آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

آشفته‌بازار اکران: هنوز سامانه سمفا هیچ آماری از فروش سینماها نداده است

  • کد خبر: ۳۲۱۱۱
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
آشفته‌بازار اکران: هنوز سامانه سمفا هیچ آماری از فروش سینماها نداده است
در حالی که قرار بود استفاده از سامانه سمفا مشکلات اکران را کمتر و شفافیت را در سینمای ایران بیشتر کند تا اینجا، بهره‌برداری عجولانه از این سامانه باعث آشفتگی سینماداران و اهالی رسانه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با گذشت پنج روز از آغاز اکران دو فیلم «خوب بد جلف؛ ارتش سری» و «شنای پروانه» هیچ آمار فروش مستندی از آنها وجود ندارد. سامانه سینماشهر و سایت‌های فروش بلیت دیگر آمار اعلام نمی‌کنند. با ورود به سامانه سمفا با یک صفحه ساده روبه‌رو می‌شوید که روی همه بخش‌هایش عنوان «به‌زودی» درج شده است! در این شرایط احتمالا به روال سال‌های قبل دوباره پخش‌کننده‌ها شروع به اعلام آمار فروش دلخواهشان می‌کنند.

 


بیشتر بخوانید: مسعود نجفی: تا سه‌شنبه بخش گزارش‌دهی و آماردهی سمفا فعال خواهد شد | فروش «شنای پروانه»: ۶۳۱ میلیون تومان


 

آشفته‌بازار اکران: هنوز سامانه سمفا هیچ آماری از فروش بسینماها نداده است

 

این آشفتگی به سینماداران هم رسیده و سالن‌داران از وضعیت فروش اینترنتی بلیت فیلم‌ها ناراضی هستند و از درآمدهایشان بی‌خبرند. در این وضعیت وقتی این سامانه آماده بهره‌برداری نیست و در این حجم مشکلات زیرساختی دارد، دلیل استفاده از آن چیست؟ به نظر می‌رسد این نوع بهره‌برداری تمام نکات مثبت سمفا را به ضد خودش تبدیل کند.

 

آشفته‌بازار اکران: هنوز سامانه سمفا هیچ آماری از فروش بسینماها نداده است

 

منبع: سینمادیلی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->