تکذیب سقوط بالگرد در فارس

  • کد خبر: ۳۲۲۳۹
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
تکذیب سقوط بالگرد در فارس
رهام پیکری فرماندار شهرستان مرودشت گفت: در تماسی که با تمامی دستگاه‌های امدادرسان، انتظامی و امنیتی شهرستان مرودشت داشته‌ام هیچ گزارشی مبنی بر سقوط بالگرد در این شهرستان ارایه نشده است لذا این موضوع صحت ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز، حسن همتی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس نیز در این زمینه  گفت:هیچ گزارشی در زمینه سقوط بالگرد در استان فارس به این مرکز گزارش نشده است.
 


سروان مصطفی زمانی مدیر روابط عمومی ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: هیچ کدام از بالگرد‌های متعلق به ارتش سقوطی نداشته‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان زرقان نیز اظهارکرد: گزارشی مبنی بر سقوط بالگرد در محدوده این شهرستان به فرمانداری داده نشده است.

رضا بدیعی فرد مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس نیز گفت: هیچ گزارشی مبنی بر سقوط بالگرد در استان به ما ارایه نشده است.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز حادثه سقوط بالگرد در بین شهرستان‌های شیراز و زرقان تکذیب کرد و افزود: فیلم منتشر شده یک آتش سوزی بوده که علت آن در دست بررسی است که در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.

از منظری دیگر، در این فصل از سال، برخی کشاورزان با نادیده انگاشتن اصول زیست محیطی پس از برداشت محصول گندم نسبت به آتش‌زدن بقایای گندم در مزارع اقدام می‌کنند که تصویری تکراری در جاده‌های فارس از جمله شهرستان مرودشت به عنوان یکی از قطب‌های تولید گندم کشور است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->