واکنش آهنگران به حواشی اخیر کویتی پور

  • کد خبر: ۳۲۰۹۴
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
  • ۲
واکنش آهنگران به حواشی اخیر کویتی پور
محمدعلی آهنگران نسبت به هم‌خوانی کویتی‌پور با یک دختر خواننده واکنش نشان داد.
به گزارش شهرآرانیوز، پسر صادق آهنگران، مداح برجسته کشور در این باره نوشت: عمو غلام از همان روزها که چشم باز کردم فهم پیدا کردم و خود را شناختم جزیی روشن و درخشان از خاطرات کودکی ام است.
 
برای همرزم پدرم
برای همسنگر شهید محمد جهان آرا
عمو غلامعلی کویتی پور
 
کسی که شانه به شانه پدر بزرگوارم حضرت حاج صادق آهنگران صدای حماسی سال‌های دفاع و حماسه و روزهای جهاد و شهادت بود. او نیز سال‌های نشاط و جوانی اش را از این خط مقدم به آن خط مقدم؛ از این سنگر به آن سنگر و از این شهر به آن شهر می رفت تا صدای شورانگیز مردمی باشد که یکپارچه برای دفاع از اسلام و ایران به میدان آمده بودند و چه افتخاری بالاتر از این که صدای پر صولت مردمت باشی و نشانی از قامت مقاومت همسنگرانت.

نفس شهیدان به او روح سرشار داده و دعای خانواده های شهیدان به او آبروی بسیار. دلداده ارباب بی کفنش حسین بوده و شیدا و عاشق حضرت روح الله. او در راه آرمان و عقیده اش نقد جوانی صرف نموده و برای عزت اسلام و ایران موی سفید کرده. آنچه از عمو غلام شناختم همان است که این مرد نازنین و با عشق و این همرزم پدرم و این همدل و همراه مردم دلش مثل آب چشمه زلال است و شبیه آفتاب روشن
حاج غلام کویتی پور عطر خاطره صدها هزار شهید را با خود دارد و یاد صدها هزار جانباز و آزاده. او مردی از تبار رادمردانی است که با خدا معامله داشتند. با او می توانیم براحتی حرف بزنیم. می توانیم او را در مجالس و محافل فرهنگی هنری ببینیم.
 
او در کنار ماست. ما می توانیم به او انتقاد کنیم می توانیم از شعرها و نوحه ها و سرودهایش ایراد بگیریم. منتقد این باشیم که با دختری ۱۳ ساله همنوایی کرده یا شعری نا مطلوب خوانده. او حرف ما را با همان شرم و حیای جنوبی و همان احساس خوزستانی اش می شنود. اما نمی توانیم دوستش نداشته باشیم نمی توانیم بر گذشته پر افتخارش خط بطلان بکشیم. او آردهایش را بیخته و الکهایش را آویخته و موی در آسیاب دستگاه شور و حماسه و ارادت به اهل بیت علیهم السلام سفید کرده.

خواننده جاویدان ممد نبودی که از آزادی شهرش می خواند و از پر ثمر بودن خون یارانش خبر می داد امروز نگران همان نهال آزادی است که خون یارانش پای آن ریخته شده است. اگر معترض است صدایش را بشنویم. اگر دردمند است دردش را بفهمیم.
 
اگر گله مند است گله اش را بپای جدایی او از اسلام و انقلاب و نظام و شهیدان نگذاریم
او صدای مردم است و صدای مردم صدای خداست. صدای شور و شعور
صدای سوز و ساز
صدای حریر و شمشیر.
ای سبز تر از سبز بخوان سرخ تر از سرخ
کین سوی درختان همه زردند همه زرد
پی نوشت: من نسبت به اشعار و اجرای آخر ایشان انتقاد دارم.
 
منبع: اقتصاد۲۴
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
کاش همیشه کویتی پور می ماندی نه منحرف غرب زده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
ممد نبودی ببینی کویتی چه افتضاحی به بار آورده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->