بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برد پرسپولیس تهران در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی

  • کد خبر: ۳۲۱۳۶
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
برد پرسپولیس تهران در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی
دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و پیکان در نیمه نخست با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و پیکان تهران در نیمه نخست با تک گل علی علیپور روی اشتباه عجیب وحید شیخ‌ویسی به سود پرسپولیسی‌ها به پایان رسید. این هشتمین گل علی علیپور بود که او را در کنار مهدی ترابی قرار داد. وی همچنین دو گل در لیگ قهرمانان و دو گل در جام حذفی به ثمر رسانده و در مجموع آقای گل این فصل قرمزها به حساب می‌آید.

 

علیپور پیش تر در لیگ هفدهم و هجدهم در ورزشگاه شهر قدس به پیکان گلزنی کرده بود که دبل در لیگ هفدهم برای هواداران خاطره انگیزتر بود. او دو زیرپوش مختلف را داشت که همین موضوع باعث جلب توجه شد. همچنین این ششمین گل علیپور به پیکان بود که رکورد ویژه ای برای مهاجم گلزن سرخپوشان به حساب می‌آید. این شصت و هفتمین گل علیپور با پیراهن پرسپولیس نیز به حساب می‌آید.

 

در ابتدای این دیدار کاپیتان دو تیم، امید عالیشاه و علی حمودی به همراه زاهدی‌فر، داور مسابقه، یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشتند.


برد پرسپولیس تهران در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی

باشگاه پرسپولیس نیز با تهیه بنری با خانواده های جانباختگان بیماری کرونا همدردی کرد.


برد پرسپولیس تهران در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی


همچنین به احترام جانباختگان ناشی از بیماری کرونا پیش از دیدار پیکان و پرسپولیس، دو تیم یک دقیقه سکوت کردند.


برد پرسپولیس تهران در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی

با مصدومیت وحید امیری در نیمه اول، این بازیکن جای خود را به مهدی عبدی، مهاجم جوان سرخپوشان داد. داور مسابقه در دقیقه 30 کول‌بریکنیگ اعلام کرد تا بازیکنان استراحت نمایند.

نیمکت‌نشینان دو تیم با حضور در روی سکوها، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند.


 

تک گل نیمه نخست توسط علی علیپور

 

تعداد بازدید : 4971
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->