ایران و پاکستان در پایان سفر رئیس جمهور بیانیه مشترک صادر کردند واکنش بورل به درخواست اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران استاندار خراسان رضوی : شاهد حمایت و پشتیبانی مردم از «طرح نور» هستیم سلاجقه: کشور‌های حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌‌آبی را در ۲۰ کشور با دانش ایرانی اجرایی می‌کنیم بهادری جهرمی: نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود وحیدی: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است حسینی: برای تعامل سازنده با مجلس دوازدهم آماده ایم وزیر ارتباطات: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود آیت‌الله علم‌الهدی: جامعة‌المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است | علمای شیعه هندوستان، مهمان دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی از پنجه عقاب تا وعده صادق تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون‌خ» | «موزه ملی ایران» تفاوتی با «لوور» ندارد وزیر آموزش‌وپرورش: هزار هنرستان در ۵ سال آینده ساخته می‌شود خزعلی: در زمینه حجاب به‌دنبال فرهنگ‌سازی هستیم جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی وزیر اقتصاد: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲ صفر شد اعمال قانون ۱۶۰۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | بازتاب تنبیه موشکیِ صهیونیست‌ها در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان دیدار جمعی از کارگران با مقام معظم رهبری | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم + عکس و فیلم
سرخط خبرها
رئیس مجلس شورای اسلامی:

توجه به اقتصاد دیجیتال از راه‌های میان‌بر برای ایجاد اشتغال است

  • کد خبر: ۳۲۱۲۷
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
توجه به اقتصاد دیجیتال از راه‌های میان‌بر برای ایجاد اشتغال است
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اولویت مشکلات اقتصادی و معیشتی بر ضرورت پیگیری مسائل مردم در مجلس یازدهم و ضرورت رشد پرشتاب در حوزه اقتصاد دیجیتال تأکید کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف در صفحۀ شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«قبلا عرض کرده ام و یک‌بار دیگر تأکید می‌کنم که دغدغه مشکلات اقتصادی و معیشتی و پیگیری مسائل مردم اولویت اصلی مجلس یازدهم است. مسئلۀ مجلس، اقتصاد و معیشت مردم است و همین دغدغه‌های اقتصادی مردم بود که مرا مجاب کرد امروز دعوت جلسۀ افتتاحیۀ مرکز دادۀ شمال‌غرب کشور در تبریز را به عنوان یکی از گام‌های عملیاتی تکمیل شبکه ملی اطلاعات و پیش‌برندۀ فضای اقتصاد دیجیتال در کشور بپذیرم؛ چرا که بی‌تردید یکی از راه‌های میان‌بر و مؤثر در شرایط فعلی کشور ما برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد و بهبود وضعیت اقتصادی مردم، توجه ویژه به اقتصاد دیجیتال است.
در همین راستا یکی از راهبرد‌های مهم در تغییر وضعیت اقتصادی کشور باید بهبود شرایط کسب‌وکار‌های دانش بنیان، تقویت زیرساخت‌ها و خدمات در حوزۀ اقتصاد دیجیتال باشد. از عبارت اقتصاد دیجیتال برای اشاره به یک رؤیا یا شعاری بدون پشتوانه کارشناسی استفاده نمی‌کنیم. اقتصاد دیجیتال به‌طور عملیاتی و واقعی در بهبود وضعیت اقتصادی مردم تأثیرگذار است و ما می‌توانیم با تقویت آن، تحولی شگرف به نفع مردم ایجاد کنیم. همه ما در بخش‌های مختلف ادارۀ کشور موظف هستیم تا زمینه‌های این گذار را فراهم کنیم. باید به صورت هماهنگ، یکپارچه و همه‌جانبه بتوانیم روش‌های تصمیم گیری، مدل‌های مدیریتی و راهبرد‌های عملیاتی خود را با این فضای کاملاً متفاوت و نوظهور همسو کنیم.
اگر در جا بزنیم، اگر خود را موظف به گسترش پر قدرت و پرسرعت فضای اقتصاد دیجیتال در کشور ندانیم یا آن را موضوعی شعاری و سطحی تلقی کنیم، با همان سرعت شگفت‌آوری که امکان تحول پیش روی ماست، می‌توانیم عقب بیفیتیم و فرصتی طلایی را در این سال‌ها از دست بدهیم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->