تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر
سرخط خبرها

ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد صداوسیمای خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۲۸۵۹۵
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد صداوسیمای خراسان‌رضوی
در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد صداوسیمای خراسان‌رضوی برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد صداوسیمای خراسان رضوی برنامه های مختلفی را در رادیو و تلویزیون این مرکز تدارک دیده است.


"صبح خراسانی" برنامه زنده و روزانه شبکه تلویزیونی خراسان رضوی است که در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد با موضوع رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب به این واقعه می پردازد. این ۲ برنامه به مدت هر 
۹۰ دقیقه و به تهیه‌کنندگی محسن وکیلی در قالب ترکیبی با دعوت از کارشناسان و میهمانان ویژه به موضوع ۱۴ و ۱۵ خرداد رحلت امام (ره) و مبارزات مردم ایران در ۱۵ خرداد و بزرگداشت این روز می پردازد.

این برنامه با تصویربرداری حسین کریمی و احمد وصالی و صدابرداری محسن طیبی روی آنتن می رود.


"شب شرقی" عنوان ویژه برنامه شبانگاهی سیمای خراسان رضوی است که درتاریخ ۱۴ خرداد از ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن می رود. "شب شرقی"به تهیه کنندگی محسن ناطقی به صورت ویژه به موضوع ۱۴ و ۱۵ خرداد می‌پردازد.

عوامل این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: محسن ناطقی، تصویربرداران: موسوی، مردانه و نژاد عبدالله و صدا بردار این برنامه نیز سعید علیزاده است.
شایان ذکر است برنامه های مستند "ایران شهر" ، "خط روشن" ، "طلائه دار" و "یک شهر یک قیام" از تولیدات فاخر مرکز خراسان رضوی در این ایام پخش خواهد شد.


در رادیوی خراسان رضوی نیز برنامه های متنوعی جهت ایام سوگواری ارتحال حضرت امام تدارک دیده شده است که اهم آن عبارتند از:
"در سوگ آفتاب" عنوان ویژه برنامه زنده رادیویی است به مناسبت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره). این برنامه در روز 4 شنبه ۱۴ خرداد بصورت زنده و به مدت ۱۲۰ دقیقه ازساعت ۹ تا ۱۱ صبح ازصدای خراسان رضوی پخش خواهد شد.

در این برنامه به زندگی بنیانگذار جمهوی اسلامی ایران و آموزه های اخلاقی و دینی و انقلابی ایشان پرداخته می‌شود.

گزارش از شهر، گفت و گو با کارشناس، گزیده‏های سخنان امام خمینی ره، جایگاه امام ره در هدایت و رهبری انقلاب، توصیه امام (ره) به مسئولان کشور در خدمت به مردم و مستضعفان، خصوصیات اخلاقی معظم له و موسیقی های ویژه ارتحال امام (ره) پخش می شود."درسوگ آفتاب" به تهیه کنندگی سیدضیاء علوی و نویسندگی جمیله توکلی روی آنتن می رود. این برنامه با صدای احسان کاشانی و شهلا شایسته و گزارشگری علی سلیمی و مرضیه رحیمی پخش می شود. صدابردار این برنامه نیز میثم نظری زاده است.

برنامه رادیویی" برفراز تاریخ " ویژه قیام ۱۵ خرداد نیز که با موضوع تبیین قیام ۱۵ خرداد و نقش امام خمینی ره در رهبری و هدایت مردم است برای پخش در این ایام درنظر گرفته شده است.

"برفراز تاریخ " از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ روز ۱۵ خرداد به طور زنده پخش می شود. در این برنامه با بهره گیری از حضورکارشناسان تاریخ انقلاب و به بررسی واقعه ۱۵ خرداد پرداخته خواهد شد.

"برفراز تاریخ " به صورت ترکیبی ساده از صدای خراسان رضوی پخش خواهد شد. تهیه کننده این برنامه محمد کمالی و نویسنده آن جمیله توکلی خواهد بود.

گویندگان این برنامه کیانوش بیاری و لیدا صیاد شیرازی بوده و صدابرداری آن نیز بعهده صادق فرزانه است.
همچنین رادیو زیارت نیز برنامه های متنوعی را در باره سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد تدارک دیده است. در این برنامه ها خصوصیات و سیره عملی معمار انقلاب مورد کنکاش قرار می گیرد. ویژه برنامه "عبد صالح" با تبیین و بررسی سیره و سوابق مبارزات حضرت امام خمینی(ره) با موضوعات متنوع و کارشناسی تاریخی صاحبنظران این حوزه بصورت زنده از "رادیوزیارت"پخش می شود.

"عبد صالح" با موضوع سیره امام خمینی(ره) بصورت زنده از استودیوصبا پخش می‌شود. این برنامه که از بخشهای متنوعی بهره برده است به تهیه کنندگی محمدناصر رازجو و اجرای سیدمهران کاظمی تولید می شود."عبد صالح" از بخش‌هایی همچون: کارشناسی با موضوع مرور اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیره و شیوه امام خمینی (ره) در خانواده، بیان خاطرات یاران و شاگردان امام و پخش نظرات و گزارش های مردمی تشکیل شده است.

همچنین مقرر شده است درصورت هم زمانی این برنامه با سخنرانی مقام معظم رهبری مد ظله العالی، سخنان معظم اله بطور کامل در این برنامه پوشش داده شود.

در "عبد صالح" ارتباط تلفنی و بهره گیری از کارشناسی آیات عظام مکارم شیرازی و ناصری و دکتر عبدخدایی بصورت تلفنی پخش خواهد شد. "عبد صالح" بمدت ۱۲۰ دقیقه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ روز چهاردهم خرداد از استودیوی صبا رادیو زیارت بصورت زنده پخش می‌شود.
شایان ذکر است ویژه برنامه "صحن امام" نیز از آنتن رادیوزیارت در عصر روز سیزدهم و چهاردهم خرداد، ساعت ۱۹ تا ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه و به تهیه کنندگی محمدجواد دهقان به صورت زنده پخش خواهد شود.

در این برنامه نظر امام خمینی (ره) درباره زیارت، شیوه و سیره ایشان در این باره و بیان خاطراتی از همراهان و یاران ایشان درایام حضور و تبعید ایشان در نجف اشرف پخش خواهد شد."صحن امام" با اجرای میثم مسرور از استودیو اختصاصی رادیو زیارت در صحن انقلاب حرم حضرت امام رضا علیه السلام پخش خواهد شد.
شایان ذکر است رادیو دری خراسان رضوی نیز ویژه برنامه هایی را برای روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد تدارک دیده است که اهم آن بدینشرح است: "کافه صبح" به تهیه کنندگی عارف حسینی با اجرای نصیراحمد مجاب پخش خواهد شد.این برنامه در ۲ قسمت و به مدت هر برنامه 50 دقیقه ساعت ۸ صبح پخش می شود.

"زنده باد زندگی"با ۲ ویژه برنامه هر برنامه ۴۵ دقیقه و با موضوع اهمیت دادن به مسائل خانواده از نگاه امام خمینی (ره)پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی وحیده حسینیان و اجرای زینب بیات از ساعت ۱۰ صبح روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد پخش می شود. "گزارش ویژه"ب ۳ برنامه و هر برنامه ۱۰ دقیقه به موضوع ارتحال حضرت امام (رخ) می پردازد. این برنامه توسط معصومه خوشرو تهیه شده و با اجرای رحمت الله سروری به روی آنتن می رود.

گزارش ویژه هر روز ساعت ۱۹/۳۰ دقیقه پخش می شود. "انعکاس" عنوان ویژه برنامه دیگری از رادیو دری خراسان رضوی است. "انعکاس" در ۵ برنامه ۳۵ دقیقه ای توسط بصیراحمد حسین زاده تهیه می شود.

شروع این مجموعه برنامه از ۱۰ خرداد است که راس ساعت 12 اجرای آنرا رحمت الله سروری بعهده دارد. ویژه برنامه "روی موج جوانی" با موضوع امام و جوانان توسط سید خان آقا موحد و اجرای حمیدرضا محمدی پخش خواهد شد.

"روی موج جوانی" در روز ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۷/۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه به سمع مخاطبان خواهد رسید. نمایش "شاپرک" نیز با موضوع حضرت امام خمینی (ره) در ۲ قسمت و هر برنامه ۱۵ دقیقه به ضایعه ارتحال امام (ره) و ماجرای ۱۵ خرداد می پردازد.

این نمایشها ساعت ۹ صبح روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد از رادیودری پخش می شود."شاپرک" به تهیه کنندگی منصوره افضلی تولید می شود. "داستان تمثیلی" عنوان ویژه برنامه ای از خاطره کودکی است که به تهیه کنندگی طیبه صفری در ۲ قسمت و هر برنامه ۱۵ دقیقه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه ساعت ۱۵ از رادیودری خراسان رضوی پخش می شود.
گفتنی است سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بصورت زنده از واحدهای سیما ، صدا، رادیو زیارت و برون‌مرزی پخش  خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->