نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد خداحافظی اشکان خورشیدی در پایان فصل
سرخط خبرها

برد شیرین رئال مادرید مقابل ختافه + خلاصه بازی

  • کد خبر: ۳۲۷۰۱
  • ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
برد شیرین رئال مادرید مقابل ختافه + خلاصه بازی
رئال با غلبه بر ختافه گام بلندی برای فتح لالیگا برداشت.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، رئال مادرید و ختافه آخرین دیدار هفته 33 لالیگا را در برابر یکدیگر برگزار کردند و در نهایت این شاگردان زیدان بودند که با پیروزی 1 بر 0 با گل دیرهنگام و از روی نقطه پنالتی راموس به پیروزی رسیدند.

 

حالا رئال با این پیروزی 74 امتیازی شده و فاصله خود با بارسا را به عدد 4 رسانده‌است. اتفاقی که عملا شانس بارسلونا را برای کسب عنوان قهرمانی این فصل به شدت کاهش داده‌است. در این هفته‌ها راموس تبدیل به فرشته نجات زیدان شده و دقیقا هنگامی که کار گره می‌خورد، بازیکن متعصب مادریدی‌ها گره را باز می‌کند. او امشب هم با تمرکز بالا پنالتی خود را در دقیقه 80 وارد دروازه حریف کرد.

 

رئال مادرید در شرایطی این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت که زیدان به ستاره‌هایی همچون هازارد، بیل و البته مارسلو بازی نداد. نکته جالب توجه دیگر اینکه داور 10 بار از کارت زرد خود استفاده کرد. کارواخال، راموس میلیتانو و مودریچ از اردوی رئالی‌ها و تیمور، نیوم، سوارز، آرامباری و ماتا بازیکنان ختافه بودند که با کارت زرد داور جریمه شدند.

 

شاگردان زیدان در چارچوب هفته 34 باید یکشنبه 15 تیرماه از ساعت 16:30 در خانه حریف به مصاف بیلبائو بروند. بارسا، اصلی‌ترین رقیب رئال برای فتح لالیگا به مصاف ویارئال خواهدرفت.

 

ویدئو خلاصه دیدار رئال مادرید و ختافه

 

تعداد بازدید : 2167
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->