آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

۲۵ نقطه شهر مشهد آماده برپایی نماز عید فطر/استفاده از فضای باز و حیاط مساجد

  • کد خبر: ۲۷۷۹۱
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
۲۵ نقطه شهر مشهد آماده برپایی نماز عید فطر/استفاده از فضای باز و حیاط مساجد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی و عدم برگزاری نماز عید فطر در حرم مطهر رضوی، نماز عید در فضای باز و حیاط مساجد استان و ۲۵ نقطه‌ مشهد که مجوز برپایی مراسم شب‌های قدر دریافت کرده‌اند، برگزار خواهد شد

به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری در خصوص برگزاری نماز عید فطر، اظهار کرد: با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی و عدم برگزاری نماز عید فطر در حرم مطهر رضوی، نماز عید در فضای باز و حیاط مساجد استان و ۲۵ نقطه‌ مشهد که مجوز برپایی مراسم شب‌های قدر دریافت کرده‌اند، برگزار خواهد شد.

وی افزود: از نمازگزاران خواسته شده تا علاوه بر رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک و دستکش، مهر و سجاده شخصی نیز به همراه داشته باشند.

جعفری در خصوص بازگشایی حرم مطهر رضوی، گفت: باید فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی رعایت شده و از ازدحام زائران جلوگیری شود. مردم با رعایت بهداشت انفرادی و پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند تنها در صحن‌های حرم مطهر حضور یابند و زیارت کنند. دستورالعمل‌هایی نیز برای ورود و خروج زائران در حرم تدوین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تعطیلی عید فطر، تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم تا زمان رسیدن مشهد به وضعیت سفید از مسافرت به این شهر خودداری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->