سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کشف مزرعه «ماری‌جوانا» در پیشوا

  • کد خبر: ۳۲۱۳۰
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
کشف مزرعه «ماری‌جوانا» در پیشوا
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا گفت: با اجرای طرح پایش اراضی کشاورزی، یک مزرعه بزرگ کشت گیاه مخدر ماری‌جوانا در این شهرستان کشف شد.
به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی طهماسبی با اشاره به اینکه شهرستان پیشوا از هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی گلخانه‌ای برخوردار است، بیان کرد: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر کشت گیاه ماری‌جوانا در یکی از گلخانه‌های شهرستان، دستور لازم برای بازرسی از این گلخانه صادر شد که طی آن ۲۰۰ عدد بوته کامل این گیاه مخدر کشف و امحا شد.

طهماسبی افزود: در این بازرسی علاوه بر گیاه مخدر ماری‌جوانا، تعدادی سلاح غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از کشت مجدد گیاه مخدر ماری‌جوانا در سال زراعی آینده مقرر شد تا با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و به صورت دوره‌ای از گلخانه‌های سطح شهرستان بازرسی کامل به عمل آید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا با تأکید در برخورد با سوداگرانی که در اراضی کشاورزی نسبت به کشت گیاه مخدر اقدام می‌کنند، اظهار کرد: در راستای اعمال ماده ۱۳ قانون اصلاح مبارزه با قاچاق مواد مخدر با کسانی که در حوزه کشت مواد مخدر فعالیت کنند، به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی افزود: در صورتی که مستأجر با آگاهی مالک نسبت به کشت گیاه مخدر ماری‌جوانا در اراضی کشاورزی اقدام کند، زمین متخلف به نفع دولت ضبط می‌شود.

طهماسبی همچنین از کشف مقادیر زیادی مواد مخدر در پیشوا خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ، یک شبکه ۶ نفری از قاچاقچیان به همراه سه دستگاه خودرو متلاشی شد و از این افرد ۳۰۰ کیلوگرم هروئین و تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم مواد اولیه ساخت مواد مخدر صنعتی کشف شد.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->