تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است
سرخط خبرها

برنامه هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر | جنگ مدعیان برای سهمیه!

  • کد خبر: ۳۳۷۵۸
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
  • ۲
برنامه هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر | جنگ مدعیان برای سهمیه!
سپاهان، استقلال و تراکتور در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ۹۸ - ۹۹، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگند
یک بازی از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر تحت‌تأثیر شیوع ویروس کرونا، لغو شد. بازی‌های این هفته لیگ برتر درحالی امروز به پایان می‌رسد که تیم فولاد به‌خاطر شرایط به‌وجودآمده، برای دومین هفته متوالی مجوز بازی دریافت نکرد؛ اما آبی‌پوشان تهرانی برخلاف میل باطنی‌شان باید در ورزشگاه آزادی یک بازی شش‌امتیازی مقابل تراکتور برگزار کنند.

جنگ سهمیه در آزادی!
استقلالی‌ها که هفته گذشته از فرودگاه به خانه‌هایشان برگشته بودند، با دستور فرهاد مجیدی تمریناتشان را هم تعطیل کردند؛ اما حالا و به حکم کمیته برگزاری مسابقات از ساعت ۲۱ باید در ورزشگاه آزادی میزبان قرمز‌های تبریزی باشند.
بازی امشب ۲ تیم مانند مسابقات قبلی‌شان از حساسیت بالایی برخوردار است. هر ۲ تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگند و برای ۳ امتیاز این بازی قطعا با نهایت تلاششان در زمین حاضر خواهند شد. اوضاع تیم مجیدی این‌روز‌ها اصلا خوب نیست و تیم این مربی حتی در تمرینات هم بازیکن کم دارد!

استقلالی‌ها که پس از برگزاری دوباره مسابقات نتوانستند موفق عمل کنند، پس از باخت مقابل فولاد و توقف جلوی سایپا و ازدست‌دادن ۴ امتیاز مهم، در آخرین لحظات از سفر به جم منصرف شدند و اگر ۳ امتیاز این بازی را هم از دست بدهند، عملا از جمع مدعیان کسب سهمیه خارج خواهند شد.
شاگردان مجیدی فعلا با یک بازی کمتر و با ۳۷ امتیاز در رتبه ششم قرار دارند و در انتظار نظر سازمان لیگ و کمیته انضباطی در رابطه با بازی مقابل پارس هستند. بازی رفت ۲ تیم را استقلال ۴ بر ۲ در تبریز برد. آن زمان استراماچونی هدایت استقلال را برعهده داشت، ولی اکنون فرهاد مجیدی سرمربی است. همان‌طور که در تبریز هم ساکت الهامی جانشین مصطفی دنیزلی شده است. نبرد ۲ تیم همیشه دیدنی است؛ حتی اگر این بازی در دوران کرونایی برگزار شود.

نامجومطلق: ریه یکی از بازیکنانمان دچار مشکل شده است
مجید نامجومطلق، مربی استقلال، در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتور حاضر شد و درباره این بازی گفت: معمولا مربیانی که در کنفرانس شرکت می‌کنند، درباره شرایط تیم خودشان و تیم مقابل حرف می‌زنند، ولی ما بعد از بازی با سایپا تمرینی انجام ندادیم و نمی‌توانیم درمورد مسائل فنی صحبت کنیم. به‌خاطر اینکه ما برای بازی پارس قرار بود به جم برویم و کارت پرواز هم گرفتیم، ولی به ما خبر دادند به‌جز ۸ نفر اول، تست کرونای ۵ نفر دیگر هم مثبت شده است.

نامجومطلق افزود: از آن نهادی که اختیارات این مسئله دست اوست، می‌خواهم که شرایط را درک کند. تمرکز بازیکنان به هم ریخته است. یکی از بازیکنان ما شرایطش به هم ریخته و ریه‌هایش دچار مشکل شده است. همه‌جا فوتبال برای شادی جامعه است و الان ما فوتبال را با استرس بازی می‌کنیم و این مسئله روی روح‌وروان بازیکن تأثیر می‌گذارد. تیم ما با کمبود نفرات مواجه است. روز گذشته وریا غفوری تماس گرفته و گفته است با توجه به کمبود بازیکن، من یک بار دیگر تست بدهم که اگر منفی بود بیایم بازی کنم. این غیرت بازیکنان را نشان می‌دهد، اما برای ما سلامتی بازیکنان مهم است. با این شرایط کار برای همه سخت می‌شود.

الهامی: استقلال تیم پرمهره‌ای است
ساکت الهامی، سرمربی تراکتور، نیز درباره بازی دشوار تیمش برابر استقلال گفت: استقلال تیم بسیار توانمند و قابل‌احترامی است و شرایط این تیم طوری است که ۳ امتیاز برای هر ۲ تیم مهم است. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد، پیروز میدان خواهد شد. ما اول می‌خواهیم یک بازی باکیفیت ارائه دهیم و بعد در این بازی امتیاز کسب کنیم. ما تمرینات خوبی داشتیم و امیدوارم بازی روانی را که در قبل داشتیم، در این بازی ارائه کنیم.او ادامه داد: استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است. تراکتور چند مهره در اختیار ندارد، اما برای این بازی آماده است. ما برای استقلال احترام قائلیم و کادر فنی خوبی دارد. امیدوارم با کسب ۳ امتیاز، دل هوادارانی را که در خانه نشسته‌اند و تلویزیون را نگاه می‌کنند، شاد کنیم.

بازی فولاد لغو شد
دیدار تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان لغو و به زمان دیگری موکول شد. پس از انجام تست راستی‌آزمایی، سازمان لیگ اعلام کرد که باشگاه فولاد خوزستان بیش از ۲۵درصد کرونایی در تیم خود دارد، بنابراین ۲ بازی این تیم مقابل نساجی و نفت مسجدسلیمان به تعویق می‌افتد. در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است که باشگاه فولاد از روز ۲۲تیرماه می‌تواند فعالیت‌هایش را از سر بگیرد که این تاریخ فردای زمان اعلام‌شده برای بازی با نفت مسجدسلیمان است؛ بنابراین شاگردان نکونام از روز دوشنبه تمرینات خود را برای دیدار سرنوشت‌ساز با پرسپولیس انجام خواهند داد.
در سایر بازی‌های مهم این هفته ۲ تیم پیکان و گل‌گهر جدال شش‌امتیازی قعر جدول را برگزار خواهند کرد و نبرد برای بقا و نایب‌قهرمانی هم در اصفهان برگزار خواهد شد؛ جایی‌که سپاهان نباید از پارس جنوبی جم پذیرایی کند.

برنامه بازی‌ها
سپاهان - پارس / ساعت۲۰:۴۵- نقش‌جهان اصفهان
صنعت‌نفت - نساجی / ساعت۲۱ - تختی آبادان
پیکان - گل‌گهر سیرجان / ساعت۲۱ - شهدای شهر قدس
استقلال - تراکتور / ساعت۲۱ - آزادی تهران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
ششتقلال بیچاره و سوراخ چیزی برای از دست دادن نداره امیدوار باشید برای فصل آینده ان شاالله شاید بتونید سهمیه بگیرید یا جام حذفی اونم بعیده چون سرورتون پرسپولیس دبل نکنه
Sh
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
1
پرسپولیس با ده تا بازیکن مصدوم و محروم به تبریز رفت مگه چند تا بازیکن مصدوم و محروم دارد شاید هم از ترسش
هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->