نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آغاز تمرینات خارج از قرنطینه شهرخودرو پس از ۱۰ هزار دقیقه تمرین مجازی

  • کد خبر: ۲۷۵۳۴
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
آغاز تمرینات خارج از قرنطینه شهرخودرو پس از  ۱۰ هزار دقیقه تمرین مجازی
تمرینات نماینده استان در لیگ برتر فوتبال از روز شنبه در منزل‌آباد آغاز می‌شود
جواد طاری‌بخش/شهرآرانیوز - بعد از تعطیلی طولانی‌مدتی که تیم‌های لیگ‌برتری فوتبال ایران به‌دلیل جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا سپری کردند، حالا به‌صورت رسمی می‌توانند تمرینات خود را به شکل گروهی و خارج از قرنطینه‌های شخصی در زمین سبز تمرینی دنبال کنند. هرچند هنوز برخی شهر‌های ایران در وضعیت قرمز و تعدادی دیگر در وضعیت زرد به سرمی برند، اما افزایش تعداد شهر‌هایی که با وضعیت سفید روبه‌رو شدند، باعث شد تا ستاد ملی کرونا بالاخره دستور ازسر‌گیری تمرینات تیم‌ها و البته ادامه بازی‌ها را بدهد. تیم شهرخودرو خراسان نیز که بعد از بازی با پرسپولیس تمرینات تیمش را تعطیل کرده بود، حالا پس از حدود ۹۰ روز قرار است بازیکنان خود را برای شروع تمرینات دور هم جمع کند.

استارت تمرینات پس از تست کرونا
پس از اعلام زمان شروع تمرینات ازسوی ستاد ملی کرونا، کادر فنی تیم شهرخودرو با اطلاع به بازیکنان خود از آن‌ها خواسته است تا عصر جمعه ۲ خرداد‌ماه خود را از شهر‌هایی که در مدت تعطیلات در آنجا اسکان داشتند، به مشهد برسانند تا بتوانند از روز شنبه تمرینات خود را به‌صورت مستمر ادامه دهند. قرار است تمامی اعضای باشگاه شهرخودرو، روز شنبه با مراجعه به یکی از مراکز بهداشتی، تست کرونای خود را انجام دهند و پس از آن برای شروع تمرینات در منزل‌آباد آماده شوند.

تماشای ۱۰ هزار دقیقه تمرین
شهرخودرویی‌ها جزو اولین باشگاه‌هایی بودند که از زمان آغاز بحران کرونا تمرینات مجازی خود را با نظارت از راه دور کادر فنی آغاز کردند. سرمربی تیم شهرخودرو دراین‌باره می‌گوید: بعد از بازی با پرسپولیس ما برای انجام بازی با ذوب‌آهن چند روز تمرینات را تعطیل کردیم که خب این تعطیلی با توجه به شیوع کرونا، به تعطیلی کلی بازی‌ها انجامید. با شرایطی که به وجود آمد، ما تصمیم گرفتیم تا بازیکنان را دسته‌بندی کنیم و برای هر گروه یکی از مربیان تیم را به‌عنوان ناظر قرار دادیم تا تمرینات گروهش را پیگیری کند و در پایان هر روز به‌صورت مکتوب گزارشی از وضعیت بازیکنان به ما بدهد. مجتبی سرآسیایی ادامه داد: خوشبختانه تمامی بازیکنان همکاری بسیار خوبی با کادر فنی داشتند و ما در این مدت بیش از ۱۰ هزار دقیقه از تمرینات بازیکنان را مشاهده کردیم و آن‌ها را زیرنظر داشتیم و باید بگوید بازیکنان شهرخودرو با کیفیت بالا تمرینات قرنطینه خود را انجام دادند.

۳ مرحله تمرینی برای شروع مجدد
عنابی‌پوشان مشهدی حالا دوباره برای شروع لیگ برتر باید خود را آماده کنند. بازی‌هایی که بیش از دوسوم آن برگزار شده و حالا تنها بخش پایانی آن باقی مانده است. باوجود‌این تعطیلی طولانی‌مدت لیگ باعث شده تا کادر فنی تیم‌ها در مدت باقی‌مانده تا شروع رسمی و البته مجدد لیگ، به فکر بدن‌سازی تیمشان بیفتند. قرار است شهرخودرویی‌ها هم تمریناتشان را با بدن‌سازی شروع کنند. سرآسیایی گفته است: برنامه ما در ۱۰ روز اول شروع تمرینات بیشتر بر محور بدن‌سازی خواهد بود و در کنار آن به مسائل تاکتیکی می‌پردازیم. بعد از آن بیشترین زمان را بر روی مسائل تاکتیکی خواهیم گذاشت و در مرحله بعدی هم به‌دنبال برگزاری چند بازی دوستانه خواهیم بود تا بتوانیم مسائل فنی خودمان را برای بازیکنان بازگو کنیم. شهرخودرویی‌ها برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر باید به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند؛ دیداری که باید در مشهد برگزار شود، اما بدون تماشاگر.

اعمال پروتکل‌های بهداشتی در منزل‌آباد
شاگردان مجتبی سرآسیایی قرار است برای شروع تمرینات خود در زمین منزل‌آباد مشهد گردهم هم جمع شوند؛ زمینی که گویا هنوز وضعیت مناسبی برای انجام تمرینات ندارد، اما به‌هرحال پروتکل‌های بهداشتی در آن اعمال شده است.
رختکن و زمین تمرین در حال ضد‌عفونی‌شدن است و تمرینات شهرخودرو هم مثل همه تیم‌های دنیا قرار است بدون حضور تماشاگر برگزار شود؛ البته غیر از این زمین، شهرخودرویی‌ها در ورزشگاه ثامن و امام‌رضا (ع) هم تمرین خواهند کرد، اما در جلسات ابتدایی کار را از زمین اختصاصی خودشان شروع می‌کنند.

میرو و کوزین در راه مشهد
یکی از مشکلات تیم شهرخودرو برای شروع تمریناتش، غیبت میروسلاو اسلاوو مهاجم اوکراینی و استفانو کوزین مربی ایتالیایی این تیم است، چراکه این دو هنوز در کشور‌های خود به سر می‌برند و در قرنطینه هستند. تمرینات میرو توسط کادر فنی پیگیری می‌شود. او در کشور خود تا همین چند روز پیش در قرنطینه بوده، اما تمریناتش را شروع کرده است. کوزین ایتالیایی هم کشورش از کشور‌هایی است که به‌شدت درگیر بحث کروناست. قرار است تا چند روز دیگر این ۲ نفر به تیم اضافه شوند. شهرخودرویی‌ها در حالی تمرینات خود را استارت می‌زنند که چند بازیکن مصدوم هم دارند که مهم‌ترینشان اکبر صادقی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->