سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

بررسی شائبه دست‌ساخت بودن کرونا از سوی سازمان بهداشت جهانی

  • کد خبر: ۳۲۲۹۴
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
بررسی شائبه دست‌ساخت بودن کرونا از سوی سازمان بهداشت جهانی
در پی طرح شایعاتی مبنی بر دست‌ساخت بودن ویروس کرونا توسط چین، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که گروهی از متخصصان برای تحقیق درباره منشأ شیوع ویروس کرونا به چین می‌روند.
به گزارش شهرآرا نیوز؛ تدروس ادهانوم، رئیس سازمان بهداشت جهانی، درحالی این خبر را اعلام کرده است که آمریکا ادعا دارد، کرونا از آزمایشگاهی در چین منتشر شده، اما تاکنون سندی در این باره منتشر نکرده است و همچنین چین ادعای آمریکا را بشدت رد کرده است.
ویروس کرونا موسوم به «کووید۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد. بسیاری از کشور‌های جهان برای مقابله با این ویروس محدودیت‌های گسترده‌ای را اعمال کردند.
شیوع این ویروس تأثیرات منفی زیادی بر بازار‌های جهانی و اقتصاد کشور‌ها گذاشته است. بیش از ۱۰ میلیون و ۳۰۸ هزار نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها بیش از ۵۰۵ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.
آمریکا، برزیل، ایتالیا، انگلیس، پاکستان، عربستان، روسیه، اسپانیا و پرو از جمله کشور‌هایی هستند که بیشترین آمار ابتلا و جان‌باختگان را دارند.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->