نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

هاشمی نسب: با استقلالی‌ها درگیر شوم از خودم مایه می‌گذارم، نه پرسپولیس!

  • کد خبر: ۳۱۹۵۴
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
هاشمی نسب: با استقلالی‌ها درگیر شوم از خودم مایه می‌گذارم، نه پرسپولیس!
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: دانشگر هم قد من نیست که با او دعوا کنم.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، یک روز پس از بازی پر سر و صدای فولاد خوزستان و استقلال تهران خبری منتشر شد مبنی بر اینکه "محمد دانشگر" در یکی از صحنه‌های بازی اقدام به سرزنی می‌کند با کنایه تند عضو کادرفنی تیم فولاد خوزستان مواجه می‌شود. مدافع آبی‌ها در جواب اظهار نظر دور از انتظار هاشمی‌نسب به او می‌گوید: "یاغی، یاغی که میگن تویی؟!" این پاسخ تند به هاشمی‌نسب به او برخورده و منتظر تلافی می‌نشیند. هاشمی نسب ۴۶ ساله که سابقه برتن کردن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد و بعد از دربی ۷۹ به تیم استقلال پیوسته بود به این علت به بازیکن یاغی معروف بود. این پایان ماجرا نبود و در پایان بازی هاشمی‌نسبت که سابقه زیادی در واکنش‌های تند داشته به سمت دانشگر حمله‌ور می‌شود. مربی تیم فولاد خوزستان در مسیر رختکن به دانشگر حمله‌ور شده و به او می‌گوید: "خیلی شانس آوردید که مانند پرسپولیس به شما ۶ گل نزدیم."


رفتار مربی باتجربه موجب تعجب کادرفنی و اطرافیان نیمکت شده و موجب درگیری فیزیکی بین طرفین می‌شود. پس از اینکه جروبحث بین طرفین بالا می‌گیرد در نهایت با دخالت افرادی همچون سعید آذری این قائله ختم به خیر می‌شود.


وقتی با مهدی هاشمی نسب تماس گرفتیم و درباره صحت و سقم این خبر پرسیدیم به ما گفت:
من اهل تکذیب نیستم و اگرکاری کرده باشم راستش را می گویم. این خبردروغ است و اصلا با کسی درگیرنشدم. محمد دانشگرهمسن و سال و هم قد من نیست که بخواهیم با هم درگیرشویم.


وی ادامه داد: من احترام زیادی برای خبرنگاران زحمکتش رسانه های گروهی قائل هستم اما آخرش متوجه نشدم این خبر چگونه منتشرشده است؟

مهدی هاشمی نسب درپایان خاطرنشان کرد: من اگردرگیرشوم ازخودم مایه می گذارم و نه ازپرسپولیس یا تیم یا شخصی دیگر! متأسفانه به دروغ نوشته اند من گفتم مثل پرسپولیس 6 گل به استقلال باید می زدیم که دروغ است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->