پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا
سرخط خبرها

ورود غیر متخصص‌ها به جراحی‌های زیبایی در ایام کرونایی

  • کد خبر: ۲۸۷۴۶
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
ورود غیر متخصص‌ها به جراحی‌های زیبایی در ایام کرونایی
در ایام کرونا که به دلیل، برخی تکنسین‌ها و افراد غیرحرفه‌ای به حوزه اعمال پلاستیک و زیبایی روی آوردند که این مسئله عواقبی را برای بیماران به همراه داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد باطنی، در مورد انجام جراحی‌های زیبایی غیرقانونی در شرایط کرونایی توسط تکنسین ها و افراد غیرحرفه‌ای، گفت: افراد برای جراحی زیبایی به افرادی مراجعه کنند که فعالیت آنها از طریق مراکز قانونی همچون وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی مورد تایید قرار گرفته باشد.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، اظهار داشت: با شرایط همه‌گیری ویروس کرونا تغییرات زیادی در همه جنبه‌های زندگی افراد از جمله ارائه خدمات پزشکی در حوزه‌های مختلف ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه ابتدای گسترش بیماری کرونا فعالیت‌های پزشکی که از نظر حیاتی برای بیماران ضروری نبود متوقف شد ولی به ترتیب بر حسب صلاحدید وزارت بهداشت فعالیت‌های پزشکی مختلف از جمله اعمال پلاستیک و زیبایی به صورت کامل آغاز شد، گفت: جراحان پلاستیک در حال حاضر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت اعمال مربوط  پلاستیک و زیبایی را انجام می‌دهند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ادامه داد: متاسفانه در ایامی که به دلیل، انجام جراحی‌های غیرضروری متوقف شده بود برخی از تکنسین ها و افراد غیرحرفه‌ای به حوزه اعمال پلاستیک و زیبایی روی آوردند و این مسئله عواقبی را برای بیماران به همراه داشته است.

وی ضمن توصیه به بیماران گفت: بیماران برای پیشگیری از عواقب جراحی‌های پلاستیک و زیبایی باید حتماً به جراحان حاذق مراجعه کنند که فعالیت آنها از طریق مراکز قانونی همچون وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی مورد تایید قرار گرفته باشد چراکه در غیر این صورت جراحی پلاستیک می‌تواند عوارض غیر قابل بازگشتی برای آنها به همراه داشته باشد.

باطنی گفت: به نظر می‌رسد کرونا تا مدت زمان طولانی ادامه داشته باشد لذا انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی دستورالعمل ها و راهنمایی های لازم را برای اعضای انجمن اعلام کرده و امیدوارم که بتوانیم خدمات بهینه‌تری به بیماران ارائه دهیم.

منبع :ایران آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->