نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

درس‌ های آموزنده هیچکاک درباره قرنطینه

  • کد خبر: ۲۷۶۱۲
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
  • ۲
درس‌ های آموزنده هیچکاک درباره قرنطینه
در این دوران پرتعلیق، اجازه بدهید به خود استاد تعلیق متوسل شویم؛ هرچند ممکن است از آن فیلم‌های ترسناکی نباشد که خودش در آن بازی می‌کند.

ترجمه کاظم کلانتری | شهرآرانیوز - در این دوران پرتعلیق، اجازه بدهید به خود استاد تعلیق متوسل شویم؛ هرچند ممکن است از آن فیلم‌های ترسناکی نباشد که خودش در آن بازی می‌کند.


نکاتی آموزنده درباره قرنطینه از استاد تعلیق، آلفرد هیچکاک

پنجره عقبی (1954)

خلاصه داستان: مردی که داخل آپارتمانش گرفتار شده است، تمام روز با دوربین از پنجره خانه‌اش به همسایه‌هایش خیره می‌شود، اما این‌طور نیست که همسایه‌هایش درحال‌ پختن نان باشند.

نکته قرنطینه‌ای: عادات و سرگرمی‌های جدید می‌توانند چیزهای بدی باشند!


 

نکاتی آموزنده درباره قرنطینه از استاد تعلیق، آلفرد هیچکاک

روانی (1960)

خلاصه داستان: زنی که احتمالا باید در خانه می‌ماند، شهر را ترک می‌کند. تنهاترین پسر دنیا یک پانسیون (هتل) دارد که خیلی بازارش گرم نیست. متأسفانه این پسرِ تنها دچار مشکلات روانی هم هست.

نکته قرنطینه‌ای: از کارهای غیرضروری خودداری کنید.


 

نکاتی آموزنده درباره قرنطینه از استاد تعلیق، آلفرد هیچکاک

سرگیجه (1958)

خلاصه داستان: مردی بعد از اتفاقاتی ناگهانی و غیرمنتظره دچار شوک می‌شود. او در مواقعی سرگیجه‌های شدید می‌گیرد؛ مثل زمان‌هایی که ممکن است بعد از 6ساعت بازسازی صحنه جرم اتفاق بیفتند. با‌این‌حال او وظیفه دارد زنی را با رعایت فاصله‌ای ایمن و مشخص دنبال کند.

نکته قرنطینه‌ای: علائمتان را نادیده نگیرید.


 

نکاتی آموزنده درباره قرنطینه از استاد تعلیق، آلفرد هیچکاک

بیگانگان در قطار (1951)

خلاصه داستان: دو مرد با اهدافی مشخص در یک قطار کنار هم می‌نشینند و مشغول مکالمه می‌شوند، بدون اینکه از ماسک استفاده کنند. مکالمه برای هردو آن‌ها خیلی نتایج خوبی ندارد.

نکته قرنطینه‌ای: الان زمان مناسبی برای سفر نیست.


 

نکاتی آموزنده درباره قرنطینه از استاد تعلیق، آلفرد هیچکاک

ام را به نشانه مرگ بگیر (1954)

خلاصه داستان: مردی نگرانِ حفظ آسایش و راحتی زندگی و درآمد منظمش است. او با دوستش تماس می‌گیرد و برای این‌ کار از او کمک می‌خواهد.

نکته قرنطینه‌ای: بهترین روش کسب‌و‌کار از طریق تلفن است.


 

نکاتی آموزنده درباره قرنطینه از استاد تعلیق، آلفرد هیچکاک

شمال از شمال غربی (1959)

خلاصه داستان: مردی در رستوارن غذا می‌خورد و ناآگاهانه جان خودش را به خطر می‌اندازد. او از یک مقام دولتی برای مشکلاتش درخواست کمک می‌کند، که نتایج ناامیدکننده‌ای به همراه دارد. همه دچار بحران هویت هستند.

نکته قرنطینه‌ای: هواپیماها = خطر


 

نکاتی آموزنده درباره قرنطینه از استاد تعلیق، آلفرد هیچکاک

مردی که زیاد می‌دانست (1934)

خلاصه داستان: هرج‌و‌مرجی در سطح بین‌المللی اتفاق افتاده است؛ خدمات کلیسا و فعالیت کنسرت‌ها درحال مختل‌شدن هستند. آهنگ‌های معروف و نمادین که قرار است دل‌گرم‌کننده باشند، دیگر نمی‌توانند کارساز شوند.

نکته قرنطینه‌ای: چیزی هست به اسم «آگاهی بیش از حد!»


 

نکاتی آموزنده درباره قرنطینه از استاد تعلیق، آلفرد هیچکاک

پرندگان (1962)

خلاصه داستان: اتفاقات بدی خارج از خانه‌تان روی داده است. این اتفاقات بد، پرندگان هستند. حتی اگر خودتان با چشم خودتان پرنده‌ها را ندیده‌اید یا کسی را نمی‌شناسید که مورد حمله پرنده‌ها قرار گرفته باشد، مطمئن باشید که پرنده‌ها بیرون خانه‌تان هستند.

نکته قرنطینه‌ای: از فضای بیرون بترسید.

منبع: گریس هنس/ نیویورکر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
کاش لینک دانلود فیلم ها رو هم میزاشتین
قادر
Netherlands
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
جالب بود. ممنون.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->