معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

تولید گندله در فولاد خراسان رضوی رکورد شکست

  • کد خبر: ۲۷۷۶۷
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
تولید گندله در فولاد خراسان رضوی رکورد شکست
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: اردیبهشت ماه امسال این واحد تولیدی با وجود همه محدودیت‌ها به خاطر شیوع کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه موفق به ثبت رکورد جدیدی در تولید ماهانه گندله به میزان ۱۸۰ هزار و ۶۶۸ تن شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کسری غفوری افزود: رکورد پیشین فولاد خراسان در تولید گندله مربوط به آذر ماه ۱۳۹۸ به میزان ۱۶۶ هزار و ۹۰۲ تن بود که بدین ترتیب در این حوزه میزان تولید در بازه زمانی پنج ماهه ۱۳ هزار و ۷۶۶ تن ارتقا یافت.

وی ادامه داد: در شهریور ماه پارسال رکورد روزانه کارخانه گندله سازی مجتمع فولاد خراسان به هشت هزار و ۴۸۸ تن و میزان کل تولید گندله این مجتمع در سال گذشته به یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۷۷۴ تن رسید.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: این موفقیت در حالی به ثبت رسید که علی رغم دشواری های موجود در تامین تجهیزات، مواد اولیه و مقابله با شیوع بیماری کرونا فولاد خراسان بالاترین رکورد تولید ماهانه گندله را از ابتدای راه اندازی این مجتمع به ثبت رساند.

غفوری ضمن تأکید بر اهمیت دستیابی به ظرفیت اسمی تولید سالانه گندله در این مجتمع افزود: به طور قطع کسب این موفقیت اقدام بسیار مهمی است که استمرار و سرعت بخشی به چرخه تولید تا محصول نهایی، کاهش هزینه های تولید و هم چنین تولید اقتصادی را به دنبال خواهدداشت.

وی ادامه داد: فولاد خراسان امسال برای حفظ سلامت و صیانت از نیروی انسانی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیش از  ۲۰ روز از ابتدای سال، خطوط تولید مجتمع را تعطیل کرد و کسب این رکورد ماهانه ارزشمند مصادف با دومین سال بهره برداری این واحد است.

کارخانه گندله‌سازی مجتمع فولاد خراسان در اردیبهشت ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید و دارای ظرفیت تولید سالانه دو و نیم میلیون تن است.

مجتمع فولاد خراسان واقع در ۱۵ کیلومتری شمال غرب شهرستان نیشابور به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد در شرق کشور، از سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید.

مجتمع فولاد خراسان (سهامی عام) در سال ۱۳۶۹ با سرمایه اولیه ۱.۵ میلیارد ریال با مشارکت شرکت ملی فولاد ایران و بانک سپه تاسیس و با نام نورد فولاد خراسان به ثبت رسید و در سال ۷۴ نام آن به شرکت مجتمع فولاد خراسان تغییر یافت.

از کل سهام مجتمع فولاد خراسان ۵۱.۴۴ درصد به صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، ۳۲.۱۶ درصد به شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، ۱۳.۳۳ درصد به موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان و ۳.۰۷ درصد به سایر سهامداران تعلق دارد.

این مجتمع شامل ۶ کارخانه گندله سازی با ظرفیت تولید ۲.۵ میلیون تن در سال، دو واحد احیای مستقیم با ظرفیت ۱.۶ میلیون تن، دو واحد فولادسازی با ظرفیت ۱.۴ میلیون تن و کارخانه نورد با ظرفیت تولید سالانه ۶۳۰ هزار تن است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->