: کد احراز هویت ارسال نمی‌شود در نهایت نیز با پر کردن موارد بالا، به غول آخر سامانه امتا می‌رسیم و در جائی که می‌بایست کد احراز هویت برای دارنده سیم کارت و متقاضی ثبت نام پیش فروش خودرو‌های سایپا و ایران خودرو ارسال شود، این اتفاق رخ نمی‌دهد و حتی با وجود فشردن دکمه ارسال مجدد کد نیز پیامکی برای کاربر متقاضی ارسال نمی‌شود.
 
مشکل ۴: عدم تائید کدپستی با وارد کردن کدپستی محل سکونت، سامانه امتا با اعلام خطا در استعلام از ثبت آن جلوگیری می‌کند و هنوز بسیاری از هموطنان نتوانسته اند به طور کامل در این سامانه ثبت نام کنند.
 
مشکل ۵: عدم تائید کارت بانکی با واردکردن شماره کارت بانکی، نیز مجدداً با خطای خطا در استعلام مواجه می‌شویم و امکان ثبت شماهر کارت وجود ندارد.
 
حال باید منتظر ماند و دید آیا خطا‌های رخ داده به واسطه هجوم مردم به سامانه و پاسخگو نبودن سرور بوده و یا این پیچیدگی‌ها به واسطه منصرف کردن افراد عادی و یا سوزاندن فرصت ثبت نام در سامانه امتا در فرم‌ها مربوطه ایجاد شده است.

این موضوعات باعث شد برای پیگیری مشکلات سایت امتا با پشتیبانی آن تماس بگیریم. خبرنگار شهرآرا در این گفتگو خود را به عنوان کاربر سایت معرفی کرد و مشکلات پیش‌آمده طی ثبت‌نام را بازگو کرد.
 
کارشناس پشتیبان سایت امتا نیز با اشاره به اینکه سایت به تازگی راه افتاده است و کاربران دیگری هم این مشکلات را دارند، گفت: تکمیل اطلاعات هویتی در روند ثبت‌نام کافی است. اغلب کاربران در ثبت کد پستی محل سکونت خود مشکل دارند و این در حالی است که این بخش از فرایند ثبت‌نام برای شرکت در پیش‌فروش خودرو ضروری نیست.
 
تلاش خبرنگار شهرآرا برای گفتگو با مسئولان سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیک نیز به نتیجه نرسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
15
اینا خیلی دروغ گو هستن
ناسناس بعدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
خیلیی . خیلی خیلی بدن. بد بد
یک شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
21
دولت نالایق وبی کفایت هراتفاقی دراین مملکت میافتد با مدیرت شما میباشد من برای خودم متاسفم که به شما امثال شما رای دادم ،آه وناله همه مردم پشت سر شما می باشد
ز .س
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
خدایی دیگه چشمامونو باز کنیم به یه ادم غیر لففففاظ رای بدیم ۶ دوره به سخنورها رای دادیم دیگه خجالت بکشیم
مخاطب.
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
2
8
خدایا ما را از گزند حیله و نیرنگ های معاویه ای و عمر وعاصی این از خدا بیخبرها در امان بدار.بلد بگو آمین
مخاطب.
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
10
خدایا ما را از گزند حیله و نیرنگ های معاویه ای و عمر وعاصی این از خدا بیخبرها در امان بدار.بلد بگو آمین
حسین باقری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
6
این شماره پشتیبانی به نظر سرکاری من چند بار تماس گرفتم دفعه اول 12نفر قبل از من بودند وقتی به نفر 5 رسید یک ساعت قطع شد دوباره ساعت 4صبح گرفتم 4نفر جلوی من بود خوشحال شدم گفتم دیگه ای سری میتونم صحبت کنم ولی ای اپراتور از صبر و شکیبائی من تعریف و تمجید کردتا زمانی که گفت جلوی شما یک نفر در انتظار است درست 25دقیقه همان یک نفر جلوی من بود و من در حال انتظار %%%تا یک ساعت تمام شد***یعنی دیشب درست من 2ساعت سر کار بودم فقط پشت تلفن موبایل ولی واقعی از ساعت 11تا 6صبح به خاطر یک ثبت نام در سامانه امتا***البته 3روز تا تلفن و کارت ملی و کد پستی وووووولی باز هم موفق نشدم$$$ای خدا چقدر ما باید سرکار الکی باشیم &&& کجای خدا %%%%%
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
2
9
واقعا جالبه این سایت که حتی ایمیل پشتیبانیش هم اشتباس، افسوس برای مردم این مملکت،و ننگ بر همه سیاست مدارهای بی لیاقت این کشور ،دنیا رو ظلم نمیمونه ان شاالله روزی باشه که همه مردم گردن این بی لیاقتا حقی داشته باشن و اونا دستشون خالی باشه و امیدوارم سزای همه کاراشون هم تو دنیا هم آخرت ببینن امین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
9
من به راحتی ثبت نام کردم هیچ مشکلی نداشت برای نیامدن کد،
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
سلام من هر چی میزند کد پستی رو مینویسه خطا در استعلام .به نظرت چشه
Hhh
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
2
3
کدپستی ثبت نمیشه چرا؟؟؟؟؟خطامیرنه.....
ناشناس
Germany
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
3
0
من که تونستم کد وبگیرم سامانه هیچ مشکلی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
6
1
الان یک هفته س میخوام ثبت نام کنم اما نمیشه
فکر میکنم همه را گذاشتند سر کار . اصلا نمیخوان خودرویی بفروشند . مگه مغز خر خوردند که پراید 70 تومنی رو بدند 37 تومن
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
پراید 37 میلیونی رو امثال تو 70 میلیون کردن وگرنه همون 37 تومن هم برای اون لگن زیاده!
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
5
لعنت خدا بهتون که یه عمری مارو سرکار گذاشتید و هیچ کاری هم جز غصه خوردن و آه کشیدن نداریم . بترسید از روزی که روزحسابی باشد.البته اگه اونم باز سرکار نباشیم
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
5
سرکاریه بابا آبی گرم نمیشه از اینا, من همش یه کارت دارم اسکل میگه یه کارت دیگه وارد کن خب از کجا معلوم حساب دیگه باز کنم باز انتر بازی سایت نگیره خدا لعنتشون کنه اینجوری مردمو سرکار میذارن و امید واهی میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
6
چرا اینقدر پست فطرت هستید الان چند روز دارم میزنم ام تا حتی کد ملی رو با ت تولدم میزنه اس
ناشناس۲
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
3
این سامانه امتا فقط وفقط واسه سر دواندن مردم طراحی شده و پشت پرده همه مسئولین به مردم میخندن چقدر بدبختن مردم کشورم به امید روزی که مردم حقشونو بگیرن
مهران کدخدایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
4
سامانه امتاتون توسرتون بخوره بدبختهای حقه باز.شماکلا همه روسرکارگذاشتیدتمام این نابسامانی بازارهم کارخودتونه،اخه وقتی کسی نمیتونه واردسایت خریدبشه بجزخودتون معلومه این ماشینهاصاحبش کیه فقط خودتونیا ودست نشوندهاتون .دزدها کلاه بردارها حروم خورها بریدتنتون بکنیدزیرگل
zahra
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
3
کد پستی و شماره شبا را خطا میده عملا نمیشه ثبت نام کرد چه کنییییم؟؟..
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
4
واقعا که .متاسم برای مسئولین از خدا بی خبر ایران که اینطوری بخوان ملتشون یه پراید (تابوت مرگ)بخرن.

خسته نباشی آقای دکترررررحسن روحانی
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
5
باز هم توهینی بزرگ به ملت ایران
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
4
باز هم توهینی بزرگ به ملت ایران
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
سلام عزیزان
متاسفانه سایت انگار تازه راه اندازی شده و پر از باگ و اشکال است.
برای سیم کارت دائم همراه اول و همچنین ایرانسل کد ارسال شد.
کد پستی اصلا ثبت نمیشه.
من دو کد پستی مختلف که تاییدیه پستی هم دارن و در سایتهای دیگر چک کردم بدن مشکل از سایت شرکت پست استعلام میشن ولی در این سایت ثبت نشدن.

روز اول هیچ شماره کارتی غیر از کارت بانک ملت ثبت نمیشد.
روزهای بعد شبای دیگر بانکها از قبیل توسعه تعاون ملی و تجارت ثبت شد.
روز بعدش شماره کارت بانک ملی هم ثبت شد.

انگار داره روز به روز تکمیل میشه.
حد اقل باید به مردم میگفتن به هفته صبر کن که مشکلاتش رو حل کنن بعد.
مردم بیچاره چه گناهی دارن که معطل اینا شدن
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
2
انگار میخوان جایزه بدن به ملت بابا نقدی میخواهید بفروشید این بنجلا رو چرا دیگه هزارتا بامبول درمیارید چقدر بدبختی تا کی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
بانک ملی دارم
ثبت نمیشه!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
2
سلام.من که راحت تو سایت امتا ثبت نام کردم.مشکلی هم نداشت،ولی میخوام بدونم حالا که ثبت نام کردم و تو ۵ ساله گذشته ماشین نخریدم.سرکاریم یا باز ۵مون ۱۵ نمایندگی ماشینها را میگرند ایا به ماهم فرصت ثبت نام میدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
سلام.من که راحت تو سایت امتا ثبت نام کردم.مشکلی هم نداشت،ولی میخوام بدونم حالا که ثبت نام کردم و تو ۵ ساله گذشته ماشین نخریدم.سرکاریم یا باز ۵مون ۱۵ نمایندگی ماشینها را میگرند ایا به ماهم فرصت ثبت نام میدن.
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
4
کارت بانکی رو تایید نمییییییییییییییییییییییییییکنه هنوز
faranak
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
6
در رابطه با اخطار ثبت کارت بانکی در سایت امتا اون مورد هم کاش بیان میکردید ک خطای استعلام میزنه
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
1
4
منم مشکل شماره 4رو دارم
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
1
0
منم مشکل شماره 4رو دارم
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
1
0
منم مشکل شماره 4رو دارم
freeman
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
چقدر بی مدیریتی چقدر بی کفایتی؟ کل عمر ما براثر بی تدبیری به فنا رفت
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
برای من اولش استعلام کدپستی و مجوز صنفی خطا میداد خارج شدم و دوباره رفتم دیگه اون دوتا قسمتو نمیاره. اخرش از امتا باید کد بگیریم ؟؟
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
1
1
چرا شماره کارت استعلام نمیششششه؟
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
تعطیل رسمی
...
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
7
سلام
من ۲ مرحله شپاره تماس و تکمیل اطلاعات تحت عنوان هویت دا کامل کردم
میخاستم بدونم چرا شماره کارت بانکیم ب مشکل میخوره و میگ توی استعلام به مشکل خورده با دوتا کارت ک یکی برای بانک ملی و یکی برای کشاورزی هست امتحان کردم هردو به مشکل میخوره
ممنون میشم اگه راهنماییم کنین
صلاح الدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
3
2
کارت های که کمتر از 100 میلیون موجود داره رو استعلام خطا میزنه ، اینم خودش یک نوع کلاه برداری شرعی هستش . من که موندم به چی این دولت و ملت دل خوش کنم به خدا سمند یک میلیارد هم بشه لایقمونه ، چون خلایق را هر چه لایق
ممنمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
3
خدایا بحق این عید بزرگ شیعیان وبحق امیر المومنین که صاحب این ماه بود خدایا ما را از این شیاطین دوره اخد الزمان نجات ده شوخی داره هر روز یه فکری واسه مردم بیگناه بر میدارند این بعضی مسولین قدر نشناس ومسولی که لیافت نداره در خدمت مردم باشه خدایا ریشه کفر ودزدان غارت گر را از بیخ بنه بکن.
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
خدا نابودشون کنه . از ماست که بر ماست
AA
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
عید فطر:|
m.j.b
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
هیچ کارتی رو قبول نمیکنه
amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
برای منم استعلام کارت میزد خطا حدود چند دقیقه ایستادم و دوباره زدم وارد کرد ربطی به موجودی حساب نداره دوستان فرموده بودن
Far
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
همش سرکاریه..این ملت بیچاره بازیچه دست ی مشت کلاهبردار سیاه کار شدن..همش دروغ وکلک
سایت کزایی درست کردن ک بگن مشکل از سایت ایرانخودرو نیست..همه چیز دست خودشونه گرون شدن دزدی اختلاس ..فقط بدبختی و ظلت مردم ایران مد نظرشونه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
کد احراز به موبایل آمده ولی در مرحله ثبت کارت بانکی پیام ارور میدهد که کارت شناسایی نشد / کارت دیگری را هم میزنم همین پیام را میدهد
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
5
آقا به سرپرست خانوار بدید بعد عمری بتونن با خانواده برن بگردن
M4M4D
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
تو سال 2020 ما باید واسه ثبت نام یه خودرو 40 سال پیش بدبختی بکشیم ، تو هیچ جای دنیا این روال نیس ، که پول داشته باشی بعد نتونی ماشین تهیه کنی ! بعد ما اینجا ماشینی که 5 برابر قیمت اصلیشه رو بخوایم تهیه کنیم هم نمیشه ، لعنت به شماها لعنت ، خیلی خیلی زود سزای کارتونو میبینید
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
3
صد بار شماره کارت بانکی از تمام بانک ها زدم هیچ کدوم استعلام نمیشه
فریدون
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
5
یه هفتس دارم کارت بانکیمو وارد میکنم خطا میزنه در استعلام.زنگ زدم پشتیبانی میگن احتیاجی به کارت نداره .سایت باز شده رفتم ثبت نام کنم بدون شماره کارت وارد نمیشه .چرا اولش سیستمو عیب یابی نمیکنید .کارشناساشم میگن یکی دو ساعت دیگه درست میشه از دیشب امتحان میکنم دوباره نمیشه سر کاریم پس
ftm
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
من بعد نزدیک به ۱۰۰ بار کارت بانکیمو قبول کرد همه مراحلو رفتم بعد از اول ک میخوام وارد شم میگه شما قبلا ثبت نام نکرده اید یا کد ملی احراز نشده
Sahar
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
این چه وضعشه سایت امتا اصلا دیگه باز نمیشه سایت ایرانخودرو هم میگه باید کارتت رو تو امتا ثبت کنی
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
خدایا کجایی دقیقا کجایی
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
این مسخره بازی ها چیه؟ تمام سیستم فروش ایراد داره! توی بازار آزاد قیمت ها با مقایسه مدل ها مشخص میشه! ٢٠۶ با ٢٠٧ مقایسه میشه و قیمت گذاری میشه. پارس با سمند و دنا مقایسه میشه! مگه میشه چهار تا ماشین عرضه کنی بعد انتظار داشته باشی قیمت به طور کلی کاهش پیدا کنه؟ نمیشه با عرضه ٢٠۶ و عدم فروش ٢٠٧ قیمت هارو کاهش داد! لعنت بر شماها که سر صفره این انقلاب فقط پروار شدید! سامانه امتا دیگه چه شوخی بی مزه ای بود؟! اول که وارد می‌شد و از کارت بانکی ایراد می‌گرفت الان دیگه اونم وارد نمیشه! سیستم مفسد پرور شده و از ریشه گندیده! پارسال هم بازی مشابهی پیاده کردید و یک نفر بخت برگشته به نام شماها اعدام شد!
Mehdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
سایت امتا باز نمیشه خیلی شلوغ شده وقتی یه سایت درست حسابی ندارن چطور انتظار دارن ماشین تحویل مردم بدن اسمشم گذاشتن سامانه امتا الکترونیکی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
هر کارت بانکی ای میزنم استعلام نمیکنه و از این مرحله هم جلوتر نمیشه رفت
بچه شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
3
گر نه موشی دزد در انبار ماست

گندم اعمال چل ساله کجاست
خسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
سایت امتا باز نمیشه ایرانخودرو هم همش پاسکاری میکنن روی سایت امتا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
باور کردنی نیست این توهین کردن به مردم,این ناکارآمدی‌های سیستم...کارت بانکی و نمیخونه
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
از صب دارم میزنم کدو ارسال نمیکنه الکی میزنه ارسال شد فقط من این مشکلو دارم؟
صدف
Germany
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
واقعا اینهمه آدم ماشین ندارند؟ یا سر قرعه کشی ملت ریختن واسه ثبت نام؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
واسه من هنوز این خطا رو میده :(

در برقرای ارتباط با سرویس امتا مشکلی پیش آمده لطفا دقایقی دیگر مجدد تلاش فرمایید
محمد
Germany
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
کارت بانکی وارد نمیشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
3
خدا هزار مرتبه شماره کارت و کدپستی میزنم میزنه خطا در استعلام یا شماره کارت یافت نشد این چه وضعیه بخدا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
انشالله ک خیر نبینن خداکنه همشون نابود شن با این دردسر ایی ک درست کردن ماشیناشون بخوره توسر نامردشون
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
1
چرا هرچی شماره کارتو وارد میکنم میزنه خطا در استعلام واقعا خسته شدم با این سایت چرندتون
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
2
سایت کلا مشکل داره . این حق الناس نیست که انقدر وقت مردم رو تلف میکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
1
برای من هم موقع ثبت و ادامه میگه خطای ثبت احوال این سند صدوری میباشد لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
برای من هم موقع ثبت و ادامه میگه خطای ثبت احوال این سند صدوری میباشد لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
برای من هم موقع ثبت و ادامه میگه خطای ثبت احوال این سند صدوری میباشد لطفا راهنمایی کنید
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
من هرچی کارتمو وارد میکنم میزنه در استعلام وجود نداره _مردمو گرفتن ینی؟
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
1
من هرچی کارتمو وارد میکنم میزنه در استعلام وجود نداره _مردمو گرفتن ینی؟
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
من هرچی کارتمو وارد میکنم میزنه در استعلام وجود نداره _مردمو گرفتن ینی؟
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
1
من هرچی کارتمو وارد میکنم میزنه در استعلام وجود نداره _مردمو گرفتن ینی؟
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
من هرچی کارتمو وارد میکنم میزنه در استعلام وجود نداره _مردمو گرفتن ینی؟
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
من هرچی کارتمو وارد میکنم میزنه در استعلام وجود نداره _مردمو گرفتن ینی؟
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
من هرچی کارتمو وارد میکنم میزنه در استعلام وجود نداره _مردمو گرفتن ینی؟
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
ای بابا اقا یه چیز خوب طراحی کنبن یه هفته طول وشی ثبت نام کنیم حالا یه هفته هم رو کارت بانکی اسیر میشیم چه وضعشه اخه تو احراز هویت کارت بانک چرا ثبت نمیکنه بانک انصار زدم صادرات زدم ملت زدم ملی سپه بابا اسیر کردین یدونه خودرو میدین اونم معلوم نیست بدین یا نه
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
1
ای بابا اقا یه چیز خوب طراحی کنبن یه هفته طول وشی ثبت نام کنیم حالا یه هفته هم رو کارت بانکی اسیر میشیم چه وضعشه اخه تو احراز هویت کارت بانک چرا ثبت نمیکنه بانک انصار زدم صادرات زدم ملت زدم ملی سپه بابا اسیر کردین یدونه خودرو میدین اونم معلوم نیست بدین یا نه
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
ای بابا اقا یه چیز خوب طراحی کنبن یه هفته طول وشی ثبت نام کنیم حالا یه هفته هم رو کارت بانکی اسیر میشیم چه وضعشه اخه تو احراز هویت کارت بانک چرا ثبت نمیکنه بانک انصار زدم صادرات زدم ملت زدم ملی سپه بابا اسیر کردین یدونه خودرو میدین اونم معلوم نیست بدین یا نه
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
ای بابا اقا یه چیز خوب طراحی کنبن یه هفته طول وشی ثبت نام کنیم حالا یه هفته هم رو کارت بانکی اسیر میشیم چه وضعشه اخه تو احراز هویت کارت بانک چرا ثبت نمیکنه بانک انصار زدم صادرات زدم ملت زدم ملی سپه بابا اسیر کردین یدونه خودرو میدین اونم معلوم نیست بدین یا نه
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
ای بابا اقا یه چیز خوب طراحی کنبن یه هفته طول وشی ثبت نام کنیم حالا یه هفته هم رو کارت بانکی اسیر میشیم چه وضعشه اخه تو احراز هویت کارت بانک چرا ثبت نمیکنه بانک انصار زدم صادرات زدم ملت زدم ملی سپه بابا اسیر کردین یدونه خودرو میدین اونم معلوم نیست بدین یا نه
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
ای بابا اقا یه چیز خوب طراحی کنبن یه هفته طول وشی ثبت نام کنیم حالا یه هفته هم رو کارت بانکی اسیر میشیم چه وضعشه اخه تو احراز هویت کارت بانک چرا ثبت نمیکنه بانک انصار زدم صادرات زدم ملت زدم ملی سپه بابا اسیر کردین یدونه خودرو میدین اونم معلوم نیست بدین یا نه
یوسف
Australia
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
کارت صادرات رو زدم مرحله بعد هم‌شماره شباش خیلی راحت ثبت شد و قبول کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
سلام آگه قراره مصرف کننده واقعی ماشین بدن این کارها چیه من دو روزه منتظرم سایت باز شه شهرستان ما سایت باز نمیشه اصلا به بقیه مراحل برسیم والا آگه نمیدن به مردم بگن همش اخبار اعلام میکنه مردم بیچاره ها میدون سمت کافینت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
اینکه کارت بانک مهر ایرانو قبول نمیکنه
مسخره کردین
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
واقعا بی شرف هستند که با وعده ی پوچ مردم رو اسیر کردند.بعد از رو زدن به چند نفر و پول گرفتن واسه ثبت نام مشکلاتی هست که قرار بوده از اولم باشه!با 4تا کارت بانکی میگه کارت معتبر نیست!
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
سلام ماهم موفق به ثبت نام نشدیم شماره کارت تایید نمیشه لطفا کسی چیزی میدونه راهنماییی کنه
Pmn
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
مرحله شناسایی سیمو رد کردیم رسیدیم به کد پستی اونو رد کردیم رسیدیم به شبا
دید خیلی پروایم تااینجاش اومدیم جلو الان کارت عابر نامعتبر میزنه هرکارتی وارد میکنم قبول نمیکنه
بالاخره باید یجا متوقفت کنن تا ماشینو بدن دست سوگلی هاشون که دوبل فرو کنن به شهروند هایی که میخوان واقعا استفاده کنن
اگه میگید سایت امتا تازه است و این همه ظرفیت نداره برای چی قبلش به این فکر نیافتادید
چون دست همتون تووو ی کاسه است
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
در آخر چه نتیجه گیری کردین آیا مشکل قابل رفع هست یا نه من بیش از 50 بار با پشتیبان تماس گرفتم ولی هر بارش خط اشغال بود
abid
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
لطفاًکتاب بیشعوری را مطالعه بفرمایید
abid
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
البته منظورم سایت شما نبود سایت ثبت نام ایران خودروی نا محترم بود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
سیستم کارت قبول نمیکنه مردم را چی فرض کردین خجالت هم نمیکشد
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
من راهشو بلد چطور کارت بانکی تایید بشه هر کی خواست زنگ بزنه راهشو بگم ۰۹۳۳۹۷۴۲۵۰۴
سر کار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
خاک تو سر کارت بانکی که وارد نمیشه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
مثل اینکه کارت تجارت و مسکین مشکل استعلام دارن.
ناموسا رسیدگی کنین، بعد از چند سال یه ماشین میخوایم بخریمااا
اح
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
مشکل هنوز برطرف نشده,, با 4تا کارت از بانکهای مختلف امتحان کردم
MJ hack
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
50 تومن میگیرم ثبت نام میکنم پرداخت بعد تز ثبت نام.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
سلام دوستان .گویا مشکل سایت برطرف شده .کارتهایی رو که قبلا قبول نمیکرد نزدیکه یکساعته میپذیره .
برای اطمینان مرورگر اپرا (opera)نصب کنید
تجربه ی شخصی :دو روز با ۴ کارت ملی پاسارگاد کارافرین و قوامین تلاش کردم نشد که نشد .چون برای دوستم با صادرات ثبت شد منم صبح رفتم شعبه و کارت صادرات گرفتم ولی باز نشد که نشد .گویا کارتهای جدید هم قابلیت شناسایی در امتا ندارن .اخر سر یکی از کارتهام که غیر فعال بود و بسیار قدیمی بود رو پیدا کردم زدم در کمال ناباوری وارد شد .بعد که وارد میشید دیگه میتونید چندین کارت وارد کنید و به انتخاب خودتون یکی رو بعنوان کارت اصلی انتخاب کنید .
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
سلام دوستان .گویا مشکل سایت برطرف شده .کارتهایی رو که قبلا قبول نمیکرد نزدیکه یکساعته میپذیره .
برای اطمینان مرورگر اپرا (opera)نصب کنید
تجربه ی شخصی :دو روز با ۴ کارت ملی پاسارگاد کارافرین و قوامین تلاش کردم نشد که نشد .چون برای دوستم با صادرات ثبت شد منم صبح رفتم شعبه و کارت صادرات گرفتم ولی باز نشد که نشد .گویا کارتهای جدید هم قابلیت شناسایی در امتا ندارن .اخر سر یکی از کارتهام که غیر فعال بود و بسیار قدیمی بود رو پیدا کردم زدم در کمال ناباوری وارد شد .بعد که وارد میشید دیگه میتونید چندین کارت وارد کنید و به انتخاب خودتون یکی رو بعنوان کارت اصلی انتخاب کنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
این سایت هم یه جور دزدی محض حساب میشه.به سیم کارت دارای اعتبار اس میاد ولی به سیم کارتی که اعتبار نداره نمیاد یعنی هر کد که ارسال میشه از اعتبار کم میکنه.هر کس بیست بار امتحان بکنه میشه میلیاردها پول .حالا خود دانید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
چرا فقط زده در حال استعلام چقد طول میشکه
یه فریب خورده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
خدا ریشه فساد و بکنه این مسئولین فریب کار د دغل باز و از صحنه روزگار محو کنه به حق علی خداشاهده همش سرکاریه پیام احراز هویت اصلا نمیاد !
مخاطب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
سلام من باسیمکارت دائمی میزنم ولی کداحرازهویت برام ارسال نمیشه چکارکنم ؟
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام من تامرحله ثبت شماره گواهینامه رفتم گواهینامه رو تاپیداکردم از سامانه خارج شدم حالا وارد که میشم دیگه نمیتونم ادامه بدم از اول هم نمیشه شروع کنم باید چیکار کنم
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
مشکل 1 و مشکل 2 و ..... خب ریدم به مملکتتون کسی که میاد این مطبو بخونه خودش به کی از این مشکلا خورده راه حل بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
من فرم ثبت نام تکمیل نکردم هرچقدر هم میزنم که فرم تکمیل کنم دیگه نمیاد و میگه شما ثبت نام کرده اید چه کار باید کنم لطفا راهنمایی کنید
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
من با بچه شیرخوار تو این اوضاع کرونایی فقط چهار بار رفتم تو صف . 2 بار برای دریافت سیم کارت و دوبارم رفتم 2 تا حساب باز کردم که هر بار نزدیک 1 ساعت تو نوبت بودم . اما متاسفانه آخرش نتونستم ثبت نام کنم و خطای نتیجه استعلام کارت منفی میداد.اینم دلیل تشدید شدن مجدد ویروس کرونا. واقعا برای خودم و این حکومت متاسفم.
زینب گلکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
1
سلام من از صبح تا به حال در سامانه منتظر فرستادن کد هستم تا به حال چند بارم تکرار کردم اما کد احراز هویت فرستاده نمیشه چیکار کنم ؟؟؟
javad
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
سلام من تو سامانه همه اطلاعات رو پر میکنم کد احراز هویت هم برام ارسال میشه ولی بعدش ک اوکی رو میزنم فقط میزنه درحال استعلام و هیچی اتفاقی دیگه رخ نمیده سه ساعت هم موندم هیچی نشد دلیلش چیه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
چرا کسی که باشماره ش ثبت نام کرده ولی اسمش در نیامده نمیتونه دوباره ثبت نام کنه همش سیستم
میگه قبلا ثبت نام کرده وکد احراز نمیده
یعنی چی واقعا متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
سلام‌
من تاحالاخودروملی نگرفتم ولی دایماپیام میوه شمتقبلابااین شمارهرثبت نام کردیدبایدچه کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
سلام من نمیتونم ثبت نام کنم تامرحله تاییداطلاعات پیام میده قبلاثبت نام کرده اید!!!!
محمد
United States of America
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
با سللم من توی فروشگا پلی میخواهم ثبت نام کنم همه مراحل رفتم اما کد پستی هرجی میزنم نمیشه کشور بریتانیا انتخاب کردم لطفا کمکم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
من همه مراحلو رد میکنم تو اخرین مرحله میزنه کد پستی مربوط به شهر شما نیس چیکار باید کنم
روح اِله عظیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
چراکدپستی من تایید نمیشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->