آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

تراکتور راه سختی در پیش دارد/ آغاز کار پرسپولیس با قرعه مناسب‌تری نسبت به دیگرمدعیان

  • کد خبر: ۲۷۵۳۲
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
تراکتور راه سختی در پیش دارد/ آغاز کار پرسپولیس با قرعه مناسب‌تری نسبت به دیگرمدعیان
بررسی بازی‌های مانده مدعیان کسب سهمیه صعود به لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر فوتبال
مجوز شروع تمرینات و مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران درحالی صادر شد که هنوز تیم‌های سپاهان، تراکتور، استقلال، شهرخودرو، فولاد و حتی صنعت‌نفت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان با هم خواهند جنگید. با مرور بازی‌های مدعیان، به نظر می‌رسد شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌هاست و بقیه مدعیان باید برای کسب سهمیه بجنگند.

پرسپولیس، بدون بازی با مدعیان
تیم فوتبال پرسپولیس با قرعه مناسب‌تری نسبت به دیگرمدعیان کار را آغاز خواهد کرد. سرخ‌ها در هفته اولِ ازسرگیری مسابقات باید با پیکانِ قعرجدولی در شهرقدس مسابقه بدهند و سپس برابر شاهین قرار بگیرند. این ۲ تیم نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، اما باتوجه به اینکه برای فرار از سقوط می‌جنگند، تیم‌های خطرناکی به حساب می‌آیند. شاهین در هفته‌های آخری که لیگ برگزار شد، بعد از پرسپولیس بهترین تیم از نظر نتیجه‌گیری هم بود. سپس ماشین‌سازی، فولاد و نفت مسجدسلیمان حریفان تیم گل‌محمدی خواهند بود. مسجدسلیمان آخرین شکست قرمز‌ها را در نیم فصل اول رقم زد. مسئله ناراحت کننده برای هواداران پرسپولیس این است که آن‌ها می‌توانستند در ۳ بازی در تهران به حمایت از تیم خود بپردازند که ممکن نخواهد بود.

سپاهان، ۲ بازی با مدعیان
سپاهان که ۱۰ امتیاز با پرسپولیس اختلاف دارد، ۳ بار میزبان خواهد بود و باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش‌جهان به‌مصاف حریفان برود. آن‌ها ۳ بازی با گل‌گهر، سایپا و پارس جنوبی خواهند داشت که بازی‌های به‌مراتب راحتی هستند و شاگردان قلعه‌نویی می‌توانند شروعی قدرتمندانه داشته باشند. سپس، اما ۲ بازی حساس برابر تراکتور و صنعت‌نفت در پیش خواهد بود. آن‌ها خوش‌شانس‌اند که در ورزشگاه خالی یادگار، میهمان تراکتور خواهند بود؛ اما همین موضوع در بازی با صنعت‌نفت به ضررشان خواهد شد، مسابقه‌ای که باید امیدوار باشند انتقام شکست چهارگله نیم‌فصل اول را در آن بگیرند.

تراکتورسازی، ۴ بازی با مدعیان
شاید قرعه تراکتور در این مقطع، سخت‌ترین وضعیت بین ۷ تیم مدعی باشد. آن‌ها در بازی اول میزبان نساجی میانه‌جدولی خواهند بود، سپس با صنعت‌نفت، سپاهان، استقلال و شهرخودرو دیدار می‌کنند تا یک تونل وحشت را پشت‌سر بگذارند. نکته مهم اینکه تراکتور باید برابر نساجی، صنعت‌نفت و سپاهان میزبان باشد، اما هر ۳ بازی بدون حضور تی‌تی‌ها انجام خواهد شد. سرخ‌های تبریز به‌عنوان صدرنشین جدول بازی‌های خانگی، بدون تردید کار دشواری در ورزشگاه خالی سهند خواهند داشت.

استقلال، ۲ بازی با مدعیان
آبی‌پوشان پایتخت یک بازی عقب‌افتاده با فولاد را در پیش خواهند داشت و در صورت پیروزی می‌توانند اختلافشان با صدر را به عدد ۸ برسانند. سپس سایپا، پارس جنوبی، تراکتور، صنعت‌نفت و نساجی حریفان استقلال خواهند بود. نکته مثبت برای آبی‌ها این است که برابر صنعت‌نفت، فشار پرشور‌های آبادانی را تحمل نخواهند کرد؛ اما در برابر تراکتور نیز از حضور هوادارانشان محروم خواهند بود. البته استقلال نیم‌فصل در ورزشگاه پرازتماشاگر یادگار امام با ۴ گل تراکتور را شکست داد.

شهرخودرو، یک بازی با مدعیان
شهرخودرو نیز مثل پرسپولیس با قرعه خوبی مواجه است. آن‌ها از ذوب‌آهن، سایپا و تراکتور میزبانی خواهند کرد و برابر گل‌گهر و پارس میهمان خواهند بود. شاید اگر بازی‌ها بدون تماشاگر نبودند، تیم مشهدی شانس بیشتری برای پیروزی در بازی‌های خانگی داشت، چراکه آن‌ها در ۲ فصل اخیر عملکرد خوبی در جذب طرف‌دار داشته‌اند. به‌هر‌حال شهرخودرو که ۲ امتیاز تا رده دوم فاصله دارد، باید تمام تلاشش را بکند و از تقابل ۳ تیم بالای جدول بهره ببرد و دوباره سهمیه آسیایی بگیرد.

فولاد، یک بازی با مدعیان
فولاد به‌همراه پرسپولیس و صنعت‌نفت از معدودتیم‌هایی بود که درخواست برگزاری ادامه لیگ نوزدهم را داشت. فولادی‌ها باید با یک مدعی به نام پرسپولیس دیدار کنند که البته خوش‌شانس هستند که بازی در ورزشگاه خالی آزادی انجام خواهد شد. بقیه بازی‌ها شاید سختی آن‌چنانی نداشته باشد، چراکه همگی برابر تیم‌های میانه جدولی خواهد بود. شروع کار نیز با ماشین‌سازی است که وضعیت خوبی پیش از شیوع ویروس کرونا نداشت.

صنعت‌نفت، ۳ بازی با مدعیان
صنعت‌نفت البته بعد از جدایی دراگان اسکوچیچ با افت نسبی مواجه شده، اما همچنان مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید. آن‌ها در دوره بدون تماشاگر مسابقات، باید از پارس جنوبی، نساجی و استقلال میزبانی کنند و میهمان تراکتور و سپاهان نیز خواهند بود. صنعت‌نفتی‌ها در نیم‌فصل اول تیمی قدرتمند بودند که توانستند مدعیان را متوقف کنند و حالا دوباره در کورس قهرمانی تأثیرگذار خواهند بود. چشم پرسپولیس به شاگردان مهاجم سابق سرخ‌ها، بهنام سراج است که شاید با نتایج درخشان مقابل ۳ تیم مدعی، جام قهرمانی را زودتر از پایان فصل به شاگردان یحیی گل‌محمدی برساند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->