سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

شب متفاوت بازیکن و مربی مشهدی در فینال لیگ برتر فوتسال کشور | رستگاری جاوید؛ ناکامی بی‌غم

  • کد خبر: ۳۱۹۰۱
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
شب متفاوت بازیکن و مربی مشهدی در فینال لیگ برتر فوتسال کشور | رستگاری جاوید؛ ناکامی بی‌غم
ضربه آخر به تیرک دروازه می‌خورد تا دست سرنوشت پس از ۸ پنالتی، نارنجی‌پوشان سونگون را به جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال برساند. دوئل دوم مس‌سونگون و گیتی‌پسند در فینال لیگ برتر فوتسال روز گذشته با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا کار به ضربات مرگ‌بار پنالتی بکشد و این یاران مهدی جاوید بودند که توانستند درنهایت با کسب دومین پیروزی به جام قهرمانی برسند و حمید بی‌غم و تیمش گیتی‌پسند را دست‌خالی به اصفهان بفرستند.
مرتضی اخوان - ضربه آخر به تیرک دروازه می‌خورد تا دست سرنوشت پس از ۸ پنالتی، نارنجی‌پوشان سونگون را به جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال برساند. دوئل دوم مس‌سونگون و گیتی‌پسند در فینال لیگ برتر فوتسال روز گذشته با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا کار به ضربات مرگ‌بار پنالتی بکشد و این یاران مهدی جاوید بودند که توانستند درنهایت با کسب دومین پیروزی به جام قهرمانی برسند و حمید بی‌غم و تیمش گیتی‌پسند را دست‌خالی به اصفهان بفرستند. نبرد دوم فینال لیگ برتر فوتسال با اتفاقات ریزودرشت فراوانی همراه بود که مهم‌ترین آن برای فوتسال‌دوستان مشهدی، کسب عنوان آقای‌گلی برای مهدی جاوید سونگون و ناکامی حمید بی‌غم گیتی‌‎پسند بود؛ ناکامی که شاید سرمربی مشهدی را حالا به در‌های خروجی باشگاه اصفهانی نزدیک کند.


هیجان بازگشت در تبریز
از همان سوت آغاز جدال تبریز مشخص بود حمید بی‌غم، گیتی‌پسندان اصفهان را برای بازگشت باشکوه و انتقام در تبریز راهی سالن پورشریفی کرده بود. دیداری که طبق پروتکل‌های بهداشتی و قوانین دوران کرونایی قرار بود بدون تماشاچی برگزار شود، اما به‌جز اصحاب رسانه که در نمای روبه‌دوربین‌های تلویزیونی سالن روی سکو‌های خالی تماشاگران نشسته بودند، شمار زیادی از افراد که هویتشان مشخص نبود پشت نیمکت ۲ تیم حضور داشتند تا این علامت‌سؤال بزرگ از مسئولان برگزاری این مسابقه باشد که این افراد چه کسانی بودند؟ بااین‌همه گیتی‌پسندان از همان ابتدای بازی هجومی و پُرانرژی کار را آغاز کردند، اما علی افضل و تیمش مس سونگون باتدبیرتر و محتاط‌تر وارد میدان شدند.


۶ گل، ۲ سنگربان و ۴۰ دقیقه هیجان
سونگونی‌‎ها در طول بازی به‌شدت تحت فشار حملات تیم بی‌غم بودند، اما با بهره‌مندی از یک دروازه‌بان ششدانگ و تمام‌عیار، بار‌ها از خطر فروپاشی دروازه‌شان رهایی یافتند. عملکرد درخشان علیرضا صمیمی، سنگربان ملی‌پوش سونگون، در این بازی تیم افضل را از شکست در وقت‌های قانونی نجات داد. در سوی مقابل رسولی، گلر دوم گیتی‌پسند، نقطه‌عطف این بازی بود. او بعد از اخراج یک بازیکن سونگون برای گیتی‌‎پسند به میدان آمد و ضربه پنالتی از روی نقطه دوم جاوید را مهار کرد تا گیتی‌پسند بعد از آن گل تساوی را بزند و همه‌چیز به وقت‌های اضافه و بعد از آن ضربات پنالتی کشیده شود. شانس زنده‌ماندن مجددی که این گلر جوان به حمید بی‌غم و تیمش داد، اما اصفهانی‌ها از این شانس استفاده نکردند. میثم خیام (۲ گل) و مهدی جاوید برای سونگون و سعید عباسی، اصغر حسن‌زاده و مرتضی عزتی برای گیتی‌پسند در جریان بازی گل‌زنی کردند. در ضیافت پنالتی‌ها هر ۲ تیم در گل‌کردن توپ‌هایشان درخشان ظاهر شدند، اما درنهایت این برمشوری بود که پنالتی آخر گیتی پسند را به تیرک دروازه کوبید تا آه از نهاد حمید بی‌غم و طرف‌داران اصفهانی گیتی‌پسند درآید.


رستگاری جاوید و ناکامی بی‌غم
مهدی جاوید، ستاره مشهدی مس‌سونگون، در پایان این دیدار توانست برای چهارمین‌بار پیاپی عنوان آقای‌گلی لیگ برتر فوتسال را به دست بیاورد. این موفقیت بزرگ برای شماره ۱۴ نارنجی‌پوشان درحالی به دست آمد که در سوی مقابل حمید بی‌غم، سرمربی مشهدی گیتی‌پسند، نتوانست جام را برای اصفهانی‌ها به ارمغان بیاورد و با توجه به اخباری که از اصفهان به گوش می‌رسد، بعید است او بعد از این بتواند برای فصل آینده روی نیمکت باشگاه اصفهانی بنشیند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->