سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور‌های منتهی به شمال کشور

  • کد خبر: ۲۷۶۶۱
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور‌های منتهی به شمال کشور
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور‌های منتهی به شمال کشور خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر شاهد بروز ترافیک پرحجم در جاده‌های شمالی کشور هستیم.
سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز از محدوده منظریه تا پلور و از تونل وانا تا بایجان، نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در مسیر آزادراه تهران به شمال از تونل ۱۵ تا شهرستانک نیز نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس نیز خبر داد و در این باره گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس در محدوده آسارا تا پمپ بنزین نسا نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

به گفته وی ترافیک محور قزوین به رشت از رودبار تا منجیل نیز پر حجم و روان گزارش شده و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ رحمانی افزود: هرچند توصیه مسوولان بهداشتی مبنی بر عدم سفر است و اینکه موضوع فاصله گذاری اجتماعی هنوز در دستور کار هموطنان باید باشد، اما بخشی از هموطنان هم سفر‌های خود را آغاز کرده اند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پلیس راهور با توجه به پیش بینی این سفر‌ها تمهیدات لازم را برای تعطیلات در نظر گرفته و استقرار‌های لازم صورت گرفته، اما آمادگی کامل در پلیس راهور وجود دارد تا هرگونه ترافیک در محور‌ها مدیریت شود و شهروندان کمترین مشکل را در تردد‌ها داشته باشند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->