جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

پیکان - پرسپولیس | مصاف صدر و قعر جدول در آغاز هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران

  • کد خبر: ۳۲۰۰۵
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
پیکان - پرسپولیس | مصاف صدر و قعر جدول در آغاز هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران
عد از برگزاری بازی استقلال و فولاد خوزستان که دیداری معوقه به‌شمار می‌آمد، لیگ برتر فوتبال عملا از امروز آغاز می‌شود و هفته بیست‌ودوم این بازی‌ها امروز با انجام ۵ بازی آغاز شده و فردا با برگزاری ۳ بازی دیگر دنبال می‌شود و به پایان می‌رسد. در مهم‌ترین بازی روز نخست این هفته، پرسپولیسِ صدر‌نشین در ورزشگاه شهر قدس به‌مصاف تیم قعرنشین پیکان می‌رود.
حمیدرضا معصومیان / شهرآرانیوز، بعد از برگزاری بازی استقلال و فولاد خوزستان که دیداری معوقه به‌شمار می‌آمد، لیگ برتر فوتبال عملا از امروز آغاز می‌شود و هفته بیست‌ودوم این بازی‌ها امروز با انجام ۵ بازی آغاز شده و فردا با برگزاری ۳ بازی دیگر دنبال می‌شود و به پایان می‌رسد. در مهم‌ترین بازی روز نخست این هفته، پرسپولیسِ صدر‌نشین در ورزشگاه شهر قدس به‌مصاف تیم قعرنشین پیکان می‌رود. در سایر بازی‌های امروز که همگی زیر نور برگزار می‌شود، تراکتورسازی پرستاره به‌مصاف نساجی قائمشهر می‌رود و ۲ دربی در جنوب ایران انجام خواهد شد، جایی که شاهین بوشهر فانوس‌به‌دست، میزبان نفت مسجدسلیمان است و نفت آبادان از پارس جم جنوبی پذیرایی خواهد کرد.

پرسپولیس-پیکان، بازهم در ورزشگاه خالی
بازی امروز پرسپولیس و پیکان درست مانند بازی رفت در ورزشگاه خالی برگزار خواهد شد. در دیدار رفت که در ورزشگاه آزادی انجام شد، قرمزپوشان به‌دلیل محرومیت از حضور تماشاچیان محروم بودند و حالا در این بازی هم باید در ورزشگاه خالی شهر قدس به‌مصاف میزبان خود بروند. شاگردان گل‌محمدی که مدافع اصلی برگزاری لیگ بودند و هیچ تیمی به اندازه آن‌ها اصرار به ادامه لیگ نداشت، امروز این فرصت را دارند تا با شکست‌دادن تیم قعرنشین پیکان یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند. فاصله ده‌امتیازی با سپاهان و تراکتور و یازده‌امتیازی با استقلال (رقیب سنتی)، خیال پرسپولیسی‌ها را تا حد زیادی از قهرمانی راحت کرده است و آن‌ها اگر این بازی و دوسه بازی آینده خود را ببرند، شاید چند هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را مسجل کنند. تقابل با پیکان ازآنجاکه اولین بازی پرسپولیس بعد از مدت‌ها تعطیلی لیگ است، می‌تواند بسیار سخت باشد؛ آن‌هم در جایی که پیکان هم وضعیت خوبی دارد و با عبدا... ویسی در تعطیلی لیگ نقاط ضعف خود را برطرف کرده و چند برد خوب هم در بازی‌های تدارکاتی داشته است. غایب بزرگ پرسپولیس در این بازی مهدی ترابی محروم است و البته محمد انصاری که دوباره رباط پاره کرده است.

صحبت‌های سرمربیان ۲ تیم
سرمربی پرسپولیس می‌گوید مقابل تیم باانگیزه پیکان، کار سختی پیش‌رو دارد. یحیی گل‌محمدی که با ابتکار جدید سازمان لیگ در نشست خبری آنلاین پیش از بازی حضور یافته بود، اظهار کرد: خوش‌حالم بعد از سه‌چهار ماه دوباره فوتبال جریان دارد. شخصا با فوتبال زنده هستم، چراکه ما فوتبالی‌ها بدون آن می‌میریم. شرایط سختی را تجربه کردیم، ولی با تصمیم‌گیری عاقلانه، فوتبال جریان پیدا کرد و اگر غیر از این بود، فوتبالی‌ها ضرر می‌کردند و به مشکلات زیادی برمی‌خوردند. وی درباره شرایط تیمش برای بازی امشب نیز گفت: ما یک ماه است که تمرین می‌کنیم. سعی کردیم در این یک ماه تمرینات خوبی از نظر آمادگی بدنی و تاکتیکی پشت‌سر بگذاریم و به شرایط خوب برسیم. ۴ بازی تدارکاتی خوب داشتیم، اما هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید ۱۰۰ درصد آماده مسابقات است. برای رسیدن به شرایط خوب باید چند بازی بگذرد. فکر می‌کنم مقابل تیم باانگیزه و انتهای‌جدولی که به‌دنبال امتیاز و فرار از این وضعیت است، کار آسانی نداریم؛ اما بچه‌ها در این چند وقت انگیزه بالایی از خود نشان دادند و فوق‌العاده بودند. من خیلی به نتیجه بازی امیدوار هستم و ان‌شاءا... با دعای خیر هواداران به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی پیکان هم درباره بازی امروز تیمش گفت: شرایط همه تیم‌ها به‌خاطر وقفه طولانی‌مدت در بازی‌های لیگ، یکسان است و نمی‌شود گفت جدول، بیانگر اختلاف ما با پرسپولیس است. شرایط ما یکسان است و می‌جنگنیم تا مقابل پرسپولیس امتیازی از دست ندهیم. در تعطیلات لیگ تیم جدیدی ساختیم که فردا (امروز) از آن رونمایی خواهیم کرد. عبدا... ویسی افزود: ما جدول و جایگاهمان را فراموش کردیم. باید در این ۹ بازی باقی‌مانده جزو ۳ تیم بالای جدول باشیم و به بازیکنان گفتم که فکر کنید لیگ از اول شروع شده و باید سهمیه آسیایی بگیریم. شرایط ما و پرسپولیس یکسان است و امیدواریم ابتدا امتیاز از دست ندهیم و درنهایت هم در صورت توان با برد این مسابقه را پشت‌سر بگذاریم.

سایر بازی‌های امروز
در سایر بازی امروز غیر از مصاف شهرخودرو و ذوب‌آهن که در مشهد برگزار می‌شود، در مهم‌ترین بازی، تراکتور‌سازی میزبان نساجی قائمشهر است. مخالف‌ترین تیم لیگ برای ادامه مسابقات درحالی امروز میزبان تیم شمالی است که هم شانس قهرمانی دارد (هرچند اندک) و هم شانس کسب سهمیه آسیا. غایب بزرگ آن‌ها در این بازی اشکان دژاگه است که بی‌اعتنا به آنچه در جهان اتفاق افتاده، از ترس کرونا به ایران برنگشته است و نمی‌خواهد فوتبال بازی کند. غیر از این بازی ۲ بازی دیگر هم امروز برگزار می‌شود که برگزارکنندگان آن تیم‌های جنوبی هستند. شاهین بوشهر قعر‌نشین درحالی میزبان تیم نفت مسجدسلیمان رده‌هشتمی است که سرمربی خارجی این تیم به ایران برنگشته و ظاهرا خیالی هم برای بازگشت ندارد. دیگرتیم نفتی لیگ هم امشب میزبان پارس جم جنوبی است. نفت جایگاه تقریبا باثباتی در میانه جدول دارد؛ اما خطر سقوط بیخ گوش پارسی‌هاست و آن‌ها برای نیفتادن، هفته‌های حساسی پیش‌رو دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->