حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

انتصاب اعضای جدید هیئت‌مدیره باشگاه استقلال + سوابق

  • کد خبر: ۳۲۵۶۱
  • ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
انتصاب اعضای جدید هیئت‌مدیره باشگاه استقلال + سوابق
دو عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس مصوبه مجمع عمومی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال، هادی زبده شیرکوهی و مهدی عبدیان به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شدند.

مجمع ضمن پذیرش استعفای نصرت‌الله (کامران) منزوی از زحمات وی در مدت عضویت در هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تقدیر و تشکر کرد.

 

دو عضو جدید هیات مدیره استقلال سابقه حضور در سازمان تامین اجتماعی و حضور در اتاق بازرگانی استان قزوین را دارند.

 

سوابق اعضای جدید هیئت‌مدیره استقلال

 

وزارت ورزش و جوانان دقایقی پیش دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال را معرفی کرد. هادی زبده شیرکوهی یکی از این دو نفر بود. زبده شیرکوهی پیش از این سابقه حضور در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی را داشته و شهردار منطقه 16 تهران بوده است. وی همچنین در پست معاون اداری مالی منطقه 18و 21 نیز حضور داشته است. وی در سال 98 معاون سازمان تامین اجتماعی بود. علاوه بر این، عضو جدید هیات مدیره آبی ها در گذشته سابقه عضویت در هیات مدیره سازمان املاک شهرداری تهران، شهردار لواسان و معاون اداره کل حراست شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

 

مهدی عبدیان از تولیدکنندگان و صادرکنندگان است که در دوره پنجم انتخابات اتاق بازرگانی به عنوان نایب رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین انتخاب شده بود. وی پیش از این در نقش هوادار استقلال کمک‌هایی را به این باشگاه انجام داد و در پرداختی آخر به دیاباته به این باشگاه کمک کرد.

 

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->