نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

قرارداد دائمی استقلال با لئوناردو پادوانی/ پرداخت پول برای خرید سوغات به شیخ دیاباته!

  • کد خبر: ۲۷۸۸۰
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
قرارداد دائمی استقلال با لئوناردو پادوانی/ پرداخت پول برای خرید سوغات به شیخ دیاباته!
استقلال به دنبال این است که یک قرارداد دائمی با «لئوناردو پادوانی» به امضا برساند و هر ساله باشگاه به این بازیکن برزیلی پرداختی داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در آخرین اظهارات درباره مسائل مختلف باشگاه صحبت‌های جدیدی را به میان آورد.

او در وعده‌ای تازه، به هواداران قول داد تا با هماهنگی اسپانسر و کارگزار باشگاه، بتواند یک قرارداد دائمی با لئوناردو پادوانی به امضا برساند و هر ساله باشگاه به این بازیکن برزیلی پرداختی داشته باشد.

سعادتمند در خصوص مبلغ پرداختی شیخ دیاباته توضیحاتی را ارائه داد و گفت: مبلغ مطالبات او ۲۵۵ هزار دلار بوده است، اما باشگاه ۲۶۲ هزار دلار پرداخت کرده است و به مزاح دلیل پرداختی اضافی باشگاه را، خریدن سوغاتی دیاباته هنگام بازگشت به ایران قلمداد کرد!

همچنین در خصوص پرداختی هرویه میلیچ، مدیرعامل استقلال مدعی شد که این بازیکن تنها ۶ هزار دلار از باشگاه طلب دارد و باقی مطالبات خود را دریافت کرده است.

باشگاه استقلال همچنین در تلاش است با هماهنگی‌های انجام شده بتواند در اسرع وقت تیک آبی را در صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام به ارمغان بیاورد.

در پایان و آخرین وعده سعادتمند، قرار بر این شده فرهاد مجیدی، لیست تمدیدی و بازیکنان مورد نظر خود را به سعادتمند ارائه کند تا کادر مدیریت بتواند مذاکرات لازم را در این خصوص انجام دهد.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->