سد‌های خراسان رضوی تنها ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود آب هویج را با این گیاه ترکیب کنید خاصیتش چند برابر می‌شود  بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۵ درصد افزایش حقوق هم نمی‌توانند زندگی کنند جایگزین‌های مفید و جادویی شکر | با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید پنج راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد | اگر سابقه ابتلا به آلرژی‌های بهاری را دارید، این مطلب را بخوانید آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعرفه‌های ابلاغی وزارت بهداشت برای تمامی پزشکان لازم الاجراست واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در ماه‌های اردیبهشت و خرداد در مشهد اجرا می‌شود زلزله‌های شدید، تایوان را لرزاندند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی مهیب در کرمان مهار شد آغاز موج‌های بارشی جدید | وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خبر جدید از زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) «تاخیر در ازدواج» و «چالش‌های فراروی فرزندآوری» مساله مهم جمعیتی در حوزه زنان است فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج - اصفهان + فیلم درگیری دو دوست صمیمی، جان یک نفر را گرفت موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله، کودک ۶ ساله را به کام مرگ کشاند + عکس احترام به انسان در معماری ایرانی امسال ۷۳ درصد زائران خراسانی حج تمتع بیش‌از ۵۰ سال دارند
سرخط خبرها

فوت سه کودک بر اثر ابتلا به کرونا در تربت جام

  • کد خبر: ۳۳۷۲۹
  • ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
فوت سه کودک بر اثر ابتلا به کرونا در تربت جام
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام از فوت سه کودک ۵ روزه، ۵۹ روزه و ۳ ساله از زمان شروع پیک دوم کرونا تاکنون در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد افکار در این خصوص گفت: شهرستان تربت جام و صالح آباد در منطقه قرمز کرونا قرار دارد و با پیک دوم افزایش شیوع بیماری مواجه است و متاسفانه به علت عدم رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی، بیماری کرونا افزایش یافته بطوریکه تا امروز ۸۴۰ نفر به کرونا مبتلا شده اند و ۶۰ نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: بیمارستان سجادیه با کمبود فضای فیزیکی، تجهیزات و نیروی انسانی رو به رو است و ضریب اشغال تخت‌های بخش عفونی و آی. سی. یو بالای ۹۰ درصد است.

افکار با اشاره به شیوع تب کریمه کنگو خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۶ بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو شناسایی شدند که نمونه آزمایش ۱۱ نفر آنان مثبت اعلام شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تب کریمه کنگو یک بیماری حاد تب‌دار و خونریزی دهنده است که از طریق گزش کنه یا تماس با خون یا ترشحات یا لاشه دام و انسان آلوده منتقل می‌شود.
 
منبع:ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->