استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

نتایج هفته بیست و چهارم + جدول لیگ برتر| یکی برای همه؛ همه برای پرسپولیس

  • کد خبر: ۳۳۹۱۲
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
نتایج هفته بیست و چهارم + جدول لیگ برتر| یکی برای همه؛ همه برای پرسپولیس
دیدارهای هفته بیست و چهارم به پایان رسید.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برگزاری 7 رقابت به پایان رسید و پرسپولیس موفق شد با کسب یک پیروزی دیگر، گامی بلند برای کسب قهرمانی بردارد. شاگردان یحیی گل‌محمدی با 56 امتیاز در صدر جدول هستند و با سپاهان و شهرخودرو 12 امتیاز فاصله دارند. پرسپولیس با 2 پیروزی دیگر به قهرمانی لیگ دست خواهدیافت.

 

ذوب آهن شب گذشته موفق شد با 5 گل شاهین شهرداری بوشهر را درهم بکوبد و بالاخره با لوکا طعم برد را چشید. از عواقب این شکست سنگین برای بوشهری‌ها، استعفای کریمیان بود. سرمربی مستعفی شاهینی‌ها گفت: امیدوارم شاهین در لیگ برتر بماند. بهتر است در این شرایط هوادار شاهین باشم و امیدوار باشم جانشینم شاهین را در لیگ برتر حفظ کند.

 

شهرخودرو نیز در رقابت با سایپا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافت.امین قاسمی‌نژاد و آرمین سهرابیان گلزنان این بازی بودند. گلر باسابقه شهرخودرو در این مسابقه هم با مهار پنالتی بارانی در دقیقه 13 تاثیر ویژه‌ای در نباختن شهرخودرو داشت.

 

استقلال و تراکتور در مصافی که فقط به نظر می‌رسید دو تیم برای زدن همدیگر وارد زمین شده‌بودند به تساوی دست یافتند. این تساوی برای هیچکدام چاره‌ساز نبود و باعث شد تا از کورس مدعیان سهمیه حسابی عقب بیافتند. 

 

پیکان با برتری مقابل گل گهر از انتهای جدول فاصله گرفت و بیست و یک امتیازی شد. پیکان امشب موفق شد با گل های محمدی و ماهان رحمانی، گل گهر را با دو گل از پیش رو بردارد. 

اما ناکام اصلی هفته سپاهان بود که در برابر پارس جنوبی جم موفق به کسب سه امتیاز نشد. سپاهان که با گل زودهنگام حسینی در دقیقه یازده پیش افتاده بود، بعد از خراب شدن پنالتی توسط کریمی، دروازه اش را توسط خالقی فر بازشده دید. حالا پرسپولیس با این نتایج خوشبخت ترین تیم لیگ است. 


همچنین گفتنی است دیدار تیم های نساجی و صنعت نفت با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. 

 

جدول لیگ برتر 

 

نتایج هفته بیست و چهارم + جدول لیگ برتر| یکی برای همه؛ همه برای پرسپولیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->