آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

ممنوعیت ورود گردشگر خارجی به ایران تا پایان سال ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۳۲۰۲۳
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
ممنوعیت ورود گردشگر خارجی به ایران تا پایان سال ۲۰۲۰
مدیرعامل شرکت هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی گفت: اکنون با توجه به شرایط موجود تا پایان سال ۲۰۲۰ گردشگر خارجی به ایران نخواهد آمد.
به گزارش شهرآرانیوز، علی رحیم‌پور در مراسم رونمایی از روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کووید ۱۹ عنوان کرد: اکنون در حوزه هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی که مخفف به «هگتا» است، ۳۱۰ میلیارد تومان نسبت به سال گذشته بدون در نظرگیری تورم درآمد محقق نشده وجود دارد.

وی افزود: مجموعه ما به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری شامل هتل‌های هما، قطار‌های رجا، مجموعه آبادگران و دیگر شرکت‌ها که حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل در این مجموعه‌ها مشغول به کار هستند، در این ایام دچار صدمه شده و در حوزه ملی بالغ بر ۶ میلیارد تومان صنعت گردشگری آسیب دیده است.

مدیرعامل شرکت هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی اظهار کرد: حوزه گردشگری که قرار بود پیشرو باشد و به متنوع‌سازی درآمد‌های ارزی کشور کمک کند، به دلیل شیوع ویروس کرونا زمین‌گیر شده و درخواست ما این است تا کمک شود و این بخش بیش از این آسیب نبیند.

رحیم‌پور بیان کرد: ما در حوزه صنعت گردشگری انسان‌محور، تقاضامحور و مشتری‌محور هستیم و بزرگ‌ترین سرمایه حوزه گردشگری ما نیروی انسانی آموزش‌دیده است. اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا این نیروی آموزش دیده در حال خروج از بدنه صنعت گردشگری است که این مساله آسیب جدی به سایر مشاغل نیز می‌زند.

وی ادامه داد: زمانی که حوزه گردشگری دچار آسیب می‌شود، بالغ‌بر ۶۵ درصد از مشاغل کشور آسیب می‌بینند. صنعت گردشگری، صنعتی است که قدرت ذخیره کردن خدمات خود را ندارد و با توقف گردشگری جریان مالی کشور نیز متوقف می‌شود. اکنون با توجه به شرایط موجود تا پایان سال ۲۰۲۰ گردشگر خارجی به ایران نخواهد آمد و حتی اگر تعدا کمی هم گردشگر خارجی به ایران سفر کنند، دغدغه‌های خاص خود را خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی گفت: در مجموعه هتل‌های هما، به کمک همکاران خود در دانشگاه شریف در حال اجرایی کردن پروتکلی هستیم که مورد تایید سازمان بهداشت کشور و سازمان میراث فرهنگی است. طبق این پروتکل سعی کرده‌ایم از نظر بهداشتی امنیتی را برای گردشگران فراهم کنیم تا اعتماد در بین گردشگران داخلی برای استفاده از هتل شکل بگیرد و زمینه برای ورود گردشگران خارجی نیز فراهم شود.

رحیم‌پور خاطرنشان کرد: مجموعه «هگتا» بزرگ‌ترین هتل‌دار ایران است و هتل‌های بسیاری در این مجموعه هستند و تمام سعی این مجموعه بر اجرایی کردن این پروتکل‌های بهداشتی در همه هتل‌های آن است. در حال حاضر اولین بار است که دانشگاهیان ما در این حوزه ورود پیدا کرده‌اند و امیدواریم با اجرای این پروتکل‌های بهداشتی، امنیت برای تمامی گردشگران داخلی و خارجی فراهم شود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->