استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

بانوان فوتسالیست‌ مشهدی به خط شدند

  • کد خبر: ۲۷۵۳۰
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
بانوان فوتسالیست‌ مشهدی به خط شدند
زمان آغاز تمرینات و برگزاری پلی‌آف لیگ برتر بانوان اعلام شد.
مژده رنگیان/شهرآرانیوز - دختران فوتسالیست، تیرماه برای تعیین‌تکلیف قهرمان فصل به میدان خواهند رفت. بالاخره فدراسیون برای برگزاری ۲ فینال لیگ برتر فوتسال آقایان و بانوان و شروع فصل آینده تصمیم به برگزاری جلسه گرفت. به‌همین‌دلیل روز گذشته دبیرکل فدراسیون فوتبال با اعضای هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال، کمیته فوتسال، کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگ‌سالان نشست مشترک برگزار کرد؛ البته در بین تمامی این اسامی، گویا بانوان تنها یک نماینده آن‌هم شهرزاد نصیری، مسئول برگزاری مسابقات لیگ بانوان، را داشته و موضوعات جلسه چندان به بحث بانوان نپرداخته است، به‌طوری‌که در گزارش خبری که بر خروجی سایت این فدراسیون قرار داده شد، حتی یک خط نیز از وضعیت لیگ بانوان و تصمیماتی که گرفته شد، آورده نشده است.

۴۴ روز تا روز بازی برگشت
بااین‌حال شهرزاد نصیری در پایان این جلسه از تعیین‌تکلیف پلی‌آف بانوان خبر داد. او تأکید کرد: در جلسه روز گذشته با تأیید رئیس سازمان لیگ از ۱۷خرداد‌ماه با رعایت پروتکل بهداشتی و آیین‌نامه تمرینات فوتسالیست‌ها آغاز می‌شود و تیم‌ها می‌توانند خود را برای حضور در پلی‌آف آماده کنند. نصیری ادامه داد: مسابقه دور برگشت مرحله حذفی میان ۴ تیم راه‌یافته به پلی‌آف نیز در ۱۳ تیر‌ماه برگزار خواهد شد. با فاصله ۳ روز نیز فینال برگزار خواهد شد، به‌این‌شکل که ۲۰ تیرماه دیدار رفت فینال برگزار خواهد شد و دیدار‌های رده‌بندی و برگشت فینال نیز ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود.

گرفتن تست از بازیکنان پیش از تمرینات
آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال، نیز درباره شرایط برگزاری مسابقات گفت: طبق پروتکلی که به امضای خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی‌ورزشی، به تأیید وزارت بهداشت رسیده و به ما ابلاغ شده است، پیش از شروع تمرینات باید تست تشخیص کرونا گرفته و نتیجه آن به ایفمارک اعلام شود تا ایفمارک مجوز شروع تمرین را صادر کند. پس از آن در خلال مسابقات، هر ۷ روز یک‌بار، این تست باید انجام شود. طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا، اگر تا زمان برگزاری مسابقات، تغییراتی ایجاد نشود، بازی‌ها بدون حضور هواداران برگزار می‌شود؛ البته آرزو می‌کنیم کروناویروس، مهار شود و شاهد حضور هواداران در حین بازی‌ها باشیم. تازمانی‌که اطلاعیه جدیدی توسط ستاد مقابله با کرونا صادر نشود، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
دیدار اول مرحله پلی‌آف لیگ فوتسال زنان سال گذشته میان تیم‌های سایپا و ملی‌حفاری اهواز و هیئت فوتبال خراسان و مس رفسنجان برگزار شد، اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا ۳ دیدار این مرحله ناتمام باقی ماند و بسیاری از تیم‌ها به‌دنبال پایان‌بخشیدن به مسابقات لیگ و اعلام قهرمان بودند. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در روز ۳۰ بهمن‌ماه میزبان تیم مس رفسنجان تیم دوم جدول در مشهد بود. این دیدار حساس درنهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا تکلیف همه‌چیز به بازی برگشت کشیده شود. تیم ملی‌حفاری اهواز هم در تهران برابر تیم سایپا به میدان رفت که اهوازی‌ها موفق شدند ۴ بر ۳ حریف را شکست دهند تا به فینال نزدیک‌تر شوند. دیدار‌های دور برگشت ۹ اسفند نیز لغو شد و حالا مشهدی‌ها در اولین دیدار خود ۱۳ تیرماه باید در سالن پیام‌نور رفسنجان صف‌آرایی کنند. درصورتی‌که شاگردان شریف به پیروزی یا تساوی با بیش از ۲ گل دست پیدا کنند، روز ۲۰ تیرماه باید در بازی فینال حاضر شوند. در صورت باخت در رفسنجان هم ۲۷ تیر برای رسیدن به سکوی سومی باید تلاش کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->