نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روزشمار سرنوشت تیم والیبال پیام کلید خورد

  • کد خبر: ۳۲۰۰۷
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
روزشمار سرنوشت تیم والیبال پیام کلید خورد
آخرین مهلت پرداخت بدهی‌ها و تسویه‌حساب تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال با فدراسیون، ۱۵ تیرماه است و حالا روزشمار سرنوشت برای نماینده مشهد آغاز شده است؛ روزشماری که بالاخره بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی، تکلیف نماینده والیبال استان در لیگ برتر را مشخص می‌کند. اگر مدیران سبزجامگان پیام بتوانند در فرصت هفت‌روزه باقی‌مانده، بدهی دومیلیاردی خود را صاف کنند و فاکتور آن را برای فدراسیون‌نشینان ببرند، غائله ختم‌به‌خیر می‌شود و هواداران والیبال بار دیگر می‌توانند نام تیم محبوبشان را در رقابت جانانه والیبالی‌های لیگ برتر ببینند؛ اما اگر این اتفاق نیفتد، شاید تیم والیبال پیام هم به سرنوشت بسیاری از تیم‌های ورزشی استان دچار شده و برای همیشه تعطیل شود. دراین‌میان سبزجامگان پیام ۷ روز پُرحاشیه، پُر‌حرف‌وحدیث و داغ را پیش‌رو دارند.
مرتضی اخوان / شهرآرانیوز، آخرین مهلت پرداخت بدهی‌ها و تسویه‌حساب تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال با فدراسیون، ۱۵ تیرماه است و حالا روزشمار سرنوشت برای نماینده مشهد آغاز شده است؛ روزشماری که بالاخره بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی، تکلیف نماینده والیبال استان در لیگ برتر را مشخص می‌کند. اگر مدیران سبزجامگان پیام بتوانند در فرصت هفت‌روزه باقی‌مانده، بدهی دومیلیاردی خود را صاف کنند و فاکتور آن را برای فدراسیون‌نشینان ببرند، غائله ختم‌به‌خیر می‌شود و هواداران والیبال بار دیگر می‌توانند نام تیم محبوبشان را در رقابت جانانه والیبالی‌های لیگ برتر ببینند؛ اما اگر این اتفاق نیفتد، شاید تیم والیبال پیام هم به سرنوشت بسیاری از تیم‌های ورزشی استان دچار شده و برای همیشه تعطیل شود. دراین‌میان سبزجامگان پیام ۷ روز پُرحاشیه، پُر‌حرف‌وحدیث و داغ را پیش‌رو دارند.

داورزنی: پیام بدسابقه است
هنوز شیرینی انتشار خبر انتخاب سرمربی نامدار برای سبزجامگان پیام خراسان به کام هواداران این تیم ننشسته بود که رئیس فدراسیون والیبال در گفت‌وگویی جنجالی که چندان به مذاق مشهدی‌ها خوش نیامد، اعلام کرد پیام به‌هیچ‌عنوان پیش از تسویه کامل بدهی‌هایش قادر به حضور در لیگ برتر نیست. محمدرضا داورزنی با بیانی نه‌چندان‌محترمانه ورزش مشهد را در عمل به وعده‌هایش دراین‌زمینه بدسابقه معرفی کرد و گفت: به شیخ‌الاسلامی و مدیرکل استان خراسان‌رضوی هم گفتیم که ما در سال‌های گذشته چندین تیم از استان خراسان در لیگ برتر داشتیم که با کلی بدهی از مجموعه والیبال کشور حذف شدند. این اتفاق یک ضایعه برای فدراسیون است. تازمانی‌که پیام با بازیکنانش تسویه‌حساب نکرده و بدهی‌های خود را به فدراسیون پرداخت نکند، نمی‌تواند در لیگ برتر حاضر شود.

فتاحی: فدراسیون با شرایط پیام کنار نیامد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی درباره آخرین وضعیت باشگاه پیام و ماجرای تسویه بدهی‌هایش گفت: ۲ مرتبه با داورزنی و عظیمی تماس گرفتم و گفتم حالا که باشگاه پیام توانسته است اسپانسر پیدا کند تا بخشی از هزینه‌ها را متقبل شود، شاید بتواند در لیگ برتر شرکت کند. فرزاد فتاحی افزود: به سازمان لیگ اعلام کردیم باشگاه پیام می‌تواند با کمک اسپانسر جدید فعلا بدهی سال ۹۷ را تسویه کند، برای بدهی‌های سال ۹۸ چک بدهد و بابت پرداخت‌های سال ۹۹ هم مشکلی نخواهد داشت. عظیمی، رئیس سازمان لیگ، هم پیام من را به داورزنی رساند، اما او مخالفت کرد و گفت حتی برای تیم سایپا هم که می‌خواستند چک بدهند، سازمان بازرسی مخالفت کرد و این امکان وجود ندارد. مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: بعد از آن قرار شد شیخ‌الاسلامی به فدراسیون برود و شرایط اسپانسر را برای داورزنی تشریح کند تا بلکه بتواند رضایت فدراسیون را بگیرد، اما هنوز از ایشان خبری ندارم که چه کردند.
این صحبت‌ها درحالی مطرح می‌شود که رئیس هیئت والیبال خراسان هم درباره این ماجرا معتقد است استان باید تمام تلاشش را برای حفظ سهمیه والیبال در لیگ برتر به کار بگیرد. جبار قوچان‌نژاد دراین‌باره گفت: اولویت ما تلاش برای حضور نماینده‌مان در لیگ برتر والیبال است. اما واقعیت این است که این تسویه‌حساب باید حتما انجام شود و تا این اتفاق نیفتد، جای هیچ دفاعی برای ما باقی نمی‌گذارد.

شیخ‌الاسلامی: می‌خواهند اسپانسر را فراری بدهند
مدیرعامل سبزجامگان پیام که این‌روز‌ها به‌شدت درپی نجات تیمش از خطر حذف از لیگ برتر فصل پیش‌روست، درباره مصاحبه داورزنی گفت: این حرف‌ها تازه نیست. همه می‌دانیم پیام باید بدهی‌هایش را تسویه کند. حالا یک عده دوست دارند هی این صحبت‌ها را تکرار کنند و دوباره در رأس اخبار قرار بدهند! علی شیخ‌الاسلامی افزود: می‌خواهند ۴ تا اسپانسری را که به‌سختی برای تیم پیدا کردیم، فراری بدهند! وی با اشاره به ماجرای کنارگذاشته‌شدن نام پیام از جدول لیگ برتر والیبال فصل قبل و زمزمه این مسئله که پیام به دسته پایین‌تر سقوط پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: طبق قانون اگر پیام در ۲ بازی شرکت نمی‌کرد، باید از لیگ کنار گذاشته می‌شد؛ اما ما برای بازی با کاله به آمل نرفتیم، چون خود فدراسیون آن بازی را لغو کرد و هفته بعد هم مقابل گنبد به میدان رفتیم. بعد از آن هم کرونا آمد و لیگ تعطیل شد. شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: نامه‌ای از شخص داورزنی داریم که اسفندماه گذشته به سازمان لیگ اعلام کرد در صورت تسویه بدهی پیام می‌تواند کارش را در لیگ برتر ادامه بدهد.

آرمات ۲۰ تیر می‌آید
علی شیخ‌الاسلامی درباره برنامه این‌روز‌های پیام گفت: این‌روز‌ها با اسپانسری که گیر آوردیم، دنبال رتق‌وفتق امور هستیم. وی درباره سرمربی جدید تیم و اینکه کی به مشهد می‌آید تا کارش را شروع کند، افزود: طبق قرارمان، آرمات از ۲۰ تیر به مشهد می‌آید و کارش را شروع می‌کند.
تاریخ اعلامی ازسوی مدیرعامل سبزجامگان پیام به نظر می‌‎رسد با توجه به شرایط حساس این تیم تعیین شده است، چراکه طبق اعلام فدراسیون پیام فقط و فقط تا ۱۵ تیرماه فرصت پرداخت بدهی‌هایش را دارد و آرمات هم خواسته بعد از تعیین‌تکلیف این ماجرا بیستم وارد مشهد شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی جدید پیام با مدیرعامل این تیم شرط کرده تا در صورت حل‌وفصل مشکلات مالی با فدراسیون و ورود رسمی این تیم به لیگ برتر فصل آینده، به مشهد بیاید و سکان هدایت این تیم را به عهده بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->