درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خبر خوش بهزیستی برای بازگشایی مهد‌های کودک از خرداد

  • کد خبر: ۲۷۸۱۷
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
خبر خوش بهزیستی برای بازگشایی مهد‌های کودک از خرداد
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره زمان بازگشایی مهد‌های کودک در شرایط فعلی، توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، درباره فعالیت مهد‌های غیرمجاز، اظهار کرد: طبق قانون و مصوبه هیئت وزیران، مرجع صدور مجوز مهد‌های کودک فقط سازمان بهزیستی کشور است.

 

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی صدور مجوز مهد‌ها و یا هر محلی که برای نگهداری از کودکان آماده می‌شود بر عهده بهزیستی است، گفت: مکان‌هایی که برای برگزاری کلاس‌های نقاشی، بازی و... برای کودک راه اندازی می‌شود، اجازه نگهداری از کودکان را ندارند و فقط کودکان برای ساعاتی کوتاه می‌توانند در این مراکز باشند.

 

فرید با تاکید بر اینکه مکان‌هایی که مجوز برای راه اندازی کلاس‌های مختلف را دریافت می‌کنند اجازه نگهداری از کودکان را ندارند، بیان کرد: خانواده‌ها به نهاد‌های نظارتی این تخلف‌ها را گزارش دهند و سازمان بهزیستی از طریق مراجع حقوقی نیز این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره اعتراضات مدیران مهد‌ها مبنی بر اینکه سازمان بهزیستی از مهد‌ها حمایت نمی‌کند، تصریح کرد: سازمان بهزیستی از همان ابتدا شیوع کرونا و تعطیلی مهدها، نامه نگاری‌های زیادی کرد تا مهد‌های کودک نیز جزء کسب و کار‌های آسیب دیده قرار گرفتند و از مزایای دولتی برای این مشاغل می‌توانند بهره‌مند شوند.

 

وی درباره زمان بازگشایی مهد‌های کودک گفت: سازمان بهزیستی پیشنهادات خود را به ستاد ملی مبارزه به کرونا ارسال کرد تا مهد‌های کودک به صورت فازبندی شده و با حداقل ظرفیت و رعایت اولویت‌ها باز شوند.

 

فرید ادامه داد: احتمال دارد که خرداد ماه مهد‌های کودک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باز شوند، اما هنوز مشخص نیست. بازگشایی مهد‌ها ریزه کاری‌های خاص خود را دارد، چراکه با تعدادی کودک طرف هستیم که رعایت نکات بهداشتی برای آن‌ها سخت است.

 

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: ممکن است مهد‌ها در خرداد ماه برای فرزندان مادران شاغل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز شوند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->