«بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید گمانه‌زنی جدید درباره زمان عرضه GTA 6
سرخط خبرها

تشکیل کمیته سه‌جانبه برای پیگیری مشکلات فعالان صنعت ICT

  • کد خبر: ۳۲۲۶۶
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
تشکیل کمیته سه‌جانبه برای پیگیری مشکلات فعالان صنعت ICT
کمیته مشترک سه‌جانبه برای پیگیری مشکلات فعالان صنعت ICT با حضور سندیکای صنعت مخابرات ایران، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات تشکیل شد.
به گزارش شهرآرانیوز، کمیته سنا (IRICTU) با هدف طرح و بررسی مسائل و مشکلات مشترک فعالان صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از جمله کمبود و مشکلات تخصیص ارز، شفاف نبودن روند ارزیابی و تایید نمونه و همچنین مشکلات تولیدکنندگان داخلی و بیکاری فزآینده در این حوزه تشکیل شده است.

به نظر می‌رسد دغدغه‌های مشترک شرکت‌های حوزه ICT در چند ماهه اخیر و خطر کوچک شدن و از بین رفتن کسب و کار‌ها و مسائلی مانند بیمه و مالیات که گریبان بسیاری را گرفته است، تاثیرات جدی بر تمام اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات گذاشته و تاثیرات نامعلوم بیشتری نیز در آینده به دنبال خواهد داشت.

در نشست تشکیل این کمیته مشترک، مطرح شد که شرکت‌های تولید کننده تجهیزات که نیاز به ثبت سفارش و واردات اقلام مورد نیاز دارند، باید مورد حمایت صحیح، پایدار و همه جانبه از طرف وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذیربط قرار بگیرند که این مهم از اهداف اساسی هر سه تشکل به شمار می‌آید و طبعاً با هم افزایی موردنظر، مورد حمایت موثرتر قرار خواهند گرفت و همچنین به دغدغه شرکت‌های مشاور، پیمانکار و نوآور این صنعت جهت حضور در پروژه‌های داخلی و به خصوص حضور قدرتمندانه در بازار‌های صادراتی و بین المللی نیز می‌توان پرداخت.

از سوی دیگر مشکلات پیش از بحران کرونا هم همچنان در جای خود باقی و نیازمند پیگیری است. در حالی که شرکت‌ها موظف به پرداخت مستمر و منظم عوارض و حق بیمه و مالیات خود هستند و مهلت‌های زمانی چندانی هم ندارند، کارفرمای پروژه‌ها تعهدات مالی خود را گاهی ظرف چند ماه و چند سال ایفا می‌کند.

در نشست تشکیل این کمیته محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای، برات قنبری دبیرکل این سازمان و آزاد معروفی رئیس کمیسیون شبکه سازمان نصر، حسین ریاضی رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، فرامرز رستگار دبیر هیئت مدیره و داوود ادیب رئیس هیئت مدیره این سندیکا، فریبرز نژاددادگر عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و اسماعیل ثنایی نائب رئیس دوم این اتحادیه حضور داشتند.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->