علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

سرقت یک میلیارد تومانی با شاه‌کلید | دستگیری زن و مرد جوانی که ۲ خانه را در مشهد خالی کردند

  • کد خبر: ۳۲۰۰۱
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
سرقت یک میلیارد تومانی با شاه‌کلید | دستگیری زن و مرد جوانی که ۲ خانه را در مشهد خالی کردند
دزد‌ها دار و ندارش را با خود برده بودند. طلاها، دلار‌ها و حتی وجوه نقدش را. با پلیس تماس گرفت و موضوع سرقت از خانه‌اش را گزارش کرد. موضوع این پرونده با توجه به حساسیتی که داشت پس از تکمیل تحقیقات اولیه در اختیار کارأگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت. مال‌باخته که به پلیس آگاهی احضار شده‌بود، در اظهارات خود بیان کرد که سارقان ۲ رشته گردنبند طلا، ۵۰۰ دلار آمریکا، ۷۰۰ دینار عراق، گوشواره طلا، ۳ میلیون ریال وجه نقد و دیگر لوازم قیمتی را از خانه‌اش در محدوده بولوار عبدالمطلب دزدیده‌اند.
مهدی قرآنی - دزد‌ها دار و ندارش را با خود برده بودند. طلاها، دلار‌ها و حتی وجوه نقدش را. با پلیس تماس گرفت و موضوع سرقت از خانه‌اش را گزارش کرد. موضوع این پرونده با توجه به حساسیتی که داشت پس از تکمیل تحقیقات اولیه در اختیار کارأگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
مال‌باخته که به پلیس آگاهی احضار شده‌بود، در اظهارات خود بیان کرد که سارقان ۲ رشته گردنبند طلا، ۵۰۰ دلار آمریکا، ۷۰۰ دینار عراق، گوشواره طلا، ۳ میلیون ریال وجه نقد و دیگر لوازم قیمتی را از خانه‌اش در محدوده بولوار عبدالمطلب دزدیده‌اند.
تیم رسیدگی‌کننده پلیس پس از دریافت اطلاعات اولیه این پرونده به بررسی سرنخ‌های به جامانده از متهمان پرداخت و طولی نکشید اثر انگشت یکی از سارقان در محل ارتکاب جرم کشف شد.
مأموران پس از بررسی این سرنخ دریافتند که اثر انگشت متعلق به یکی از مجرمان سابقه‌دار است و همین موضوع کار تحقیقات را چند گام جلوتر برد. تیم آگاهی پس از شناسایی متهم پرونده اقدام به رصد میدانی کرده و سرانجام این فرد را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد ردزدنی کرد. با شناسایی متهم و محل اختفای او حالا برگ برنده دست کارآگاهان پلیس بود. از همین رو حکم قضایی اخذ و مأموران برای به دام انداختن این مجرم سابقه‌دار به سراغش رفتند. زمانی از شروع این عملیات ضربتی نگذشته بود که مأموران این سارق حرفه‌ای را قبل از اینکه موفق به فرار بشود، زمین‌گیر کردند. متهم حاضر به همکاری با مجریان قانون نبود تا اینکه ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه ۳۰۰ گرم طلا، مبلغ ۲ میلیون تومان وجه نقد، ۵۰۰ دلار آمریکا، ۷۰۰ دینار عراقی و ۲ رشته گردنبند طلای سرقتی از داخل مخفیگاه او کشف شد. این سارق سابقه‌دار که دیگر راهی برای کتمان حقیقت نداشت به ناچار مُقر آمد و همدست دیگر خود را که زنی جوان بود، به پلیس معرفی کرد.
متهم در اظهاراتش به افسر تحقیق این پرونده گفت: «با یک پراید مشکی در محله یا خیابان‌هایی که قصد سرقت در آن را داشتیم پرسه‌زنی و زاغ‌زنی می‌کردیم. در این میان خانه‌های خالی را شناسایی می‌کردیم. بعد از شناسایی خانه مورد نظر، شبانه و با استفاده از شاه‌کلید وارد آن‌ها شده و اقدام به سرقت می‌کردیم».
به گفته رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی مشهد در ادامه تحقیقات این پرونده همدست متهم اصلی که زنی جوان است را دستگیر کردند.
سرهنگ شفیع‌زاده بیان کرد: متهمان تاکنون به سرقت ۱۰ میلیارد تومانی طلا و جواهر، پول نقد و لوازم قیمتی از ۲ خانه مسکونی در مشهد اعتراف کرده‌اند که پرونده آن‌ها پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا ارجاع شده و پیگیری‌ها برای دیگر جرائم احتمالی آن‌ها ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->