ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

تهدید آبی ها به کناره گیری از لیگ به دنبال اعتراض به داوری بازی استقلال و فولاد خوزستان

  • کد خبر: ۳۱۸۸۱
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
تهدید آبی ها به کناره گیری از لیگ به دنبال اعتراض به داوری بازی استقلال و فولاد خوزستان
بازی استقلال و فولاد شروع مجدد خوبی برای لیگ برتر فوتبال کشورمان نبود؛ مسابقه‌ای که حواشی فراوان آن هنوز هم ادامه دارد و به نظر می‌رسد تا چند هفته دیگر هم شاهد شکایت‌ها و مصاحبه‌های جنجالی دوطرف باشیم.
احسان سرفرازی / به گزارش شهرآرانیوز، بازی استقلال و فولاد شروع مجدد خوبی برای لیگ برتر فوتبال کشورمان نبود؛ مسابقه‌ای که حواشی فراوان آن هنوز هم ادامه دارد و به نظر می‌رسد تا چند هفته دیگر هم شاهد شکایت‌ها و مصاحبه‌های جنجالی دوطرف باشیم. بعد از آنکه سیدعلی، داور بازی فولاد و استقلال، سوت شروع دوباره لیگ برتر را بعد از ۱۱۷ روز به صدا درآورد، می‌شد گفت کمترکسی انتظار یک بازی پربرخورد و جنجالی را داشت، اما بازی پر از حاشیه و کارت قرمز بود. اتفاقات مستطیل سبزدر این بازی باعث شد تا باشگاه استقلال در تصمیمی احساسی سازمان لیگ را تهدید به کناره‌گیری از ادامه رقابت‌ها کند! تصمیم‌های داور مسابقه از نظر بسیاری از کارشناسان داوری درست بوده است، اما استقلالی‌ها نظری خلاف بر این دارند و معتقدند داور اشتباهات تأثیرگذاری در جریان بازی داشته است.
این همه در حالی است که هواداران استقلال چهارشنبه‌شب یک بازی بی‌برنامه و ضعیف را از تیم مجیدی دیدند؛ تیمی که ۴۵ دقیقه با ۱۱ بازیکن در زمین حاضر بود و در همان نیمه اول غیر از تک‌گلی که به ثمر رساند، موقعیت گل جدی دیگری نداشت. همین استقلال تا پیش از آنکه گل اولش را به ثمر برساند، فقط چند باری در حوالی محوطه جریمه فولاد آفتابی شد و این‌همه درحالی بود که تا همان لحظات، حسینی چند بار مجبور به انجام واکنش‌های حیاتی شده بود.

مجیدی: جلوی همه شما می‌ایستم!
ترکش‌های جنجال پیش‌آمده در بازی فولاد و استقلال همچنان ادامه دارد و هر لحظه مسائل جدیدی از این مسابقه پرحاشیه مطرح می‌شود. اخراج‌های چهارشنبه‌شب، فرهاد مجیدی را عصبانی‌تر از هر کسی کرده بود. مرد محبوب نیمکت آبی‌ها بعد از آنکه کارت قرمز را جلوی چشمانش دید، تاب نیاورد و با فریاد‌های مداوم از عملکرد داور انتقاد می‌کرد. مجیدی که تا چند دقیقه بعد از اخراج از زمین بیرون نمی‌رفت و بعد با وساطت اطرافیان راهی سکو‌های ورزشگاه فولادآرنا شد، ابتدا به پشت نیمکت و فضایی رفت که جایگاه ویژه نیست. فرهاد از آن قسمت به زمین بسیار نزدیک بود و می‌توانست در سکوت فولادآرنا از همان بالا نیز دستورات تاکتیکی و نکات مدنظرش را به اطلاع بازیکنان برساند. مجیدی در نیمه دوم وقتی قصد داشت به همان سکوی نزدیک به چمن برود و بازی را دنبال کند، با مخالفت ناظر بازی مواجه شد. رفعتی مدعی بود او باید به جایگاه ویژه فولادآرنا که بسیار بالاتر و دورتر از زمین چمن بود برود و همین موضوع سرمربی آبی‌ها را عصبانی‌تر از قبل کرد. او که از داوری مسابقه به‌شدت ناراحت بود، فریاد می‌زد «جلوی همه شما می‌ایستم» و سعی داشت با این جملات عصبانیتش را علنی کند. وقتی داور عارف غلامی را نیز از زمین اخراج کرد و استقلال نُه‌نفره شد، مجیدی دیگر توان آرام‌بودن نداشت و اوج خشم خود را به نمایش گذاشت؛ جایی که بعد از اخراج غلامی تا پایان مسابقه خطاب به سیدعلی می‌گفت: آقای داور! سومین کارت قرمز را هم زودتر نشان بده، وقت روبه‌اتمام است.

باشگاه استقلال: از ادامه رقابت‌های لیگ انصراف می‌دهیم!
جنجال‌های ادامه‌دار این بازی کار را به جایی رساند که باشگاه استقلال روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای قضاوت سیدمهدی سیدعلی را در شکست خود دخیل دانست و ضمن اعتراض رسمی به عملکرد داور مسابقه، تهدید کرد در صورت تکرار اتفاقاتی که در دیدار برابر فولادخوزستان رخ داد، از لیگ برتر انصراف خواهد داد. در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «بعد از حدود ۴ ماه تعطیلی مسابقات، میلیون‌ها علاقه‌مند به فوتبال برای تماشای مصاف فولاد و استقلال لحظه‌شماری می‌کردند، اما آنچه آن‌ها از تصاویر بی‌کیفیت مشاهده کردند، یک داوری عصبی بود که تسلطی بر بازی نداشت و سوت‌های یک‌طرفه‌اش باعث برهم‌خوردن تعادل بازی شد. هرچند در تصاویر تلویزیونی تصویر منجر به اخراج علی کریمی به‌صورت آهسته پخش نشد، ولی در همان تصویر اولیه هم خطای بازیکن فولاد محرز بود و علی کریمی که به‌دنبال اضافه‌شدن به حمله استقلال بود، خواست تا دستان بازیکن فولاد را کنار بزند که با کارت قرمز سیدعلی مواجه شد. به عبارت ساده‌تر اگر داور مسابقه خطای بازیکن فولاد را می‌دید، علی کریمی اخراج نمی‌شد. در ادامه تصمیم غلط یا به تعبیر بسیاری از کارشناسان، اخراج سخت‌گیرانه کریمی را به‌دنبال داشت. این اتفاقات درحالی افتاده است که مشابه صحنه‌های رخ‌داده برای ۲ بازیکن و سرمربی استقلال برای سایر تیم‌ها هیچ‌گاه با چنین‌جریمه‌هایی همراه نبوده و ظاهرا استاندارد‌های دوگانه‌ای برای استقلال وجود دارد. اشتباهات داوری در این فصل بار‌ها به استقلال لطمات جبران‌ناپذیری زده است. باشگاه استقلال روز شنبه طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض جدی خود را بابت وضعیت داوری‌ها اعلام می‌کند و در صورت تداوم این اشتباهات و برخورد‌های دوگانه نسبت به استقلال، از ادامه رقابت‌های لیگ برتر انصراف خواهد داد.» این بیانیه جددی البته ددر شرایطی منتشر شده که بعید به نظر می‌رسد استقلالی‌ها اهل عمل باشند و بخواهند به همین سادگی از مسابقات کنار بروند. اتفاقی که قطعا برای آن‌ها همراه با جریمه خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->