گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود
سرخط خبرها

درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۱۹۴
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود
اینستاگرام سعی دارد درآمدی که از طریق تبلیغات بخش IGTV و فروش محصولات در قسمت پخش زنده به‌دست می‌آورد را با کاربران فعال و تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برای اولین بار در تاریخ فعالیت پلتفرم اینستاگرام، این شرکت تصمیم گرفته تا درآمد خود را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند و با وارد کردن تبلیغات به بخش IGTV پنجاه‌ و پنج درصد از درآمد خود را به کاربران پرداخت کند.

بیش از یک سال است که اینستاگرام اطلاعاتی را درباره آمدن تبلیغات به بخش IGTV با کاربران در میان گذاشته است و اظهار داشته ویدیوهای طولانی اولین محتوای خواهند که باعث کسب درآمد می‌شوند. طبق اطلاعات به دست آمده، تبلیغات از هفته آینده بر روی ویدیوهای تبلیغاتی ۲۰۰ کاربر انگلیسی زبان قرار خواهد گرفت. تبلیغات تنها از سوی برندهای معتبر مانند پوما ارائه می‌شوند و اینستاگرام طبق استانداردهای خود ۵۵ درصد از درآمد تبلیغات را به کاربران پرداخت می‌کند.

بر اساس گفته‌های جاستین اوسفسکی، مدیر ارشد اینستاگرام، هدف آن است که با این روش تعداد تولیدکنندگان دور دنیا را افزایش دهند. گفتنی است که فیسبوک نیز میزان مشابهی از درآمدش را با کاربران تقسیم می‌کند. نحوه نمایان شدن تبلیغات به گونه‌ای است که کاربر پس از باز کردن یک ویدیو با نمایش ویدیوی تبلیغاتی مواجه می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، مدت زمان ویدیوهای تبلیغاتی حداکثر ۱۵ ثانیه خواهند بود و کاربران با گذر زمان قادرند ویدیوها را رد کنند.

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد اینستاگرام کاربران برای برخورداری از تبلیغات بر روی محتوای خود باید مورد تأیید سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام باشند که با قوانین تولید محتوای عادی متفاوت است. برای مثال استفاده از کلمات ناشایست در محتوای عادی با برخورد از سوی اینستاگرام مواجه نیست، اما برای تولید ویدیوهای مناسب سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام، این پلتفرم به محتوای ساخته شده مجوز انتشار نمی‌دهد.

نظارت صحیح بر روی محتوای ارسال شده از سوی کاربران امری مهم است چرا که آن‌ها سعی دارند به رقابت مستقیم با یوتیوب بپردازند. تلاش پلتفرم اینستاگرام آن است که با بالا بردن تعداد مشاهده کنندگان هر ویدیو کاربران را به تولید محتوای جدید ترغیب کند و از آن‌ها دعوت کند تا فعالیت بیشتری را بر روی سرویس‌های این شرکت داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->