پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

بیرانوند: مهاجم پیکان خودش را به من زد

  • کد خبر: ۳۲۲۵۰
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
بیرانوند: مهاجم پیکان خودش را به من زد
گلر پرسپولیس معتقد است در بازی با پیکان مرتکب خطای پنالتی نشده‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در دقیقه 87 بازی دیروز پیکان و پرسپولیس و درحالی که تیم میزبان با نتیجه 3 برصفرازشاگردان گل محمدی عقب افتاده بود ناگهان برخوردی میان علیرضا کوشکی و علیرضا بیرانوند پیش آمد که داور به نشانه پنالتی درسوت خود دمید.
علیرضا بیرانوند دراین رابطه می گوید: من اصلا متوجه نشدم چرا آقای زاهدی فراعلام پنالتی کرد درحالی که کوشکی مهاجم پیکان نتوانست سرعتش را کنترل کند و خودش را به من زد! با این حال به نظر داور مسابقه احترام می گذارم.


از دروازه بان ملی پوش پرسپولیس می پرسیم چرا نتوانستی ضربه پنالتی شهریارمغانلو را مهارکنی که جواب می دهد: قرارنیست همه ضربات پنالتی را مهارکرد. شهریارمغانلو هم چپ پاست و هم خوب پنالتی می زند. او ضربه اش را خیلی خوب زد و گل شد.
ازبیرانوند درخصوص درآغوش گرفتن یحیی گل محمدی سئوال می کنیم که بوی خداحافظی می داد که او هم می گوید: هنوز چیزی مشخص نیست. واقعا نمی دانم شرایط سفرمن به بلژیک مهیا می شود یا نه؟ آخر بازی هم نزد آقا یحیی رفتم و این برد ارزشمند را تبریک گفتم. ماجرا همین بود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->