پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم
سرخط خبرها
تکنــــو ورزش

نرم افزارهایی که به کمک آنالیزور‌ها می‌آیند

  • کد خبر: ۲۸۷۷۰
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
نرم افزارهایی که به کمک آنالیزور‌ها می‌آیند
امروزه نرم‌افزار‌های آموزش فوتبال در اپ استور‌ها در دسترس آنالیزور‌ها یا مربیان فوتبال قرار می‌گیرند.
به گزارش شهرآرانیوز، امروزه نرم‌افزار‌های آموزش فوتبال در اپ استور‌ها موجود هستند که به صورت رایگان یا در برخی موارد با پرداخت هزینه کم در دسترس آنالیزور‌ها یا مربیان فوتبال قرار می‌گیرند.
 
حتماً در مسابقات فوتبال به این نکته توجه کرده‌اید که هنگام تعویض بازیکن، سرمربی یا کمک‌مربی با استفاده از یک تخته شاسی کوچک نکاتی را درباره تغییر تاکتیک و ترکیب تیم به بازیکنان انتقال می‌دهد. امروزه تبلت‌ها و گوشی‌های تلفن همراه به تدریج جایگزین تخته‌های چوبی شده است و اعضای کادر فنی یک تیم فوتبال تمامی نکات لازم برای پیروزی در یک مسابقه را از طریق نرم‌افزار‌های آموزش فوتبال در اختیار بازیکنان می‌گذارند.
Soccer Coach Pro
این نرم‌افزار به مربیان امکان طراحی سیستم‌های مورد علاقه خود را می‌دهد. مربیان قادر خواهند بود تا چینش‌های تیمی و تمرینات گروهی طراحی شده را در فرمت عکس ذخیره کنند و در گوشی‌های دیگر به اشتراک بگذارند.
Coach Tactic Board: Soccer
یکی از نرم‌افزار‌های طراحی تخته تاکتیکی محسوب می‌شود، اما ویژگی‌های دیگری نیز دارد. هدف اصلی این نرم‌افزار توسعه راهبرد‌های تاکتیکی و بازی است و استفاده از آن برای مربیان بسیار آسان است.
 
با استفاده از این برنامه آموزش فوتبال، مربیان می‌توانند تفکرات تاکتیکی خود را به صورت بَصَری با بازیکنان به اشتراک بگذارند. افزون بر این امکان استفاده از حالت فول فیلد و نیم صفحه برای طراحی بازی در اختیار مربیان قرار گرفته که به همراه ۴۷ راهبرد آماده، آن را به یکی از بهترین نرم‌افزار‌های آموزش مربیگری تبدیل کرده است.
۲۷/۷ Football Coach
بهترین نرم‌افزار آموزش مربیگری فوتبال برای تبلت است که به صورت مُصَور و ادراکی، تفکرات مربی را به بازیکنان انتقال می‌دهد. این برنامه دارای آیکون‌های فراوانی است که برای نشان دادن بازی‌ها و تمرین‌های مختلف در زمین ورزشی استفاده می‌شود.
 
اگر فوتبالیست‌های خردسال را تمرین می‌دهید، این نرم‌افزار بهترین گزینه برای آموزش تاکتیک‌های تیمی محسوب می‌شود؛ به گونه‌ای که جلسه‌های طراحی شده به صورت خودکار در آن ذخیره می‌شود و امکان به اشتراک‌گذاری آن‌ها با اعضای تیم به راحتی انجام می‌شود.
The Coaching Manual
یک راهنمای جامع برای مربیان محسوب می‌شود که در قالب صفحات وب و تلفن همراه در دسترس آن‎‌ها قرار دارد. شما می‌توانید نسخه رایگان را دانلود یا ۲ ورژن پریمیوم آن را خریداری کنید.
 
با دانلود نسخه رایگان نیز امکانات بسیاری نظیر جلسه‌های تمرینی کامل و ابزار‌های ساخت تمرینات ورزشی در اختیار مربیان قرار می‌گیرد که قابلیت ثبت تیم باشگاهی و سازمان‌دهی بازیکنان را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->