نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

بازگشت حساسیت به لیگ‌یک

  • کد خبر: ۳۲۳۱۵
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
بازگشت حساسیت به لیگ‌یک
مسابقات هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته‌اول فوتبال کشور از امشب با برگزاری ۹ مسابقه دوباره کلید می‌خورد. ۱۱۳ روز از آخرین سوتی که برای یک بازی رسمی در لیگ دسته اول فوتبال کشور به صدا درآمده بود، می‌گذرد و امشب تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بار دیگر مقابل هم قرار می‌گیرند.
مسابقات هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته‌اول فوتبال کشور از امشب با برگزاری ۹ مسابقه دوباره کلید می‌خورد. ۱۱۳ روز از آخرین سوتی که برای یک بازی رسمی در لیگ دسته اول فوتبال کشور به صدا درآمده بود، می‌گذرد (غیر از بازی عقب‌افتاده هفته گذشته تیم‌های هوادار و سپیدرود) و امشب تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بار دیگر مقابل هم قرار می‌گیرند.
این مسابقات هم مانند بازی‌های لیگ برتر به روز‌های حساس خودش نزدیک شده بود و ۲ تیم کرمانی حاضر در جدول امید زیادی برای رسیدن به سطح اول فوتبال ایران دارند؛ البته در انتهای جدول هم غیر از نماینده تبریز که سقوطش قطعی شده است، چند تیم دیگر شدیدا خطر سقوط را حس می‌کنند.

جدال مسی‌ها در حساس‌ترین بازی این هفته
حساس‌ترین بازی این هفته، بدون‌شک جدال تیم‌های اول و دوم جدول در شهرآورد کرمان است. در مهم‌ترین بازی هفته، ۲ تیم مس رفسنجان و مس کرمان که در رده‌های اول و دوم لیگ قرار دارند، مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که برنده این دیدار می‌تواند گام بلندی را به‌سمت صعود به لیگ برتر بردارد؛ به‌ویژه اگر برنده این بازی تیم مس رفسنجان باشد، چراکه این تیم با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به دیگرنماینده کرمان در صدر جدول لیگ دسته‌اول قرار دارد و در صورت پیروزی، شانس اول صعود به لیگ برتر فصل آینده خواهد بود. رفسنجانی‌ها با ۵۳ امتیاز شانس اول صعود به لیگ برتر هستند؛ اما مس کرمان درصورتی‌که در این شهرآورد نتواند پیروز شود، وضعیتش در رده دوم جدول به خطر می‌افتد. تیم‌های رده سوم تا هفتم جدول، شانس قرارگرفتن در رده دوم جدول و لیگ‌برتری‌شدن را دارند؛ به‌همین‌دلیل نتیجه دربی کرمان برای همه مدعیان صعود، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

۳ تیم به‌دنبال لغزش کرمانی‌ها
خوشه‌طلایی ساوه، تیم رده سوم جدول، با تیم داماش گیلانیان بازی دارد؛ تیمی که در رده‌های میانی جدول است و بعید است توانایی متوقف‌کردن شاگردان محسن عاشوری را داشته باشد. خوشه‌طلایی در دوران آماده‌سازی با پرسپولیس بازی دوستانه برگزار کرد و وضعیت تیمش ایده‌آل به نظر می‌رسد. ساوه‌ای‌ها که یک چشمشان به شهرآورد کرمان است، امشب باید با تمرکز بالا در این مسابقه حاضر شوند؛ چراکه یک لحظه لغزش از سوی آن‌ها ممکن است این تیم را چند پله در جدول رده‌بندی به پایین پرت کند.
آلومینیوم اراک، تیم رده چهارم جدول، نیز به‌مصاف تیم قعرنشین شهرداری تبریز می‌رود و در این بازی نیز شاگردان رسول خطیبی شانس بالایی برای پیروزی دارند و شهرداری تبریز نیز در آستانه سقوط به لیگ ۲ است؛ تیمی که با ۵۲ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را نیز در اختیار دارد. اراکی‌ها هم می‌توانند در صورت پیروزی در این بازی و کرمانی‌ها تا رده دوم بالا بیایند. دیگرتیمی که به جایگاه مس کرمان در جدول چشم دارد، نود ارومیه است؛ نودی‌های پنجم‌جدولی به‌مصاف آرمان‌گهر می‌روند و به نظر می‌رسد ارومیه‌ای‌ها کار سختی در این بازی پیش‌رو داشته باشند، چراکه آرمان‌گهری‌ها در صورت شکست، یک پله دیگر به منطقه سقوط نزدیک می‌شوند.

جدال رقبای قدیمی در انزلی
یکی از دیدار‌های جذاب لیگ دسته‌اول در هفته بیست‌وهفتم، بازی ملوان و بادران است. فرهاد کاظمی و اکبر میثاقیان، ۲ مربی باسابقه فوتبال ایران، که سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های مشهدی را هم در کارنامه دارند و در سال‌های گذشته بار‌ها برابر هم قرار گرفته‌اند، این‌بار در انزلی دوئل جذابی خواهند داشت و قطعا این بازی یکی از دیدار‌های تماشایی امشب از آب درمی‌آید. کاظمی فصل گذشته در بادران موفق به شکست میثاقیان شد و حالا با این انگیزه به انزلی می‌رود تا در شروع مجدد مسابقات یک برد روحیه‌بخش در خارج از خانه به دست بیاورد. از طرفی میثاقیان هم که اخیرا هدایت ملوان را برعهده گرفته است، درصدد کسب یک پیروزی در انزلی است تا شروع خوبی با ملوان داشته باشد. هواداران ملوان هم در این بازی خانگی به چیزی جز برد راضی نیستند و این موضوع ممکن است کار میثاقیان را برابر بادران که مربی باتجربه‌ای دارد، سخت‌تر کند.
گل‌ریحان، تیم هفتم جدول، نیز شانس اندکی برای صعود به لیگ برتر دارد و این هفته میزبان فجرسپاسی رده‌هشتمی جدول است، این مسابقه در کرج هم می‌تواند جذاب و دیدنی شود. تمامی مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، اما قطعا جذابیت‌های زیادی برای هواداران این تیم‌ها خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->