معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

تبلیغات مربوط به فروش اراضی گلبهار مشهد غیرقانونی است

  • کد خبر: ۲۷۴۹۲
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
تبلیغات مربوط به فروش اراضی گلبهار مشهد غیرقانونی است
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در مشهد گفت: برخی تبلیغات در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای پیرامون فروش اراضی این شهر با قیمت نازل، غیرواقعی بوده و کلاهبرداری است.
به گزارش شهرآرانیوز، هومن گریوانی افزود: اراضی که در تبلیغات یاد شده از آن نام برده می‌شود، خارج از محدوده قانونی است و جزو طرح توسعه گلبهار به شمار نمی‌رود و از جایگاه مشخصی نیز برخوردار نیست.

وی ادامه داد: در این تبلیغات جانمایی‌ها تغییر داده شده و اراضی کنار دریاچه و داخل محدوده قانونی گلبهار نشان داده می‌شود تا ذهنیت مردم را نسبت به این اراضی مخدوش کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: افرادی که این تبلیغات را می‌سازند، از عدم آگاهی مردم سوء استفاده کرده و اراضی را به صورت سهام بدون آنکه محل دقیق آن مشخص و مستند شده باشد، واگذار می‌کنند، در سهم مقدار زمین مشخص نمی‌شود و بعد‌ها اگر هم زمینی برای واگذاری وجود داشته باشد، مقدار آن براساس سهم نامشخص است.

وی افزود: طرح جامع گلبهار با وسعت پنج هزار هکتار در چهار مرحله تعریف شده که تاکنون مراحل اول و دوم این طرح آماده سازی شده و اراضی آن به صورت اعلام فراخوان و مزایده در حال واگذاری است.

گریوانی ادامه داد: مراحل یک و ۲ طرح جامع گلبهار در ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار تعریف شده و تاکنون اجرای آن ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی گفت: کمترین قیمت زمین مسکونی در گلبهار به ازای هر مترمربع ۱۴ میلیون ریال است که به متقاضیان واگذار می‌شود.

شهر جدید گلبهار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی کلانشهر مشهد قرار دارد. این شهر از جنوب به سلسله کوه‌های بینالود، از شمال به کوه‌های هزار مسجد منتهی شده و به علت قرار گرفتن بین دو رشته کوه دارای هوایی مناسب است.

شهرجدید گلبهار که برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و قابل توسعه تا ۴۰۰ هزار نفر ساخته شده که با وسعت چهار هزار هکتار در امتداد جاده مشهد - چناران واقع است.

ایجاد این شهر در چارچوب سیاست ایجاد مراکز اقماری اسکان جمعیت برای شهر‌های بزرگ به منظور کنترل توسعه پیوسته این شهرها، هدایت جمعیت محدوده اطراف آن‌ها و جلوگیری از نابودی زمین‌های کشاورزی اطراف شهر‌ها و اسکان بی رویه جمعیت در سال ۱۳۷۲ به عنوان نخستین مصوبه "طرح جامع شهر‌های جدید" به تصویب شورای عالی شهرسازی ایران رسید.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->